Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Γιώργος Καρατζαφέρης, προς Ηλία Ψινάκη: «Αγάπη μου, ουά ου ουά !»


Αγάπη μου, ουά ου ουά !

Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2009, 23:42


Αγάπη μου, είσαι μια θεά… αλλά οι θεοί του Ολύμπου μας θέλουν χωριστά!

Θα μπορούσε να είναι ο επίλογος της κυοφορούμενης εκλογικής συνεργασίας του Ηλία Ψινάκη με το Γιώργο Καρατζαφέρη και τον Λαϊκό Ορθόδοξου Συναγερμό, καθώς οι θεοί και οι θεές φαίνεται να έχουν αποφασίσει διαφορετικά…

Το ναυάγιο στη συνεργασία του γνωστού μάνατζερ με το Γιώργο Καρατζαφέρη και το κόμμα του φαντάζει πολύ κοντά.

www.zougla.gr

3 σχόλια:

anastasia είπε...

Παναγιωτη μου γεια σου
Καλε τι αγαπη μου ουα ουα !!!!!!
αυτο ειναι αγαπη μου αου αου....κ.λ.π ε!
Εγω το ειχα πη,να δωτον Ψινακη στην βουλη και τι στον κοσμο...........
αμ!δεν επιασε!!!!
Γεια σου Παναγιωτη
Αναστασια

P. MICHALOPOULOS είπε...

Anastasia μου, γεια σου! :-)

P. MICHALOPOULOS είπε...

10 Σεπτέμβριος 2009
Επιμέλεια: Έλλη Κομνηνού


Δεν ολοκληρώθηκε τελικά η προοπτική συνεργασίας του ΛΑΟΣ με τον Ηλία Ψινάκη, σύμφωνα με ανακοίνωση του κόμματος, στην οποία αναφέρεται ότι «ο χρόνος επωάσεως της ιδέας δεν ήταν αρκετός για τελικές αποφάσεις».

www.news247.gr