Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Ξανά, η Ο.Ο.Δ.Ε. (2)

(25/02/2008) πρός: archbishop@ecclesia.gr
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ (20/02/2008) ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.


10/03/2008
Προς τον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κύριον Ιερώνυμον
Επιστολή 2η
Αγαπητέ και σεβαστέ Γέροντα,
Την δεύτερη μου επιστολή σας γράφω για το ίδιο θέμα (ακολουθεί παρακάτω προς υπενθύμιση σας) για το οποίον ακόμη δεν έλαβα την απάντηση σας. Θέλω δε να πιστεύω, ότι, δεν θα ακολουθήσετε την τακτική του πρωτοπρεσβυτέρου κ. Τσουρού, που συστηματικά περιφρόνησε και απαξίωσε να απαντήσει στο φλέγον αυτό ζήτημα που έχει σχέση με την πνευματική κατάρτιση του Χριστιανού.
Δέν θα ενοχλούσα το ιερατείο, εάν αυτό το ιερατείο δεν είχε ασχοληθεί με τους συντελεστές της ΟΟΔΕ, και με τον κ. Μαυρομάγουλο ιδιαίτερα, επαινώντας τα όσα γράφουν. Μπορώ και μόνος μου να αντικρούσω (όπως και το έκανα) τις όποιες αντιβιβλικές διδασκαλίες του κ. Μαυρομάγουλου και Σία, αλλά η επίσημη τοποθέτηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ενδιαφέρει πλήθος πιστών που επισκέπτονται τον ιστοχώρο μου, και εφ' όσον έλαβαν γνώση της αλληλογραφίας μας, έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν και την τοποθέτηση σας στο θέμα αυτό.
Παρακαλώ, σεβαστέ μου Γέροντα, δώστε μου απάντηση στο ερώτημα μου, διότι και εγώ με την σειρά μου απευθύνομαι στους αναγνώστες μου, ενημερώνοντας τους για την δική σας θέση και άποψη στις όποιες αιρετικές διδασκαλίες.
Την σιωπή σας, που θέλω να πιστεύω ότι δεν θα εξακολουθήσει, κάποιοι μπορεί να την εκλάβουν ως δισταγμό, στο να μην τοποθετείστε αναλόγως, διότι εξέχοντες ιεράρχες, και μεταξύ αυτών και ο αποθανών Χριστόδουλος, έδωσαν την συγκατάθεση τους στις αιρετικές διδασκαλίες του κ. Μαυρομάγουλου, που αποτυπώθηκαν στο βιβλίο του "Αναζητώντας την αλήθεια", αλλά και άλλες, που βρίσκουμε διάσπαρτες στην ορθόδοξη ιστοσελίδα που συνεργάζεται.
Πιθανόν να συμπεράνουν οι αναγνώστες μου, ότι, πιστεύετε στις απόψεις του κ. Μαυρομάγουλου, όπως τις πιστεύουν και άλλοι ιεράρχες, γι' αυτό και δεν απαντάτε, ή δεν απαντάτε για να συγκαλύψετε τις νέες αυτές διδαχές που έρχονται να προστεθούν στην ορθόδοξη θεολογία. Αρνούμαι να δεχθώ κάτι τέτοιο, διότι τα δείγματα που μας δείξατε εξ' αρχής, μαρτυρούν το αντίθετο.
Αγαπητέ μου Γέροντα, Αρχιεπίσκοπε Αθηνών, τί απαντάτε στις αξιώσεις του κ. Μαυρομάγουλου, ότι:
· Ο πρωτόπλαστος Αδάμ δεν ήταν ο πρώτος άνθρωπος, εφ' όσον υπήρχαν και άλλοι πριν απ' αυτόν, ότι:
· Δέν υπάρχει αιώνια κόλαση, ότι:
· Η Αγία Γραφή δεν είναι Θεόπνευστη, ότι:
· Η Αγία Γραφή δεν είναι ο Λόγος του Θεού, ότι:
· Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός δεν θυσιάστηκε για τις αμαρτίες μας, αλλά πέθανε για να ξεγελάσει τον διάβολο, με σκοπό την απόκτηση της αθανασίας του ανθρώπου, κάτι που ο Αδάμ δεν κατάφερε, ότι:
· Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών, είναι αποδεκτή, ότι:
· Οι απόψεις αυτές του κ. Μαυρομάγουλου, «είναι θέμα χρόνου να γίνουν αποδεκτές από κάθε πληροφορημένο Ορθόδοξο Χριστιανό».
Εύλογο το ερώτημα μου, όσον αφορά τις διδασκαλίες αυτές (που σωστότερο είναι να αποκαλούνται εταιροδιδασκαλίες) και θα περιμένω την απάντηση σας.
Υ.Γ. Υλοποιώντας την υπόσχεσή μου στον κ. Τσουρό, για αποστολή την αλληλογραφίας μου στα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης), την απέστειλα -αρχής γενομένης- στο κανάλι ALTER, με κάποιο σχόλιο μου για την σιωπή της εκκλησίας, στον κ. Τέρενς Κουΐκ και στην εκπομπή του "Καλημέρα με τον Τέρενς", περιμένοντας -ίσως- την ανταπόκριση του. Θα ακολουθήσουν και άλλα μέσα ενημερώσεως, έως ότου λάβω απάντηση στο ερώτημα μου.
Σεβαστέ Γέροντα,
σας χαιρετώ εν Κυρίω
Γιώργος Οικονομίδης
εκδότης
ηλεκτρονική διεύθυνση

Δεν υπάρχουν σχόλια: