Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

...Χριστέ σε Σένα κοντά, σε Σε κοντά!

η stavroula έγραψε

η stavroula έγραψε
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2008 7:14 πμ:

Σήμερα, ήταν χαρά Θεού.
Ένας όμορφος ουρανός, καταγάλανος, καθαρός. Μια και οι φωτιές ελέγχτηκαν προς τα νότια!
Έτσι, πήγαμε και την αράξαμε στην παραλία απολαμβάνοντας την θαλάσσια αύρα και αγναντεύοντας το απέραντο του Ατλαντικού!
«Μέγα το της θάλασσας κράτος»!
Στον ορίζοντα, η ματιά μας υπολόγιζε τα παράλια της Αφρικής και πιο, και λίγο, παραπάνω τα παράλια της Ευρώπης!
Ήταν μια τόσο όμορφη μέρα που θα θύμιζε κάποιο ακρογιάλι στη Μεσόγειο, αν τα ορμητικά κύματα του ωκεανού δεν μας έφερναν στην πραγματικότητα.
Έτσι αράξαμε, λοιπόν, ξαπλωμένοι σε "chais longe", και εγώ τέλειωσα ένα βιβλίο που μου έδωσε κάποιος γνωστός μου εδώ στην ομογένεια, το «Βέβηλα, Κίβδηλα, Σκύβαλα» που αναφέρεται στο διαβόητο βιβλίο Ιστορίας της έκτης δημοτικού...
Αυτά, μέχρι που ήρθε το ηλιοβασίλεμα ...
ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Ο ήλιος βασιλεύει,
ήλιος βασιλεύει,
ψυχή μου κάνε φτερά!
Με όπλο σου την αγάπη,
μη φοβηθείς σκοτεινιά, ναι σκοτεινιά.
Δίωξε μακριά τον πόνο,
δίωξε μακριά τον πόνο,
προτίμησε τη χαρά...
που ο Χριστός μας χαρίζει
στα διαλεχτά του παιδιά, ναι τα παιδιά.
Ο ήλιος βασιλεύει,
ο ήλιος βασιλεύει,
και η ψυχή μου ζητά...

σαν το πούλι να πετάξει,

Χριστέ σε Σένα κοντά, σε Σε κοντά!
Κοντά στον Λυτρωτή μας,
κοντά στον Λυτρωτή μας,
είναι όλα ευωδιαστά.
Σβήνουν κακίες και πάθη,
ξεχνιούνται όλα μακριά, ναι μακριά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: