Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Έκδηλη είναι η έκπληξη της μαμάς του Ιησού (φωτο), όταν τον είδε για πρώτη φορά να ευλογεί με το... "δάχτυλο"!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206127323167283&set=pb.1389223577.-2207520000.1540802087.&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Έκδηλη είναι η έκπληξη της μαμάς του Ιησού (φωτο), όταν τον είδε για πρώτη φορά να ευλογεί με το... "δάχτυλο"! 
Απορεί, από πού μπορεί άραγε να έμαθε το αθώο της το παιδί αυτήν την κακοηθέστατη χειρονομία; 
1. Από τους παπάδες της εποχής; 
Μα δεν ήταν ακόμα δωδεκαετής, όπως τότε που πήγε στο ναό και συναναστράφηκε με τους ιερείς εκεί! 
2. Ούτε μεταξύ δώδεκα και τριάντα ήταν ακόμα, που λένε ότι τότε πήγε στην Άπω Ανατολή και έμαθε εκεί φακιρικά κόλπα και τη βουδιστική αυτή ευλογία! 
3. Άρα;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Έλαβα ένα μήνυμα:
29 Οκτωβρίου 2018, 10:13 π.μ.
Καλημέρα, 

πρίν λίγο στο blog που διαχειρίζεστε, μεταξύ άλλων είδα ένα σχέδιο μου, της Θεοτόκου που το έχετε κατεβάσει από την προσωπική μου σελίδα στο Facebook, να διανθίζει κάποιες απόψεις σας περι της ευλογίας του Ιησού Χριστού, ερμηνεύοντας την εικόνα μου αυθαίρετα προς επίρρωση των λεγομένων σας. 
Παρακαλώ ως δημιουργός του έργου σας ζητώ να κατεβάσετε την εν λόγω εικόνα μου από το άρθρο σας. 
ευχαριστώ, καλη εβδομάδα
Liberopoulos Giannoulis

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Liberopoulos Giannoulis
Εισαγωγική κάρτα
Δουλεύει στην εταιρεία Εικονογράφος (Iconographer)
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Τόπος καταγωγής: Αθήνα
https://www.facebook.com/liberopoulos.giannoulis
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Εμφάνιση 841 αναρτήσεων με ετικέτα «DAXTYLO», στο ιστολόγιο μου το «χαιρετε»
Κλικ, ΕΔΩ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: