Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

ΑΡΧΕΙΟ: Η «yiannas», στο Blog «Xairetismata»!

Το κείμενο ενός θέματος, και τα δυο σχόλια που ακολούθησαν:

Το κείμενο: ΠΑΡ΄ ΟΛΙΓΟΝ συναγερμός στην Ιερά Σύνοδο. Εθεάθη μια μαύρη Κράισλερ, και νόμισαν πως έρχεται ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος που βγήκε από το νοσοκομείο. Τελικώς, ήταν ο Μητροπολίτης Άνθιμος. Μέσα στη συγκίνηση, οι υπάλληλοι της Συνόδου ξέχασαν πως ο Μακαριώτατος κυκλοφορεί με ένα Φολκσβάγκεν «Φαέθων». (ΤΑ ΝΕΑ. Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2007)
http://natapoume.pblogs.gr/2007/12/155324.html

Τα δυο σχόλια που ακολούθησαν:

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2007 2:36 μμ
1. yiannas έγραψε: «Eιλικρηνά -αν είναι έτσι- πιστεύεις πως το ξέχασαν? Γιατί κόπτεσαι γιά όλα αυτά? Μήπως γιατί η εκκλησία είναι τεράστια οικονομική δύναμη και εξουσία και περιμένεις να συμμετάσχεις στο δείπνο? Δεν σε είδα να κόπτεσαι γιά τον κοσμάκη!!! Περιμένω μιά απάντηση...»

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2007 3:05 μμ
2. Forum EPISKEPTHS έγραψε:
«Eιλικρηνά -αν είναι έτσι- πιστεύεις πως το ξέχασαν?».
ΟΧΙ!
«Γιατί κόπτεσαι για όλα αυτά?».
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ «ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ». ΕΙΧΕ ΛΕΠΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΕΔΩ.
«Μήπως γιατί η εκκλησία είναι τεράστια οικονομική δύναμη και εξουσία και περιμένεις να συμμετάσχεις στο δείπνο?».
ΧΑ, ΧΑ! ..ΟΤΑΝ ΓΙΝΩ ΔΕΣΠΟΤΗΣ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ.
«Δεν σε είδα να κόπτεσαι για τον κοσμάκη!!! Περιμένω μια απάντηση...».
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ; Ο ΣΑΝΤΑ ΚΛΑΟΥΣ, ΕΙΜΑΙ; ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ!
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΩ ΕΥΓΕΝΩΣ ΤΟΝ ΧΩΡΟΝ ΤΟΥΤΟΝ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ (ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ) ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ..

YIANNAS έγραψε στο blog της: «Θέλω να έρθει! Θέλω να κρατάει δώρα! Θέλω να είναι κι ο Ρούντολφ μαζί! Θέλω να είναι και τα ξωτικά! Και να τα δω! Και να μου φέρουν δώρα! Γιά μένα! Και να φτιάξω και χιονάνθρωπο! Και να χιονίζει! Και να φυσάει! Και να κάνει κρύο! Και να μην κρυώνω! Θέλω να έρθει! Δικαίωμα μου να θέλω! Δικαίωμα μου να θέλω να νιώσω παιδί! Κι ας μην έρθει ! Κι ας κοιτάζω συνέχεια το τζάκι! Εγώ θα πω ότι είρθε!!! Εγώ θα πω ότι τον είδα! Και μού 'φερε και δώρα! Θα θυμηθώ την εποχή που μού 'φερε την κούνια! Και το σερβίτσιο του καφέ! Και απορούσα πώς δεν τον άκουσα!!! 'Ετσι θα 'ρθεί. Γιατί εγώ θα τον καλέσω! Εγώ θα τον φέρω...»


«Ο Σάντα Κλάους δεν υπάρχει!» Μπράβο στον παπικό Ντίνο Μποτίνο! Μπράβο και στη Βρετανίδα δασκάλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: