Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ: Sokin Simrak έγραψε: «Ο π. Παΐσιος είναι τώρα στον Ουρανό.»

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2008 10:08 μμ
Sokin Simrak έγραψε:
Ο π. Παΐσιος είναι τώρα στον Ουρανό. Όσοι θέλουμε να τον θεωρούμε Άγιο, καλά κάνουμε και τον θεωρούμε Άγιο, γιατί όποιος είναι βαπτισμένος στο Άγιο Όνομα του Θεού (του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος) είναι άγιοι. Ακόμη, ο π. Παΐσιος με το σχήμα του αλλά και με την ασκητική ζωή του, δέχθηκε -όσο ζούσε- τη Χάρη του Θεού και τον ευαρέστησε, πολύ περισσότερο από μας. Εγώ λοιπόν, δεν περιμένω από κανέναν να μου υποδείξει αν ο π. Παίσιος ήταν Άγιος ή όχι. Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν η Εκκλησία τον αναγνωρίσει ως άγιο. εγώ πιστεύω -αν και δεν είχα κάποια εμπειρία- πως υπήρξε μια θεία παρουσία στη γη, από κείνες που συγκρατούν την οργή του Θεού, μπροστά στον πλήρη εξευτελισμό μας. Γι' αυτό και επικαλούμαι την ευχή του...από τον Ουρανό. Έτσι απλά...

Το ανωτέρω, είναι σχόλιο στο θέμα:
«Με ρωτούν για τον καλογερο-Παΐσιο, και απαντώ:»


Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2008 10:18 μμ
Forum EPISKEPTHS έγραψε:

.......Και για να μη σας κουράζω: Ο π. «Παΐσιος», ως στρατιώτης στον «ανταρτοπόλεμο», σώθηκε λέει, χωρίς την παραμικρή γρατσουνιά στο κεφάλι, όταν του πέρασε ξυστά (στο κεφάλι) ένα βλήμα, το οποίο το μόνο που του έκανε ήταν να του ξυρίσει τα μαλλιά (ΕΔΩ, Ο ΚΑΛΟΣ ΚΟΥΡΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!), και να είναι μετά το κεφάλι του λέει, χωρίς μαλλιά σε μια ζώνη με φάρδος έξι πόντους!!! Τόσο ήταν φαίνεται το φάρδος από το βλήμα, και τέτοιου διαμετρήματος (ή και μεγαλύτερου) «βλήματα» μοιάζει να θεωρούμαστε (ότι έχουμε στο μυαλό) και εμείς οι αναγνώστες!

Έχω ήδη φτάσει στην σελίδα 89 του βιβλίου (από τις 717), και λέω να μη συνεχίσω. Εσείς θα αντέχατε πιο πολύ; «Αν είστε χριστιανοί», πείτε μου: θα αντέχατε;

ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΞΕΦΟΥΡΝΙΣΟΥΝ ΜΙΣΟΛΙΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΣΑΝ «ΦΡΕΣΚΟ ΑΓΙΟ» ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ «ΑΓΙΟ» ΒΗΣΣΑΡΙΩΝΑ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: