Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Το πρωί στο ιερό, το βράδυ στα FM!


Διαβάζω στην Espresso:

Το πρωί στο ιερό, το βράδυ στα FM!

Μετά τα ξενύχτια και τις ιεραποστολές «by night» ο παπα-Δημήτρης (γνωστός και ως «παπα-ρεμπέτης») το 'ριξε στις αφιερώσεις και στα ραδιοφωνικά... κηρύγματα. Φοράει τα μαύρα ράσα του, ακουστικά στα αφτιά, κάθεται μπροστά από την κονσόλα του ραδιοφωνικού σταθμού Je t'aime 93,4 και κηρύττει το λόγο και το έργο του Θεού.

Οσον αφορά τις μουσικές επιλογές του; Τι άλλο θα μπορούσε να επιλέξει ο «παπα-ρεμπέτης» εκτός από ρεμπέτικα; Όμως στο πρόγραμμά του βρίσκονται και ρομαντικές μπαλάντες αλλά και εκκλησιαστικοί ύμνοι. Καθ' όλη τη διάρκεια της εκπομπής του, μάλιστα, οι ακροατές τού στέλνουν τις αφιερώσεις τους, αλλά και τις απορίες τους γύρω από τα εκκλησιαστικά θέματα που αποφασίζει κάθε φορά να αναπτύξει.


«Έχω φανατικούς ακροατές και αυτό μου δίνει δύναμη για να συνεχίσω το έργο μου. Οπως κάθε βράδυ ο κόσμος με πλησιάζει στα διάφορα νυχτομάγαζα που συχνάζω, έτσι και μέσα από το ραδιόφωνο, όταν με ακούν 9 με 11 το βράδυ, μου στέλνουν τη συμπάθειά τους και τις προσωπικές τους αφιερώσεις» λέει στην «Espresso» ο ιερέας Δημήτριος Κουρνιώτης, που μέσα από το ραδιοφωνικό σταθμό του Πειραιά χαρίζει απλόχερα στους ακροατές του δύναμη και κουράγιο για το αύριο. […]

Τα βράδια όταν πηγαίνω στα μαγαζιά, κάποιοι θαμώνες με κοιτούν παράξενα, κάποιοι άλλοι έρχονται και μου λένε τα βάσανά τους, εκεί πάνω στο ποτό και την ευχαρίστηση της στιγμής. Εκεί λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες». […]

«…Κάνω τα πάντα για να είμαι αρεστός στον κόσμο της νύχτας και όχι μόνο. Ακόμα και όταν τραγουδάω τις "Βεργούλες", το αγαπημένο μου τραγούδι, οι θαμώνες με χειροκροτούν και με φωνάζουν ρεμπετο-παπά…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: