Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Σήμερα, συζητώ (για τους παπάδες και τα λείψανα), με τη φίλη μου την «Μπαρμπι Εγω γουσταρω» (την Βαρβάρα του Γιώργου).

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε τη δημοσίευση του Φώτης Καποτέλης.
11 ώρες πριν

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Με ετικέτα «TYXERA-EKKLHSIAS»…
(170 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/TYXERA-EKKLHSIAS
Μπαρμπι Εγω γουσταρω

Γνωρίζω ιερείς που δεν λαμβάνουν καθόλου extra αμοιβές,γιατί έτυχε και σε μένα.
Panagiotis Michalopoulos

Μπράβο τους! Να μας τους πείτε, για να τους προβάλουμε!
Μπαρμπι Εγω γουσταρω 

Δεν ξέρω τι πιστεύεις, όμως ακόμη και σήμερα υπάρχουν αυτοί οι ιερείς, που όχι μόνο δεν λαμβάνουν αλά βοηθούν και οικογένειες από τον μισθό τους. Μπορεί να σου φαίνεται απίστευτο,αλά είναι αλήθεια. Μάθε να μην είσαι απόλυτος.
Panagiotis Michalopoulos 

Τι έπαθες; Ποιος σε πείραξε και αντιδράς έτσι.
Εγώ, δεν αμφισβήτησα ότι υπάρχουν τέτοιοι κληρικοί. Και γι αυτό σου πρότεινα να τους ονοματίσεις για να τους προβάλουμε, να τους τιμήσουμε. Όχι μόνο έλεγχος στους κακούς, αλλά και έπαινος στους καλούς.
Άλλωστε τέτοιος κληρικός («Ανάργυρος»), είμαι και εγώ, εδώ και παρά πολλές δεκαετίες, από τότε του έχω χειροθετηθεί!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1237600272969316

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
3 ώρες πριν
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Μπαρμπι Εγω γουσταρω 
Πες μου κάτι, γιατί λες την εκκλησία σιχαμένη;
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ, ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_17.html

Μπαρμπι Εγω γουσταρω 

Αναφέρεσαι στον Αγιο Εφραίμ, ως σκελετό,
μήπως μίλησες με τους ανθρώπους που βοηθήθηκαν από αυτόν; 
και για τους υπόλοιπους που αναφέρεσαι, δεν μπορείς να μιλάς χωρίς να γνωρίζεις.
Μπορείς να αμφιβάλλεις αλά δεν σου επιτρέπεται να μιλάς. 
Οσο για τον ιερέα που συνομίλησες δεν θα το σχολιάσω, υπάρχει ένας Θεός να τον κρίνει, όπως και όλους μας βέβαια..
Panagiotis Michalopoulos 

Ο Panagiotis Michalopoulos, ΕΓΡΑΨΕ:
Συζητούσα χθες, με τον ιερέα π.Στέφανο Τσακίρη, ο οποίος καταφερόταν κατά των πολιτικών μας, λέγοντας ότι αυτοί φταίνε που δεν έχει μείνει τίποτε το ελληνικό και ορθόδοξη σε αυτόν τον τόπο, και ο οποίος καλούσε τους πιστούς σε επανάσταση.
Είπε στο τέλος ο παπάς: «Τα έχουν σχεδόν καταφέρει να μας μεταμορφώνουν από ελεύθερους ανθρώπους σε κατοικίδια ζώα υπάκουα στις εντολές τους.»
Και εγώ, πάνω σε αυτό, του απάντησα:
Τετράποδα μας έχουν κάνει! Έτσι…

Α) Τρέχουμε γονατιστοί στα τέσσερα, για να προσκυνήσουμε τη Μεγαλόχαρη στην Τήνο…
Β) Τρέχουμε να προσκυνήσουμε τον σκελετό του αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη Αττικής… Σκελετό, που -όπως φημολογείται, είναι ένας …γυναίκειος σκελετός!
Γ) Τρέχουμε και στο προσκύνημα του «καυσοκαλυβίτη» γέροντα Πορφύριου, στο μέγαρο αυτό, στο τεράστιο οικοδομικό συγκρότημα, στο κτήμα του στη Μαλακάσα Αττικής…
Δ) Τρέχουμε να ασπαστούμε και την πλαστική παντόφλα του γέροντα Παΐσιου…
Τρέχουμε και να πάρουμε και λίγο χώμα από τον τάφο του, για να το κάνουμε κοκτέιλ και να κοινωνήσουμε με αυτό!
http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_15.html

Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Μπαρμπι Εγω γουσταρω: 

«Αναφέρεσαι στον Αγιο Εφραίμ, ως σκελετό,μήπως μίλησες με τους ανθρώπους που βοηθήθηκαν από αυτόν;»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Από αυτόν βοηθήθηκαν, ή από τον θεό;
Μόνον ο θεός θαυματουργεί, και βέβαια αυτός ξέρει με ποιον τρόπο, κάθε φορά.
1. Και αν είναι να θαυματουργήσει μέσα από κάποιο λείψανο αγίου, θα πρέπει να είναι αυθεντικό, και όχι μαϊμού (γυναικείος σκελετός… αγίου).
2. Και αν είναι να θαυματουργήσει μέσα από μια εικόνα, τότε αυτή δεν θα είναι μια βλάσφημη εικόνα μια παπική καρικατούρα, όπως είναι αυτή η εικόνα της Παναγίας της Τήνου!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1237908909605119

Δεν υπάρχουν σχόλια: