Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Έθαψαν μητροπολίτη σε όρθια θέση


Σε όρθια θέση τον έθαψαν τον μακαρίτη μητροπολίτη Γρηγόριο, που ήταν για πενήντα χρόνια δεσπότης των Γνήσιων Ορθόδοξων Χριστιανών, Παλαιοημερολογιτών, στη Μεσσηνία.

Πέθανε την περασμένη Πέμπτη σε ηλικία 86 ετών.

Το πτώμα, εκτέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα στη Μονή Παναγουλάκη Καλαμάτας, και η, ας την πούμε ταφή, έγινε το Σάββατο στη μονή.

Το συγκεκριμένο πτώμα φυτεύτηκε όρθιο, και αυτό, άκουσον άκουσον, συμβολίζει λέει την αναμονή για την ανάσταση...

Ο μακαρίτης Γρηγόριος, κατά κόσμον Γεώργιος Ρούσης, καταγόταν από τα Δωδεκάνησα, αλλά μεγάλωσε στον Πειραιά. Σπούδασε νομικά και αγιογραφία.

Αυτά!..

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Φανατικοί παλαιοημερολογίτες, μου λένε (μου γράφουν)ότι... "η όρθια θέση είναι καθιστός σε πολυθρόνα"!

Παρακαλώ, να μου γράψουν και πάλι για να μου διευκρινίσουν αν η πολυθρόνα αυτή είναι, και, ...κουνιστή όταν ο δεσπότης τους είναι "τοιούτος"...

P. MICHALOPOULOS είπε...

Φανατικοί παλαιοημερολογίτες, μου λένε...

http://xairete.blogspot.com/2009/03/blog-post_14.html