Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Η «ιστορία» είναι ιστορία, δεν είναι «παραμύθι», κ. Ευγενία!


Ο P. MICHALOPOULOS άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή



Η «ιστορία» είναι ιστορία, δεν είναι «παραμύθι», κ. Ευγενία!

Ούτε ανέκδοτο βέβαια μπορεί να είναι η αθλία εκκλησιαστική κατάσταση, ε;
Όσα περιγράφονται, είναι αληθινά 100%.

Παπάς, για ...«αγιασμό»!!!..

Δεν γνωρίζω ποιος τον χειροτόνησε. Ο ίδιος έλεγε ότι υπηρετούσε παλιά σε ενορία του εξωτερικού, πριν τον φέρουν στην Ελλάδα (που μπορεί να ήταν και παλιά, πριν τον πάνε στο εξωτερικό). Τελευταία, ήταν στην Μητρόπολη Αττικής.

Ασυδοτούσε χρόνια, στη νέα ενορία, και ο Χριστόδουλος είχε λάβει γνώση σχετικά, αλλά ήταν βλέπεις κολλητός του ο κίναιδος τοπικός μητροπολίτης, ο Παντελεήμονας Μπεζενίτης (αυτός που είναι τώρα στις φυλακές Κορυδαλλού, για ασήμαντη σχετικά αφορμή), και έτσι έκανε πως δεν άκουγε (ο Χριστόδουλος) τις σχετικές διαμαρτυρίες!

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι κάθε φόρα, όταν ξεχείλιζε ο βόθρος παπα-Φίλιππας, τον φυγάδευαν σε άλλη ενορία...

Τώρα, στο τελευταίο σκάνδαλο, θέλοντας η μητρόπολη Αττικής να μετριάσει την οργή των πιστών εκεί στην περιοχή που έχει το εξοχικό του ο χριστιανός της ιστορίας, έστειλε έναν ρασοφόρο στο ναό εκεί, την ώρα της κυριακάτικης θ. λειτουργίας που ετελείτο με άλλον ιερέα, αντικαταστάτη, για να ανακοινώσει ότι ο παπα-Φίλιππας αποσχηματίστηκε από την Εκκλησία!

Κανένας όμως δεν τον πίστεψε, αυτόν, τον απεσταλμένο του Παντελεήμονα!!!..


Ανάρτηση από τον P. MICHALOPOULOS στο XAIRETE τη 5 Φεβρουάριος 2009 5:16 μμ




ΣΧΕΤΙΚΟ:

Τετάρτη, 30 Ιούλιος 2008


Άμα ξαναπώ «ουστ», θα τα ακούσω πάλι!..


[...]

Σωστά τα λέει ο φίλος μου ο κ. Οδυσσέας!

Μετά, έχουμε και το φαινόμενο με τους «ονειρικούς αγίους». Δεν τους ξέρει κανείς παρά μόνο κάποιος που τους είδε στον ύπνο του, όπως στην περίπτωση ενός προσκυνήματος στη Λέσβο που κάνει χρυσές δουλειές με αυτούς του τρεις «θαυματουργούς» αγίους που τους ονομάσαμε «καινοφανείς»!
 
Τη δόξα αλλά και το χρήμα αυτής της «ονειρεμένης» κατάστασης ζήλεψε και μια μοναχή στη Νέα Μάκρη Αττικής. Βρήκε μια έκταση για να κάνει το μοναστήρι της, και μετά παρακαλούσε τον Θεό να την αξιώσει να έχει και αυτή ένα λείψανο εκεί για να έρχεται κόσμος να το προσκυνάει (και να τα ακουμπάει, φυσικα). Πού να το βρει όμως; Βάζει λοιπον εργάτες να σκάβουν στην περιοχή μήπως και βρουν κάτι. Τελικά βρέθηκε ένας σκελετός, που «με το έτσι θέλω» τον ονόμασαν όσιο και μάρτυρα, του φόρεσαν και ράσα και τον έβαλαν σε μια γυάλα για προσκύνηση.  

Τρελά λεφτά, τρελή κονόμα! Βουρ στον πατσά και ο τοπικός μητροπολίτης, αλλά ξέσπασε μεγάλος καυγάς στη μοιρασιά, ο δεσπότης ήθελε να αφορίσει και να εξορίσει τις καλογριές (είχαν αυγατίσει και αυτές), αλλά το μοναστήρι νίκησε τελικά και έσωσε τον θησαυρό του αφού ξεφώνησε τον μητροπολίτη για μεγάλο μιζαδόρο και κίναιδο και ο τελευταίος έχασε (προσωρινά όπως φαίνεται) τον θρόνο του.



Στο μεταξύ, πιο πέρα από το μοναστήρι αυτό, ξεκινούσε (πρόσφατο αυτό) μια νέα εκστρατεία για να δημιουργηθεί (από ανταγωνιστές) ένα αντίγραφο της χρυσοφόρου αυτής επιχείρησης. Σε μια άλλη κορυφή υπήρχε ένα οικόπεδο φιλέτο (βλέπει πιάτο τον Σχοινιά) με το σπίτι κάποιου ντόπιου. Πάει λοιπόν ο εφημέριος αρχιμανδρίτης της παρακείμενης πόλης, και του λέει του ιδιοκτήτη ότι πρέπει να φύγει από εκεί διότι θα φτιάξει μοναστήρι κατά επιταγή αγίων (των «ονειρικών» του νησιού, που λέγαμε) που είδε στον ύπνο του, και ότι αν δεν φύγει θα πάθει μεγάλο κακό. Πάει ο άνθρωπος, και ακόμα πάει. Πέφτουν που λέτε στο «μοναστήρι» πολλά λεφτά (αλλά και «αβάντα»): κατασκευή μεταλλικού αίθριου, μεγάλες κατασκευές, ένας διάδρομος που οδηγεί στο «προσκύνημα» σε ένα ψηλό σημείο όπου ο αρχιμανδρίτης «είδε το όνειρο», μέχρι και δρόμος ασφαλτοστρωμένος φτιάχτηκε από το χωριό προς το «μοναστήρι» για τον οποίον δρόμο ένας βοσκός παραπονιόταν ότι για να γίνει του έφαγαν κομμάτι από τη στάνη του.. Κατά μήκος δε του δρόμου αυτού άρχισαν να φυτρώνουν και βίλες με πισίνες!

Μοναστήρι χωρίς καλογέρους;


Ξέχασα να σας πω ότι έχει μαζί του εκεί ο αρχιμανδρίτης εφημέριος της παρακείμενης πόλης, έχει ένα νεαρούλη λαϊκό (με παντόφλες εμφανιζόταν) που κατά την διάρκεια των έργων κρατούσε τα κλειδιά και δεν άφηνε κανένα να μπει στον χώρο διότι προφανώς δούλευαν εκεί κρυφά διάφοροι Αλβανοί από το χωριό, που αν κανένας τους έβλεπε από μακριά και το έλεγε, του απαντούσαν ότι δεν είδε καλά διότι δεν είναι Αλβανοί αλλά κάποιο από τα σκυλιά που έχουν για φύλακες! Μετά μάθαμε ότι ο νεαρούλης αυτός κάνει και τον ξεναγό στους προσκυνητές και αποκαλείται «πάτερ»!
Βέβαια, η προσέλευση του κόσμου εκεί, προπαγανδίζεται με ειδικό φυλλάδιο που κυκλοφορεί η «μονή» αυτή («της καλλιγραφίας» και της γελοιογραφίας των θείων), φυλλάδιο που «φυσικά» μιλάει για θαύματα για θεραπείες που γίνονται στους εκεί προσκυνητές!

Άμα ξαναπώ «ουστ», θα τα ακούσω πάλι!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: