Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Η Κεφαλή της Εκκλησίας είναι ο Χριστός! Αυτοί που είναι κεφαλές - κατά τη γνώμη σας - είναι… ψείρες!!!.. Και δεν θέλουν φωτισμό αλλά… ψέκασμα!!!..

Διάλογος...
Παναγιώτη (Αθήνα) με την κ. Ευγενία (Καναδά)

κ. Ευγενία:
yia sas, ti kanete???Παναγιώτης:
Καλά είμαι, δόξα τω Θεώ! Εσείς;

ne kero eho na grapso. poli viastika erhome ke fevgo, isa isa na diavazo ta nea sas. poli apisholimeni ime....
Ναι, σας βλέπω που μπαίνετε, βιαστικά μεν αλλά τακτικά, και χαίρομαι που δεν με ξεχνάτε! :-)

alithia pou ta vriskete tosa polla?
Δεν είναι πολλά, δεν είναι όλα όσα πρέπει να θίξουμε. Δεν παρακολουθώ όλη την επικαιρότητα. Σποραδικά μπαίνω και εγώ σε διάφορες ιστοσελίδες και ενημερώνομαι, και όσα μου κάνουν εντύπωση τα μεταφέρω εδώ ή τα σχολιάζω… Έχω βλέπετε και διάφορες δουλειές του σπιτιού να κάνω: Να ψωνίσω, να συγυρίσω, να βάλω πλυντήριο και να μαγειρέψω. Στα διαλείμματα από όλα αυτά, έχω σαν χόμπι να ασχοληθώ με τον υπολογιστή, με την επικοινωνία, με τα κοινά…

dierotome kirie mihalopoule, ke me provlimatizi ta osa diavazo me tous ieris, ke tous arhimandrites... ti na sas po, ehasa ta mialamopu. an ine alithia ta osa diavazo, eeee tote den iparhi kinionia. kala oi laikoi. ala ke oi arhimandrites??? mipos ta paralene????? ke to psi psi, ginete psira?????
Ψείρα, είναι, ψείρα!!! :-)

ithe o HRISTOS mas, o THEOS mas NA FOTISI, olo ton kozmo,
Αμήν!

ke pro pandos, tin EKKLISIA MAS. TIN KEFALI, TIS EKKLISIAS.

Η Κεφαλή της Εκκλησίας είναι ο Χριστός! Αυτοί που είναι κεφαλές - κατά τη γνώμη σας - είναι… είπαμε πριν τι είναι: …ψείρες!!!.. Και δεν θέλουν φωτισμό αλλά… ψέκασμα!!!..

nomizo oti erhete to telos.......
Τώρα, ή σε κάποιους αιώνες… ποιος ξέρει;

o kirios erhete.......
Σωστά! Έρχεται! :-)

o THEOS mazi sas.
evgenia
Αμήν, επίσης!
Παναγιώτης

 

στο XAIRETE τη 27 Ιαν. 2009 

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009

Εvgenia (Νίτσα Α.): min kourazeste.


Αρχιμανδρίτης σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας



Έτσι είναι Σεβασμιώτατε;



ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ:

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oo kirie mihalopoule
sas skeptome.
afta ehi i zoi....
efhome oti to kalitero yia esas...
ti na po??? den ksero.
o kozmos den kseri ti theli...
katalavenete.
min kourazeste.
kali vradia na ehete
evgenia

P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν κουράζομαι!

Κάνω (με όλα αυτά) μια πολύ ευχάριστη καθημερινή γυμναστική.

Περνάω… «ανώδυνα, ανεπαίσχυντα και ειρηνικά»!

Δεν με ενοχλεί κανείς στο δωμάτιο μου όπου έχω όλα τα κομφόρ:

Εκτός από το κρεβάτι μου, έχω ένα γραφείο με τον υπολογιστή μου, το στερεοφωνικό, και το βίντεο πλέηερ με την επίπεδη μεγάλη οθόνη του.

Έχω στην άλλη γωνία το κλιματιστικό μου, το σταντ για τα λίγα ρούχα μου, και τη σιφονιέρα μου.

Στην άλλη γωνία, έχω το ψυγείο και το πλυντήριο, ένα νιπτήρα λουξ με το μπαράκι του από επάνω, και μια μικρή, κρεμαστή βιβλιοθήκη…

Τέλος, στην άλλη γωνία, έχω μια μικρή κουζίνα (φουρνάκι, πάνω σε έναν ωραίο και λειτουργικό πάγκο) με την μίνι σύγχρονη κατσαρόλα ταχύτητος, και με έναν σούπερ εξαεριστήρα!

Έχω και παράθυρο με θέα στην πίσω αυλή με έναν πολύ όμορφο κήπο.

Όταν δε έχει καλοκαιρία, δεν κάθομαι να μαγειρεύω πάντα, αλλά κάνω και τις εξόδους μου στα ταβερνάκια της γειτονιάς...

Πώς είπατε;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Εvgenia (Νίτσα Α.): min kourazeste.

http://xairete.blogspot.com/2009/01/vgenia-min-kourazeste.html