Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Νέο θαύμα του Αγίου Νεκταρίου!

Έκλεψαν (λέει το «τρωκτικό») την εικόνα του Αγίου Νεκταρίου από το προσκύνημα του Αγίου Νεκταρίου στην Kαμαριζα του Λαυρίου.

Να πρόκειται άραγε (λέω εγώ τώρα) για ένα ακόμα θαύμα του αγίου Νεκταρίου; Τι θέλω να πω;

Η εικόνα, ήταν ασεβέστατα σκεπασμένη με αφιερώματα! Αφιερώματα που την σκέπαζαν, αφιερώματα που δεν εκποιούνταν για φιλανθρωπικούς σκοπούς...

Πώς αλλιώς λοιπόν (χωρίς θαύμα) θα απάλλασσε την εικόνα του ο Άγιος από όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια;

Πάει λοιπόν η εικόνα, πάνε και τα αφιερώματα!..

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

AS AFISOUN TIN IKONA ISIHI.
KE OSO YIA TA AFIEROMATA.
I GNOMI MOU, INE ANDI YIA AFIEROMATA NA VOITHISOUN FTOHA PEDIA, ORFANA, KOZMO POU DISTIHAI. POU PONAI..
ELEOS,
POTE THA KSIPNISOME????
ELLINIDA

stavroula είπε...

Nai...mexri na 3upnhsoun na
3ekremasoun politima xaimalia apo muriades eikones merikoi epitidioi
8a tis exoun shkwsei ap thn vash tous...euxomai na einai ftwxoi
an8rwpoi pou upoferoun k xrhazontai
voh8eia...toulaxiston 8a piasoun topo...

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έχω εκφράσει από χρόνια Σταυρούλα την υποψία ότι ίσως, γι αυτό, δεν εκποιούνται τα αφιερώματα, για να τα βάζουν στο χέρι οι επιτήδειοι, που λες κι εσύ.

Είχε δημοσιεύσει και το "μετρό" μια παρόμοια επιστολή μου. Τότε που είχαν κλέψει (;) από το μοναστήρι στη Σκαφιδιά της μητρόπολης Ηλείας όλα τα τάματα που είχαν σκεπάσει την μεγάλη εικόνα της Παναγίας στο μοναστήρι.

Τάματα, τα οποία, σύμφωνα με την περιγραφή της ηγουμένης - μπροστά στις κάμερες - ήταν κοσμήματα που κάλυπταν την μισή εικόνα, ενώ η άλλη μισή ήταν λέει σκεπασμένη με λίρες…

Η επιστολή μου αυτή είχε κάνει έξω φρενών τον μητροπολίτη Γερμανό, που μου τηλεφώνησε κιόλας για να μου τα ψάλλει...