Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Οι άνθρωποι αυτοί (ο Άγγελος και η Αναστασία) αγαπητέ ανώνυμε...

Ο P. MICHALOPOULOS άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας

Καλό σας μεσημέρι, παιδιά! :-) [Συμπεριλαμβάνω, και, τον «παππού» Άγγελο, Αναστασία!]



Οι άνθρωποι αυτοί (ο Άγγελος και η Αναστασία) αγαπητέ ανώνυμε ή αγαπητή ανώνυμη, μου είναι άγνωστοι προσωπικά.

Είναι όμως τακτικοί αναγνώστες και σχολιαστές των αναρτήσεών μου από το παλιό μου το ιστολόγιο τα «χαιρετίσματα».

Η σχέση μας δε, στην ανταλλαγή σχολίων δεν ήταν πάντα χωρίς εντάσεις διότι τα συγκεκριμένα αυτά εν Χριστώ αδέλφια μου, ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο και αρκετές φορές ξεπερνούν τα κατ εμέ ανεκτά όρια του ζήλου και φτάνουν στο άλλο άκρο.

Πιο τακτική από τους δυο, η Αναστασία που κάποτε (στο παλιό μου μπλογκ) την έλεγξα για άκρα θρησκοληψία και όταν αυτή επέμενε αναγκάστηκα να την αποκλείσω από σχολιάστρια. Τότε (εδώ και ένα χρόνο περίπου), με πήρε στο τηλέφωνο για να μου παραπονεθεί (ευγενέστατα και γελαστά) για τον αποκλεισμό της αυτόν που όπως είπε της στοίχισε διότι ήθελε να συνεχίζει να γράφει σχόλια κάτω από τις δικές μου αναρτήσεις, και μου αποκάλυψε ακόμα ότι ο Άγγελος ήταν αυτός που την συμβούλεψε να μου τηλεφωνήσει. Έτσι κατάλαβα ότι οι δυο τους βρίσκονται «μαζί» σε απόλυτα κοινό ιδεολογικό αγώνα.

Σταμάτησα βέβαια από τότε τον αποκλεισμό της, και συνέχισε να γράφει. Να γράφει, ακόμα και στο νέο μου ιστολόγιο (αυτό το «χαίρετε») που ξεκίνησα πέρσι το καλοκαίρι.

Για να σας βοηθήσω δε στην... έρευνά σας (!!!), σας πληροφορώ ότι όλα τα θέματα (αναρτήσεις και σχόλια) τα σχετικά με τα δυο αυτά πρόσωπα (των εκλεκτών και αγαπητών επισκεπτών – σχολιαστών μου) θα τα βρείτε στις σχετικές με τα ονόματά τους ετικέτες (βλέπε «Άγγελος» και «Αναστασία»), αλλά και στην ετικέτα «παλαιό εορτολόγιο».

Καλή επιτυχία! :-)


Ανάρτηση από τον P. MICHALOPOULOS στο XAIRETE τη 2 Ιανουάριος 2009 8:19 μμ



ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ:

ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε μου Παναγιωτη
Χρονια πολλα και καλα.
Ευχωμαι ο Κυριος να ευλογη το εργο σας .
Θα ηθελα παρα πολλυ Παναγιωτη να μαθω ποιος και γιατι θελη τοοοοοοοοοσο πολλυ να μαθη για την Αναστασια,οσο για τον Αγγελο μπορη να πιστευουμε το ιδιο,αλλα δεν ακολουθουμε και τους ιδιους δρομους!
Αυτα για την πληροφορηση,οσο για σενα σε ευχαριστω και δεν ειναι η πρωτη φορα,για τα πολλυ καλα σου λογια.
Ευχες πολλες
Αναστασια.