Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

Βασίλης: "Μπράβο ρε μάγκα!!! έχεις @@!!!!!!!"

Βρέθηκε αυτός που απειλούσε με e-mail τη ζωή μου!


Είναι ο αρχιεπίσκοπος Γιοχάνεσμπουργκ Σεραφείμ!

Στην ιστοσελίδα του, καμαρώνει πλάι στον πατριάρχη Αλεξάνδρειας, για τον οποίον οι αναφορές μου στο μπλογκ αυτό τον εξόργισαν και τον εξώθησαν στο μέηλ με τις εναντίον μου (και της οικογένειας μου) απειλές!..

Στην ιστοσελίδα λοιπόν του νεαρού αυτού ιερωμένου, προβάλλεται και η ηλεκτρονική του διεύθυνση, εκείνη δηλαδή που χρησιμοποιήθηκε για το απειλητικό μήνυμα.

Καμαρώστε τον!!!..


Archbishopric of Johannesburg and Pretoria

http://www.orthodoxjohannesburg.org.za/iframe.html

Archbishopric email Address stmark@mweb.co.za



ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

1. Με «συμβουλεύουν» να σιωπήσω!
2. Απειλούν και τη ζωή μου!!!..

3. Ποιοι και γιατί (του πατριάρχη Αλεξάνδρειας;) με απειλούν;

4. ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.

5. Στα ίχνη του επίδοξου ηθικού αυτουργού... δολοφονίας μου!
6. Βρέθηκε αυτός που απειλούσε με e-mail τη ζωή μου!

Με απείλησε ακόμα και για τη ζωή μου...




Πέμπτη, 25 Ιούνιος 2009, 19:31
Από: Βασίλης vasilis@e-chios.gr
Προς: panag_michal@yahoo.gr

Μπράβο ρε μάγκα!!! έχεις @@!!!!!!!

"Είναι ο αρχιεπίσκοπος Γιοχάνεσμπουργκ Σεραφείμ! Στην ιστοσελίδα του, καμαρώνει πλάι στον πατριάρχη Αλεξάνδρειας, για τον οποίον οι αναφορές μου στο μπλογκ αυτό τον εξόργισαν και τον εξώθησαν στο μέηλ με τις εναντίον μου (και της οικογένειας μου) απειλές!.. Στην ιστοσελίδα λοιπόν του νεαρού αυτού ιερωμένου, προβάλλεται και η ηλεκτρονική του διεύθυνση, εκείνη δηλαδή που χρησιμοποιήθηκε για το απειλητικό μήνυμα."

Φιλικά,
Βασίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: