Ήταν τότε και ο Χριστός -ως γιος της Μαριάμ εκεί, στην δημιουργία του κόσμου, αλλά και στο πλάσιμο του πρώτου ανθρώπου στον επίγειο Παράδεισο;
Ioannis Kyriakides
Απλα επειδη ηταν Θεος πριν να γεννηθει!
Panagiotis Michalopoulos
ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
Ο ΘΕΟΣ, ΠΡΙΝ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΣ;
Panagiotis Michalopoulos
1. Ήταν τότε και ο Χριστός -ως γιος της Μαριάμ εκεί, στην δημιουργία του κόσμου, αλλά και στο πλάσιμο του πρώτου ανθρώπου στον επίγειο Παράδεισο;
Ο Χριστός δηλαδή που όλοι ξέρουμε από την Καινή Διαθήκη, αυτός με το ανθρώπινο σώμα του;
2. Και αν ναι, τότε πώς τα κατάφερε και γύρισε τόσο πολύ πίσω στο χρόνο –στην αρχή της Παλαιάς Διαθήκης, στη Γένεση;
Πώς ταξιδέψε από τα Ιεροσόλυμα του έτους 33 μετά Χριστόν, στο έτος εκατομμύρια έτη προ Χριστού;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Αυτοαπασχολούμενος
Kostas Martin
10 Αυγούστου στις 4:00 μ.μ.
Η δημιουργια του Αδαμ σε εξελιξη....
Μιας και ο Αδαμ δεν γεννηθηκε απο γυναικα τον ζωγραφισα χωρις ομφαλο!!!
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΤΣΙΟΥΜΑΡΗΣ
συν τοις άλλοις και Μέγας Θεολόγος!!!
Panagiotis Michalopoulos
ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ -Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΜ, ΕΚΕΙ;
παναγιώτης πεττας
Έχετε πάρει τον Αδάμ του Μιχαήλ αγγέλου και τον έχετε βάλει σε βυζαντινή αγιογραφία δεν ξέρω κατά πόσο θεολογικά στέκει
..βέβαια σαν αποτέλεσμα είναι όμορφο
Panagiotis Michalopoulos
ΣΤΕΚΕΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΜ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΕΙ ΣΑΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ;
παναγιώτης πεττας
Αν είστε θεολόγος και γνωρίζετε κάτι παραπάνω από εμένα πάω πάσο ..απλά εγώ το εξεφρασα διότι μου έκανε περιέργεια επειδή δεν το έχω ξαναδεί .Σας ευχαριστώ
Panagiotis Michalopoulos
ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2.000 ΧΡΟΝΙΑ.
Ο ΑΔΑΜ ΚΑΙ Η ΕΥΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΙ.
παναγιώτης πεττας
Κύριε Μιχαλόπουλε,
διακρίνω μια ειρωνια στον σχολιασμό σας η μου φενεται ..το Όλοι ξέρουμε νομίζω δεν είναι σωστό να το λέτε ..δείχνει πολύ σαρκαστικό και σας παρακαλώ να σταματήσει εδώ .αλωστε δεν ρωτησα εσάς αλλά τον καλιτεχνη
Panagiotis Michalopoulos
παναγιώτη πεττα,
Το κληρονόμησα αυτό, από τον Δημιουργό μου.
Είπε με ειρωνΕΙα (και το δεύτερο με έψιλον γιώτα) και σαρκασμό ο θεός μετά την παρακοή στον παράδεισο:
"Να, τώρα ο Αδάμ, ξέρει! Και το καλό, και το κακό! Έγινε σαν και εμάς, όπως του υποσχέθηκε το φίδι!"
παναγιώτης πεττας
Α καλααααααα ....
Kostas Martin
Οταν καποιος ανεβαζει κατι εδω ειναι αυτονοητο οτι δινει αφορμη σ οποιον θελει να κανει κριτικη η οποια για μενα συμβαλει θετικα. στη Σοφια Σειραχ διαβαζουμε..¨ελεγξε σοφον και αγαπησει σε, ελεγξε μωρον και μισησει σε¨". Για μενα λοιπον οι κριτικη ειναι καλοδεχουμενη!!!!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2066263426739351&set=a.1379626365403064&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:
N HLEIAS -PELOPONHSOS στην εταιρεία ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ
Πρώην Painter στην εταιρεία Artist
Πρώην Painter στην εταιρεία ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ
Πρώην μαθητης στην εταιρεία ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ
Σπούδασε στο Byzantine art
Πήγαινε στο Ενιαιο λυκειο Γαστουνης
Τόπος διαμονής: Pýrgos, Ilia, Greece
Τόπος καταγωγής: Pýrgos, Ilia, Greece
Ελεύθερος
https://www.facebook.com/monahikos.lykos
Διονυσης Μπουλουμπασης
1. Προφανώς δεν γνωρίζετε κ.Μιχαλοπουλε ότι ποτέ στην Βυζαντινή αγιογραφικη παράδοση δεν ζωγραφιζεται ο Θεος Πατήρ, γιατί ποτέ δεν τον έχουμε δει.
Αντ' αυτού μπορουμε να ζωγραφίσουμε τον Υιό Χριστό ο οποίος ειναι εν τω Πατρι και ο Πατήρ εν αυτόν.
Και όποιος είχε εμένα έχει δει και τον Πατέρα μου αναφέρει ο Χριστός στην Καινή διαθήκη.
2. Είναι λάθος να ζωγραφίζουμε τον Θεό Πατέρα στην εικόνα της Αγ.Τριαδας σαν γερο με άσπρα μαλλιά.
3. Επίσης για το έργο του κ.Κώστα Μάρτιν δεν συμφωνώ με αυτή την προσπαθεια "ενωσης" του Βυζαντινού με την Αναγεννησιακη ζωγραφική. Είναι δυο εντελώς αντίθετες φιλοσοφίες.
Panagiotis Michalopoulos
1. Προφανώς, εσείς δεν γνωρίζετε κάτι αγαπητέ μου κ. Μπουλούμπαση…
Το ότι εγώ -εδώ και μια δεκαπενταετία, διεξάγω έναν καθημερινό αγώνα ενημέρωσης, σχετικόν, και, με αυτήν την βλάσφημη και αιρετική εικόνα της Αγ. Τριάδας που λέτε.
Και η οποία δυστυχώς βρίσκεται παντού -και στην πατρίδα μας, σε αναρίθμητες εκκλησιές μας, ακόμα και σε μοναστήρια του αγίου Όρους -σε εικόνες και σε τοιχογραφίες, ακόμα και σε άμφια των κληρικών μας.
Panagiotis Michalopoulos
2. Αλλά και στη Δημιουργία, τον δείχνουμε τον θεό Πατέρα -τον καλό γερούλη, όπως λένε.
Στην Καπέλα Σιστίνα δε, στον πιο επίσημο ναό του Βατικανού, ο θεός Πατέρας αγιογραφείται να δημιουργεί αιωρούμενος, ιπτάμενος –ψηλά στο θόλο του ναού, με τουρλωμένα και τελείως γυμνά, τα τεράστια οπίσθια του!..
Panagiotis Michalopoulos
3. Να σας πω τέλος, ότι κακώς ζωγραφίζουμε αντ΄αυτού -του Πατρός -όπως λέτε, τον θεάνθρωπο Χριστό στη Δημιουργία, αφού τότε ο Υιός και Λόγος δεν είχε σαρκωθεί
Και φυσικά το έργο της Δημιουργίας, δεν ήταν αποκλειστικό έργο του Πατέρα, ερήμην των άλλων δυο προσώπων. «Ποιήσομεν άνθρωπον…» αποφάσισε ο Τριαδικός Θεός, αποφάσισαν τότε ομόφωνα, και τα τρία πρόσωπα της η Αγίας Τριάδας .
Και «ο πατήρ δια του Υιού, εν Πνεύματι αγίω», ποιεί τα πάντα.
Χαίρετε!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2066263426739351&set=a.1379626365403064&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Εισαγωγική κάρτα
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Δούλεψε στην εταιρεία ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ
Παντρεμένος
https://www.facebook.com/bouloubassis
Διονυσης Μπουλουμπασης
Δεν αντιλέγω σε αυτα που λέτε. Για την εικόνα της Αγ.Τριάδος έκανα ενα σχολιο οχι απευθυνόμενος σε εσάς προσωπικά.
Όσο για το Βατικανο, εδώ μιλάμε για Αναγενησιακη ζωγραφικη. Δεν υπεισερχομαι γιατί δεν έχει καμία σχέση με την Βυζαντινή.
Ίσως ρχεται δίκιο στο ότι δεν πρέπει να ζωγραφιζεται ο Χριστός στην δημιουργία.
Μην ξεχνάμε όμως πως στην Βυζαντινη τέχνη γινονται τέτοιου είδους ετεροχρονισμοι. Όπως για παράδειγμα βάζουμε τον Αγ.Παύλο στην Πεντηκοστή ή την Θεοτόκο στην Καιομενη Βάτο.
Panagiotis Michalopoulos
1. Διαβάζω:
«Ίσως ρχεται δίκιο στο ότι δεν πρέπει να ζωγραφιζεται ο Χριστός στην δημιουργία.»
Σχολιάζω:
Μάλλον, έχω δίκιο.
Διότι δεν μπορεί να είναι ο Χριστός, ένας μάγος Houdini, ή ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα...
α) Αρχικά ένας Χριστός μωρό, το έτος μηδέν, με μια δεκαπεντάχρονη μητέρα- την Μαριάμ και έναν νομιζόμενο πατέρα, τον 80χρονο Ιωσήφ…
β) Ένας άλλος Χριστός μετά, παιδί δώδεκα ετών στο ναό, αλλά και καβάλα μετά – πολύ αργότερα, και... πάνω στον άγιο Χριστόφορο…
γ) Τελικά δε και ώριμος άντρας, στα 30 με 33 μετά Χριστόν, όταν επιτελούσε το έργο της Σωτηρίας μας...
Και προχωρούμε με…
δ) Έναν Χριστό ολόγραμμα, στην κάθοδο στον Άδη, για να μπορούν να τον δουν οι στραβοί εκεί -στο απόλυτο σκοτάδι, ο Αδάμ, η Εύα, ο Ιωάννης ο βαπτιστής, ο βασιλιάς Δαυίδ κλπ.
Ολόγραμμα, ντυμένος κανονικά με τα άμφια του κλπ, να τους τραβάει με τα χέρια του έξω... Ενώ όπως ξέρουμε, όλο αυτό το διάστημα των τριών ημερών, το σώμα του ήταν κανονικά νεκρό -μετά την σταύρωση, ξαπλωμένο άψυχο –φασκιωμένο, στον τάφο!..
ε) Και ξαφνικά, έναν Χριστό κάτασπρο -σαν πτώμα, ξεβράκωτο... Να πετάγεται σαν ελατήριο από τον τάφο, με ένα κουρέλι από σεντόνι να ανεμίζει επάνω του –ίσα, ίσα για να κρύβει τα γεννητικά του όργανα... Και να μας κάνει να σκανδαλιζόμαστε, να προβληματιζόμαστε, και τελικά να απορούμε για το αν αναστήθηκαν ΚΑΙ αυτά ("τα αυτά" του), μαζί με το υπόλοιπο του το σώμα!..
ζ) Έναν Χριστό μετά, να έχει γυρίσει στον τόπο του, στον ουρανό, δεξιά του Πατρός στο θρόνο του στην εικόνα της αγίας Τριάδας... Με έναν πατέρα στα τελευταία του, σαρκωμένο σε εσχατόγηρο συνταξιούχο... Και με ένα άγιο πνεύμα να πετάει από πάνω τους, σαρκωμένο και αυτό σε κάτι -σε ζώο, που προτίμησε να είναι ένα πουλί, ένα περιστέρι, και όχι ευτυχώς σαν γάιδαρος όπως είχαμε μια παρόμοια περίπτωση στην πάλαια διαθήκη…
η) Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά (με τους... μετά Χριστόν -Χριστούς), κατασκευάσαμε και έναν ακόμα Χριστό... Έναν 33άρη περίπου, με τα ρούχα που είχε σαν ισραηλίτης, αλλά σε μια εποχή εκατομμύρια έτη προ Χριστού… Να κάνει χρέη εργολάβου κατασκευής του κόσμου και του ανθρώπου, στην τεχνική εταιρία που είχε (και ΣΙΑ) με τον πατέρα του... Κάτι σαν το… «Δελησταύρου, και Υιός»!..
Panagiotis Michalopoulos
2. Διαβάζω:
«Ίσως ρχεται δίκιο στο ότι δεν πρέπει να ζωγραφιζεται ο Χριστός στην δημιουργία.
Μην ξεχνάμε όμως πως στην Βυζαντινη τέχνη γινονται τέτοιου είδους ετεροχρονισμοι.
Όπως για παράδειγμα βάζουμε τον Αγ.Παύλο στην Πεντηκοστή ή την Θεοτόκο στην Καιομενη Βάτο.»
Σχολιάζω:
α) Δεν τον έχω δει τον απόστολο Παύλο σε εικόνα στην πεντηκοστή.
β) Τη δουλειά ετεροχρονισμένη, είχε η παναγία εκατοντάδες χρόνια πριν γεννηθεί -από κάποιους τάχα Ιωακείμ και Άννα…
Τι δουλειά είχε εκεί πάνω στα Όρη στα άγρια βουνά, δίπλα στην Καιόμενη Βάτο;
Έψηνε τσίρους για τον Μωυσή; Χα!
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Voula Rius
ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΆΜΕ ΛΊΓΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ.
ΔΕ ΝΟΜΊΖΩ ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΊ ΤΟ ΧΡΙΣΤΌ ΑΝ ΠΑΝΤΡΕΎΟΥΜΕ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΉ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΉ.
Panagiotis Michalopoulos
Να τον ρωτήσουμε, να μας πει!
Αν δεν τον ενοχλεί, τότε... όλα καλά!
1. Μπορεί και να του αρέσει –βίτσια είναι αυτά…
α) Και, ο παπικός θεός πατέρας, ως εντελώς ξεβράκωτος –με τουρλωμένο τον τεράστιο και τροφαντό γυμνό πισινό του, να κάνει γκέι πασαρέλα, ψηλά στο θόλο, στον κεντρικό ναό του πάπα των παπικών, στην Καπέλα Σιστίνα, στο Βατικανό…
2. Μπορεί και να του αρέσει –βίτσια είναι αυτά…
β) Και, αυτή η εικόνα που ο ίδιος ανασταίνεται γυμνός, αλλά και ακούρευτος σαν χίπης, με ένα σεντόνι –σαν Χάρης Ζάβαλος στη «βίλα των οργίων»…
Εκεί που ξεπετάγεται σαν ελατήριο από τον τάφο (ποιος τον είδε;) να κρατάει και μια σημαία, και να ευλογεί με το ελληνορθόδοξο παπαδίστικο κωλοδάχτυλο…
(Όπως δηλαδή, στην «ορθοδοξη» εικόνα του ναού της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα!)
Χα!
Διονυσης Μπουλουμπασης
Κ.Μιχαλοπουλε, επιμένετε ακόμα να μπερδευετε την Βυζαντινή τέχνη με την τέχνη της Αναγέννησης.
Ο Χριστός όπως λέτε που πετάγεται σαν ελατήριο κρατώντας τη σημαία είναι Δυτικής προέλευσης και όχι δικής μας.
Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι πολλά πράγματα στην Βυζαντινή τέχνη είναι συμβολικά. Κάτι περι "ολογραμματος" και τετοια ειναι επιτρέψτε μου, παιδιακιστικα! Και βέβαια δεν εγινε έτσι και ούτε ξέρουμε πως, αλλά εδω η "εις Αδου καθοδος" Έχει συμβολικα στοιχεία και όχι πραγματικά.
Ψάξτε λίγο και θα βρήκε πολλες παραστάσεις της Πεντηκοστής με τον Αγ.Παύλο.
Επίσης η Παναγία συμβολιζετε καθισμένη στην καιομένη βατο, ΠΑΛΙ συμβολικα "Ως γαρ η Βατος ουκ εκαιετο, καταφλεγομένη, ούτω, Παρθένος ετεκες και Παρθένος έμειναν" λέει τι δοξαστικο του β' ήχου.Αυτά.
Panagiotis Michalopoulos
1. Διαβάζω:
«Ο Χριστός όπως λέτε που πετάγεται σαν ελατήριο κρατώντας τη σημαία είναι Δυτικής προέλευσης και όχι δικής μας.»
Σχολιάζω:
Δεν έχει σημασία η προέλευση αλλά η κατάληξη. Και αυτή η κατάληξη είναι και στην καθ’ημάς Ανατολή, είναι η εικόνα που λατρεύεται στους «ορθόδοξους» ναούς μας!
Διονυσης Μπουλουμπασης
Panagiotis Michalopoulos,
Δυστυχως ναι έχουν επικρατήσει κακως και στην Ορθόδοξη εκκλησία.
Panagiotis Michalopoulos
2. Διαβάζω:
«Επίσης η Παναγία συμβολιζετε καθισμένη στην καιομένη βατο ΠΑΛΙ συμβολικα "Ως γαρ η Βατος ουκ εκαιετο, καταφλεγομένη, ούτω, Παρθένος ετεκες και Παρθένος έμειναν" λέει τι δοξαστικο του β' ήχου.Αυτά.»
Σχολιάζω:
Άρα λοιπόν εδώ έχουμε μια αλληγορία, μια ζωγραφική απόδοση του σχετικού ύμνου. Από τη μια η βάτος, και από την άλλη η παναγία.
Έχουμε δυο παράλληλους και ξεχωριστούς χρονικά συμβολισμούς, και όχι μια φυσική παρουσία ανθρώπου σε άλλο χρόνο εκεί στο βουνό.
Η μια εικόνα είναι η βάτος τότε, και η άλλη η εικόνα είναι η παρθενία της παναγίας.
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ΠΩΣ ειναι ο παλαιός των ημερών ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ;
παναγιώτης πεττας
Ένας ασπρομαλης γέρος
..γι αυτό και σε μερικές αγιογραφίες επάνω στον θολό ζωγραφιζετε (αγιογραφητε ) σε αστέρι
..Όπως ο μικρός άγγελος Ιησούς .
Panagiotis Michalopoulos
ΓΕΡΟΣ; ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ;
παναγιώτης πεττας
Νομίζω με τόσα αντίγραφα να μην έχετε καμία αμφιβολια
Panagiotis Michalopoulos
ΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΙΤΣΕΣ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΓΕΡΟΣ.
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΥΙΟΣ ΩΣ Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.
Ο ΥΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΝΕΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ;
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ.
Παναγιώτη επέτρεψε μου να πω πως εδώ δεν ζωγραφίζουμε τον Θεό Πατέρα αλλά τον Παλαιό των ημερών όπως το οραματίστηκε ο Δανιήλ.
Ο Παλαιός των ημερών απεικονίζει στην ουσία τον Χριστό και όχι τον Πατέρα.
Γι αυτο και γραφουμε δίπλα ΙC XC και βάζουμε στο φωτοστέφανο τον Σταυρο.
Panagiotis Michalopoulos
Διονυσης Μπουλουμπασης,
ΝΕΟΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΡΟΣ -ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΩΣ ΘΕΟΣ.
Διονυσης Μπουλουμπασης
Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή σας με τους κωλους που κάποιος ψυχακιας Ιταλός ζωγράφισε . Δεν μας αφορά αυτο εμάς. Για να καταλάβω εσείς πηγαινεται και εκκλησιαζεστε στους καθολικους ή στους Ορθόδοξους?
Panagiotis Michalopoulos
ΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ, Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ;
ΓΕΡΟΣ -ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ;
Διονυσης Μπουλουμπασης
Εδώ κ.Μιχαλοπουλε όταν ζωγραφίζουμε τον Παλαιό των ημερών ζωγραφίζουμε στην ουσία το όραμα που γράφει ο προφήτης Δανιήλ.
"Και πανω επ αυτά θρόνος πύρινος και εις αυτόν μαθημένος ο Παλαιος των ημερών, με λευκα μαλλιά και γενειον ως σαν χιόνι"...
Panagiotis Michalopoulos
ο Παλαιος των ημερών Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, με λευκα μαλλιά και γενειον ως σαν χιόνι ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ"...
ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΓΕΡΟΣ -ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΕ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ.
ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΠΟ 30 ΕΤΩΝ -ΛΟΓΩ ΚΡΑΣΗΣ. ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟΣ ΝΕΟΣ.
Διονυσης Μπουλουμπασης
Κανείς δεν τον ζωγραφίζει σαν κΩλόγερο που λέτε...
αλλά βέβαια όταν κάποιος έχει άσπρα μαλλια και γενια μοιραία θα μοιάζει σαν γέρος. Και δεν είναι συμβολικά οπως λέτε.Είναι μια προσπάθεια απεικόνισης του οράματος που ειδε.
Panagiotis Michalopoulos
ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΒΑΨΕΤΕ ΑΣΠΡΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΣ 20 ΕΤΩΝ, ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΑΝ 80 ΕΤΩΝ ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ;
Διονυσης Μπουλουμπασης
Όχι δεν θα γίνω αλλά στην Βυζαντινή τέχνη δεν ζωγραφίζουμε ρεαλιστικα.
Είδατε πουθενά να του βάζουν ριτιδες?
Panagiotis Michalopoulos
ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΖΟΥΜΕ ΡΙΤΙΔΕΣ.
ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΙΤΑΠΙΑ, ΗΤΑΝ 80 ΕΤΩΝ ΑΚΡΙΒΩΣ.
ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ! Χα!
Διονυσης Μπουλουμπασης
Μα τι εμμονή εχετε με τους κωλογερους??
Άμα πάμε και εμείς 80 θα σας αρέσει να μας λένε κωλογερους?
χαχα
Panagiotis Michalopoulos
ΟΧΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΣΟΥΠΕΡ ΓΕΡΟΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΑ ΕΠΑΝΩ ΣΑΣ!
Χα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου