Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

"Είκοσι έτη, μετά" (τον γάμο μας)!

Η stavroula άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!


Kalo 3hmerwma k pali:)
Gia pes mou.Exw paralhpsei na se rwthsw. Sthn fwto panw de3ia
esu eisai me thn kura?
Se xaroumenes, euthxismenes stigmes?


Ανάρτηση από τη stavroula στο XAIRETE τη 4 Νοέμβριος 2008 4:26 πμ



Είμαι εγώ, ναι! Με την κυρία, πράγματι! Είκοσι έτη, μετά (τον γάμο μας)!

Είναι το 2003 που βρήκα πάλι δουλειά μετά από ανεργία και είμαστε σε δεξίωση της (Γαλλικής κατασκευαστικής) εταιρίας.

Σε κάτι τέτοια, ήταν πάντα δίπλα μου η κυρία, όπως στις πολλαπλές σχετικές εκδηλώσεις που έκανε και η Γερμανική Χοχτίφ, τότε (1997 – 2000) που εργαζόμουν στις μελέτες του νέου μας αεροδρομίου!

Λίγους μήνες νωρίτερα (τότε το 2003), με είχε διώξει σαν άνεργο από το σπίτι ΜΟΥ, διότι την ζημίωνα οικονομικά με ένα πιάτο φαγητό που έτρωγα, και μετά τον διωγμό μου αυτό με είχαν φιλοξενήσει (για συμπαράσταση κυρίως) για ένα διάστημα δύο εβδομάδων, τότε, στο μοναστήρι της Λογκοβάρδας στην Πάρο, όπου ο ηγούμενος είναι φίλος και γνωστός μου από τα νεανικά μου χρόνια…


Είκοσι έτη, μετά (τον γάμο μας)!


esu eisai me thn kura?

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Την καλημέρα μου από την Κρήτη.

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ, ΦΙΛΤΑΤΕ κ. ΠΑΝΟ ΜΑΣ! :-)