Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

1. Ετικέτες ιστολογίου: Αγιογραφίες, εορτές, ύμνοι και άσματα, τραγούδι. 2. ΣΧΕΤΙΚΟ: «Με το χάραμα ξυπνώ το τραγούδι αρχινώ… Ζεύω το αλογάκι μου και με τον ιδρώτα μου βγάζω το ψωμάκι μου.»

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Μουσική - Στίχοι: Νίκος Χατζηαποστόλου 
Ερμηνεία: Μιχάλης Θεοδώρου - Michael Theodore 
Δίσκος,Michael Theodore 1979
Ορχήστρα: Orchester Graunke 
Διεύθυνση: Harry Pleva 
Με το χάραμα ξυπνώ
το τραγούδι αρχινώ
ζεύω το αλογάκι μου
και με τον ιδρώτα μου
βγάζω το ψωμάκι μου
στο αγώγιο αμέσως τρέχω
εις το κρύο ζέστη αντέχω
και για σύντροφο στον πόνο
τη βαριά δουλειά που κάνω
το αλογάκι μου έχω μόνο
Ω ω ω ω ω ω τραλα λα  τραλα λα
Του αλόγου τα κουδούνια τινκ τινκ τινκτι τα άλογα
τραλα λα  τραλα λα  το καμτσίκι κάνει τράκα στον αέρα σαν κτυπά
τρέχα εσύ αλογάκι μου χάητε αραπάκι μου
τη δουλειά μου σαν τελειώσω
κριθαράκι θα σου δώσω
Εϊ χάητε αραπάκι μου Εϊ Εϊ Εϊ
Κουρασμένος πια το βράδυ
Σαν αρχίζει το σκοτάδι
Στο σπιτάκι μου γυρνώ
Την καλή μου αγκαλιάζω
Και τους πόνους μου ξεχνώ
Το αλογάκι μου ταΐζω
Με νεράκι το ποτίζω
Τ’ αγκαλιάζω του μιλώ
Να είμαστε καλά κι ‘ δυο μας
Το θεό παρακαλώ
Ω ω ω ω ω ω τραλα λα  τραλα λα
Του αλόγου τα κουδούνια τινκ τινκ τινκτι τα άλογα
τραλα λα  τραλα λα  το καμτσίκι κάνει τράκα στον αέρα σαν κτυπά
τρέχα εσύ αλογάκι μου χάητε αραπάκι μου
τη δουλειά μου σαν τελειώσω
κριθαράκι θα σου δώσω
Εϊ χάητε αραπάκι μου Εϊ Εϊ Εϊ

Δεν υπάρχουν σχόλια: