Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Συζητώ στην κλειστή ομάδα «Ελπίδα σου ο Χριστός», με τον χρήστη «Αμετ Διμιτρις» από την Ξάνθη. (φωτο) Θέμα: «ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΑΝΑΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ;»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ελπίδα σου ο Χριστός
Κλειστή ομαδα
Αμετ Διμιτρις

Ότι αν με το στόμα σου ομολογήσεις κύριο τον Ιησού ,και μέσα στην καρδιά σου πιστέψεις ότι ο θεός τον ανέστησε από τους νεκρούς θα σωθείς (Ρωμαίους.10,8)
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΑΝΑΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ;
Αμετ Διμιτρις 

Παναγιοτη,
από ότι βλεπο είσαι άθεος και δεν πιστεύεις στον αναστιμενος μας θεό τον Ιησού Χριστό αυτός που πέθανε για τις δικές σου αμαρτίες και όλου του κόσμου.
πάρε λοιπόν στα χέρια σου το εβαγγελιο και διάβασε και θα βρεις την σωτιρια της ψυχής.
εκτός αν θέλεις να παραμινης μέσα στης αμαρτίες σου και χάσεις την ψυχή σου.
αυτό εξαρτάτε από σένα.
έλα σε καλεί και σένα ο Χριστός για να έχεις ζωή αιώνια κοντά του στην βασιλιά.του πατρός.
Αμην
Panagiotis Michalopoulos 

Καλημέρα φίλε, Αμετ Διμιτρις! Χριστός Ανέστη, αδελφέ!
Με αναγκάζεις να σε μαλώσω πατρικά!
Όταν παιδάκι μου, δεν ξέρεις να απαντήσεις σε μια ερώτηση πάνω σε αυτά που εσύ ο ίδιος γράφεις, και που υποτίθεται ότι τα έχεις καταλάβει, μην αντιμετωπίζεις τον συνομιλητή σου με βρισιές!
Εσύ έγραψες για τον Κύριο μας Ιησού, ότι «ο θεός τον ανέστησε από τους νεκρούς»…
Και εγώ, χωρίς να το αμφισβητήσω αυτό, αφού είναι λόγος θεού, θεόπνευστη επιστολή του αποστόλου Παύλου...

ὅτι ἐὰν ὁμολογήσῃς ἐν τῷ στόματί σου Κύριον Ἰησοῦν, καὶ πιστεύσῃς ἐν τῇ καρδίᾳ σου ὅτι ὁ Θεὸς αὐτὸν ἤγειρεν ἐκ νεκρῶν, σωθήσῃ· 
...έκανα φιλικά μια ερώτηση, που θα μπορούσε να την κάνει ο κάθε καλόπιστος άνθρωπος, και όχι κατ ανάγκη άθεος.
Σε ρωτώ ξανά λοιπόν: 

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΑΝΑΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ;
Αμετ Διμιτρις Αδελφέ 

όταν έχουμε μια πίστη και έναν θεό τον πατέρα του κυρίου οιμον Ιησού Χριστού και πατέρα όλων μας γιατη με κάνεις τέτοιες εροτιαρα δεν μπορο να καταλαβο.
εσύ μου λες ποιος θεός ανεστισε τον κύριο μας τον Ιησού Χριστό...
...και εγώ σε ρωτο πος αναστήθηκε ο κύριος μας;
απάντησε για να σε απαντησο
Panagiotis Michalopoulos 

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΣ, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ. 
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΝΑΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ. 
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ; ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ;
Αμετ Διμιτρις 

Αμήν ο κύριος να σε ευλόγηση πλούσια,
και για οτιδήποτες σου ζητο συγνομη και συχορεσε με αδελφέ αν έχω κάνει λάθος.
Γιατη ένας αδελφός όταν ξαφνικά ροταη τον αδελφό του ποιος θεός ανεστισε τον θεάνθρωπο Ιησού τι να πούμε αδελφέ μου;
όλοι έχουμε γνωσει λίγο πολι ποιος θεός τον ανεστισε...
και με το ηδιο πνεύμα του κατικη μέσα θα αναστιθουμε και εμης με την πίστη που έχουμε.
πριν ομος από αυτά ερχετε ο κύριος να μας παραλαβή.
μαραν ανθα
Αδελφέ μου ο κύριος μαζη
Panagiotis Michalopoulos 

Ώστε καταλήξαμε ότι τον ανέστησε ο θεός Πατέρας!
Ξέρουμε όμως ότι ο θεός είναι τριαδικός: Πατήρ, Υιός, και Άγιο Πνεύμα! Ισότιμα και αδιαίρετα και τα τρία πρόσωπα.
Γιατί λοιπόν ο θεός που ανάστησε τον Ιησού να μην είναι ο ίδιος... ο εαυτός του, ο Υιός και Λόγος;
Πάλι, ποιος αποκλείει να ήταν το Πνεύμα το Άγιο, εκείνο που ανάστησε τον Ιησού; Αυτό δηλαδή που στον Ευαγγελισμό, του έδωσε εκείνο το πρώτο σώμα, αυτό που πέθανε στον Σταυρό;
Έχω δει αγιογραφία με τον ανοιχτό τάφο του Χριστού, και εκεί που ήταν ο νεκρός να κάθεται ένα… περιστέρι!
Αμετ Διμιτρις 

Αδελφέ ο θεός είναι τριαδικός.
βλέπουμε τον κύριο μας με μορφοι ανθροπου κάτι στη γη.
θημησου σε παρακαλο όταν ο κύριος μας βαυτιστηκε από τον Ιωάννη τον βαυτιστει, ειρθε το πνεύμα επανο του σαν περιστέρι και ακουστικε μια φωνή από τον ουρανό που έλεγε αυτός είναι ο γιος μου που εγώ ευαρεστικα.
αλλά πος όλα αυτά να είναι ένα πες μου όταν βλέπουμε τον κύριο ξεχωριστά το πνεύμα το Άγιο και ξεχωριστά τη φωνή του θεού πες μου
Αμετ Διμιτρις 
Αδελφέ μου χωριά είναι ο κύριος χωριά είναι το πνεύμα το Άγιο και πάλι χωριά είναι και ο πατέρας ερεύνησε τη γραφή καλα
Panagiotis Michalopoulos 

Άρα, κάποιο ξεχωριστό πρόσωπο από αυτά τα τρία, ανάστησε το νεκρό σώμα του ανθρώπου Ιησού, ή έδωσε άλλο σώμα πνευματικό, στη ψυχή του που ήταν στον Άδη.
Ποιο ήταν αυτό;
Αμετ Διμιτρις 

Αδελφέ ο ηδιος ο θεός τον ανεστισε γιατί δεν θέλεις να το καταλαβεις
https://www.facebook.com/groups/1633539716682151/permalink/1695418570494265/

Δεν υπάρχουν σχόλια: