Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Ξανά, η Ο.Ο.Δ.Ε.

20 Φεβρουαρίου 2008


Γιώργος Οικονομίδης

Εκδότης Ιστοσελίδας

http://www.sporeas.gr


Melbourne - Australia



Προς τον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κύριον Ιερώνυμον


Αγαπητέ και σεβαστέ Γέροντα,


Αναγκάζομαι να προβώ στην κίνηση μου αυτή, στέλνοντας σας το παρόν μήνυμα -αναγνωρίζοντας παράλληλα και την πολυτιμότητα του χρόνου σας-, όμως τα δείγματα που μας δώσατε με την εκλογή σας στο Αρχιεπισκοπικό «σκαμνί», αποδεικνύουν την αποφασιστικότητα σας για μεγάλες αλλαγές στον εκκλησιαστικό χώρο καθώς είστε αποφασισμένος να πατάξετε τα όποια κακώς κείμενα ταλανίζουν την Ελλαδική Εκκλησία.


Σεβαστέ μου Γέροντα, η παράκληση μου προς το πρόσωπό σας, είναι να πάρετε θέση σε κάποιες αιρετικές διδασκαλίες, που μερικοί Ιεράρχες αποδέχονται αδιαμαρτύρητα, ενώ κάποιοι άλλοι αποφεύγουν να δώσουν την πρέπουσα απάντηση στο ερώτημα μου για το εν λόγω θέμα. Ας μη σας κουράσω άλλο.


Σε βιβλίο του συγγραφέα κ. Νικόλαου Μαυρομάγουλου, με τίτλο «Αναζητώντας την Αλήθεια», που εκδόθηκε από την Ι.Μ. Μαχαιρά Κύπρου (Απρίλιος 2004), μας δείχνει ο συγγραφέας την αντίθεση του στις διδασκαλίες των Μαρτύρων του Ιεχωβά, όπου και γαλουχήθηκε εκ νηπιόθεν επί εικοσιένα (21) έτη. Το βιβλίο αυτό έγινε αποδεκτό από την Εκκλησία της Ελλάδος ως ένας «οδηγός» προς αποφυγήν της πλάνης που υπάρχει στους κόλπους της οργάνωσης των μαρτύρων του Ιεχωβά. Αρκετοί Ιεράρχες με εξέχουσα θέση στην εκκλησία, έδωσαν τους επαίνους τους για το εν λόγω βιβλίο, και μεταξύ τους ήταν και ο εκλιπών Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.


Όμως, στο εν λόγω βιβλίο, μεταξύ άλλων, υπάρχει, στο 40ό κεφάλαιο, και η αντιβιβλική υποστήριξη του συγγραφέα, ότι, ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός δεν έχυσε το Αίμα Του για τις αμαρτίες των ανθρώπων, διότι –όπως υποστηρίζει ο συγγραφέας- «ο Θεός δεν είναι ένας αδίστακτος κακός Θεός που να ζητάει τον θάνατο του δικαίου (Ιησού Χριστού) χάριν των αδίκων (αμαρτωλών ανθρώπων)». Παράλληλα δε, αρνείται και την αιώνια ύπαρξη της κολάσεως.


Ο συγγραφέας κ. Μαυρομάγουλος, είναι βασικό στέλεχος την Ορθόδοξης (όπως υποστηρίζει) Ιστοσελίδας Ο.Ο.Δ.Ε. (Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας), και επισκεπτόμενος κάποιος τον χώρο αυτό, μπορεί να διαβάσει την αρθρογραφία αυτού του κυρίου. Σε άρθρα του υποστηρίζει ότι, ο Αδάμ δεν ήταν πρωτόπλαστος, και ότι πρίν από τον Αδάμ υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι απ’ όπου ο Θεός τον διάλεξε από ανάμεσά τους για να τον κάνει κατ’ εικόνα Του, με σκοπό, να καταφέρει ο Αδάμ να νικήσει τον θάνατο. Όμως, εφ’ όσον –συνεχίζει ο αρθρογράφος- ο Αδάμ δεν τα κατάφερε, ο Θεός έστειλε τον Ιησού Χριστό στη γη, όχι για να θυσιαστεί για τις αμαρτίες των ανθρώπων, αλλά τον έστειλε ως «δόλωμα» για να ξεγελάσει τον σατανά, και ο σατανάς να την «πατήσει» -όπως χαρακτηριστικά γράφει ο κ. Μαυρομάγουλος- και να μπορεί ο άνθρωπος να νικήσει τον θάνατο στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού, μιάς και ο Αδάμ δεν τα κατάφερε. Οι απόψεις του αυτές, αλλά και πολλές άλλες, ο κ. Μαυρομάγουλος δηλώνει ότι: «είναι θέμα χρόνου να γίνουν αποδεκτές από κάθε πληροφορημένο Ορθόδοξο Χριστιανό».


Αυτές τις απόψεις, με γραπτές δηλώσεις τους κάποιοι Ιεράρχες, τις ασπάζονται ως φαίνεται, διότι συγχαίρουν την ομάδα της ΟΟΔΕ για τις «σωστές και καθ’ όλα ορθόδοξες» θέσεις τους. Μεταξύ των ιεραρχών, είναι και ο Πρωτοπρεσβύτερος κ. Γ. Μεταλληνός, όπου και έχει στενές σχέσεις με την εν λόγω ομάδα. Εκμυστηρεύτηκε δε, σύμφωνα με δήλωση του κ. Μαυρομάγουλου, ότι είναι ένθερμος υποστηρικτής της αντιβιβλικής θεωρίας της εξέλιξης, αλλά δεν το δηλώνει δημόσια. Για τις παραπάνω αιρετικές θέσεις του κ. Μαυρομάγουλου, απευθύνθηκα με σειρά επιστολών μου (έξι το σύνολο) στον Γραμματέα του «Αντιαιρετικού αγώνος» Πρωτοπρεσβύτερο κ. Κυριακό Τσουρό, όμως συστηματικά με αγνόησε. Θεώρησα καλό, και του το είπα, ότι, θα αποστείλω την αλληλογραφία μου μαζί του, με το ερώτημα μου, και στα λοιπά Μέσα Μαζικής Ενημερώσεως εφ’ όσον δεν μου απαντά. Τέλος, σε τηλεφωνική μου επικοινωνία μαζί του, μου δήλωσε ότι αυτός δεν είναι αρμόδιος να απαντάει σε τέτοιου είδους ερωτήματα, και του είπα ότι θα αναγκαστώ να ενοχλήσω εσάς σεβαστέ μου Γέροντα, για να πάρω απάντηση στο ερώτημα μου, εάν η Ορθόδοξη Εκκλησία υποστηρίζει και αποδέχεται τέτοιου είδους διδασκαλίες, που ο κ. Μαυρομάγουλος και η ομάδα του συστηματικά προωθούν.


Την απάντηση σας θα την συμπεριλάβω, προς ενημέρωση των αναγνωστών μου, σε στήλη της αλληλογραφίας μου μαζί σας, που θα δημιουργήσω στην Ιστοσελίδα μου sporeas.gr και παρακαλώ να μου γράψετε την άποψη σας όποια και να είναι αυτή.

Σεβαστέ μου Γέροντα, ευχαριστώ για την ώρα που διαθέσατε στην ανάγνωση της επιστολής μου αυτής.


Την όλη αλληλογραφία μου με τον Πρωτ. Κ. Τσουρό, θα την βρείτε -εάν σας ενδιαφέρει- στον δεσμό


http://www.sporeas.com/allilografiaTouSporeaMeTonK.Tsouro.htm


Εν Κυρίω

Γιώργος Οικονομίδης

www.sporeas.com

www.sporeas.gr

www.sporeas.eu

ηλεκτρονική διεύθυνση

Δεν υπάρχουν σχόλια: