Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Τάδε λέγει ο μικρός Κύριος, από ψηλά, από την εικόνα του: 1. Και όποιος πει κακό για ‘μάς, να του βγει το μάτι σαν λουκουμάς, που λέει και ο Μίμης ο Φωτόπουλος στα κίτρινα γάντια! 2. Εγώ λέω να του βγουν και τα δυο, να έτσι όπως σας το δείχνω, στην «ευλογία» μου! 3. Αυτά, για όποιον με κουτσομπολεύει, ότι έχω χωρίστρα στη μέση -σαν κορίτσι, και ότι έχω ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια, σαν εγγλεζάκι, ή αμερικανάκι! 4. Αμήν, ναι, να μείνει θεόστραβος, παναγία μου! 5. Αλλά και μουγγός βέβαια να μείνει επίσης και όποιος δεν προσκυνάει την εικόνα της μαμάς μου! Άλαλα τα χείλη του, που ψέλνουν και οι ελληνορθόδοξοι παπάδες! 6. Αυτά τα ολίγα είχα να σας πω τώρα, και άντε και καλημέρα στους φίλους μας, και καλή εβδομάδα να έχουμε οι καλοί χριστιανοί! Χαίρετε!

Το αγόρι μου: 
Χειλάκι πετροκέρασο, και μάγουλο βερίκοκο… 
Ρικο-ρικο-ρίκοκο, ρικορικοκό! 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=814516731928610&set=t.100002196738095&type=3&theater

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
14 ώρες πριν
1. «Ευλογείτε, και μη καταράσθε!»
(Ρωμ. 12, 14.)
2. «Ἄλαλα τὰ χείλη τῶν ἀσεβῶν, τῶν μὴ προσκυνούντων τὴν εἰκόνα σου τὴν σεπτήν!»
(Ὁ ὑμνογράφος... «εὔχεται», νὰ μείνουν ἄλαλα, χωρὶς λαλιά, χωρὶς φωνή, τὰ χείλη, δηλ. τὰ στόματα τῶν ἀσεβῶν, αὐτῶν ποὺ δὲν προσκυνοῦν τὴν σεπτὴ εἰκόνα τῆς Θεοτόκου.)

3. «Κύριον τoν Θεόν σου προσκυνήσεις καὶ αυτώ μόνω λατρεύσεις» (Ματθαίος 4:10.)
4. «Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ούρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. Ου προσκυνήσεις αυτοίς ουδέ μη λατρεύσης αυτοίς». 
(δεύτερη εντολή, Έξοδος 20:4-6)

5. Επίλογος:
Η Αγία Γραφή μάς λέει πως ο διάβολος μπορεί και αυτός να κάνει θαύματα 
(Αποκάλυψη 13:13-15.) 
Έτσι, στην περίπτωση των εικόνων μπορεί να θαυματουργεί και να ιατρεύει μέσω αυτών, για να μας σπρώχνει να τις προσκυνάμε, αμαρτάνοντας και παραβιάζοντας τη δεύτερη εντολή.
Επίσης στην Αποκάλυψη του Ιωάννη διαβάζουμε ότι το δεύτερο θηρίο (ο ψευδοπροφήτης) θα θαυματουργεί και θα κάνει μια εικόνα που θα μιλά Αποκάλυψη (13:14,15) για να ελκύσει τον κόσμο να λατρεύει και να προσκυνεί την εικόνα του πρώτου θηρίου -του αντίχριστου. (Αποκάλυψη 13:18.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: