Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

ΝΕΑ ΕΤΙΚΕΤΑ: Οδυσσέας Τσολογιάννης


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε μου Παναγιωτη

Βλέπω ότι εβγαλες ετικετα με το ονομα μου.
Ειλικρινα ελεγχομαι με τη δημοσιοτητα.
Και αυτό γιατι οσο και να θελουμε να κρυφτουμε δεν μπορουμε, δεν γινεται.
Και όμως θα επρεπε να μιμουμεθα σε όλα τον «Λαθόντα…».
ΛΑΘΩΝ ΕΤΕΧΘΗ ΥΠΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟΝ, ο νηπιασας Ιησους.
Πουθενα δεν τον μιμουμεθα. Ειμαστε ψευτοχριστιανοι.
Το, «Λαθε βιωσας», θα επρεπε να εφαρμοζουμε στη ζωή μας.
Odisseas Tsologiannis

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Είμαστε ψευτοχριστιανοί» (διότι… «ουδείς άσφαλτος», κλπ, κλπ), στο υπογράφω και εγώ!..

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Υ.Γ.

Τα θέματά μου (είναι χιλιάδες), δεν «φεύγουν» φίλε κ. Οδυσσέα (όπως μου έλεγες προηγουμένως στο τηλέφωνο)!

… Αν θέλεις να δεις μια περασμένη ανάρτηση (για να αφήσεις ένα σχόλιο στο σωστό θέμα) και είσαι π.χ. στην πρώτη σελίδα του Ιστολογίου μου, τότε πρέπει να κατέβεις κάτω στη σελίδα εκεί που λέει «παλαιότερες αναρτήσεις», και εκεί να κάνεις αριστερό κλικ με το ποντίκι, για να μεταφερθείς στην προηγούμενη σελίδα με τα 7 προηγούμενα θέματα, κλπ, κλπ...