Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Πού κάνει καλό το κερί το παραφινούχο και καρκινογόνο, στις εκκλησιές; Στο παγκάρι; Στις τσέπες των παπάδων;

ΣΧΟΛΙΑ,
στην κλειστή ομάδα Σύλλογος Γονέων 7ου Δημοτικού Σχολείου Καισαριανής

Panagiotis Michalopoulos 
Πού κάνει καλό το κερί το παραφινούχο και καρκινογόνο, στις εκκλησιές;
Στο παγκάρι;
Στις τσέπες των παπάδων;

Sofia Tsitoura 

Καλε μου κυριε ειδα οτι εχετε εναν ιδιαιτερο τροπο να σχολιάζετε τις φωτογραφιες......
ειναι απο εκδρομή στα μοναστηρια των Καλαβρυτων.
....η αληθεια ειναι οτι υπηρχαν πολλα κερια το συνηθιζουν στις εκκλησιες..... 
(εχω και εγω εναν ιδιαιτερο τροπο χωρις παρεξηγηση)
Panagiotis Michalopoulos
Ποσοστό 40% ζητούν οι επίτροποι για τους εράνους σε κηδείες
http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/514536/pososto-40-zitoyn-oi-epitropoi-ga-toys-eranoys-se-kideies
 

Sofia Tsitoura
παντως το κερακι και η εισοδος στην εκκλησια η στα μοναστηρια ειναι δωρεαν
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΩΡΕΑΝ ΚΕΡΙ; ΑΠΟ ΠΟΤΕ;
Panagiotis Michalopoulos

ΕΙΣΟΔΟΣ ΔΩΡΕΑΝ, ...
ΚΑΙ ΜΕΣΑ, ΣΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΤΟΥ ΕΡΑΝΟΥ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ.
Sofia Tsitoura 

Εγω παντως δεν εχω δωσει 
......δεν με πεταξαν εξω ποτε
Sofia Tsitoura 

Και οποτε δινω χρηματα ειναι επειδη μου βγαινει εκεινη την ωρα για καποιο λογο. 
......αν σας αρεσουν τα μοναστήρια ή οι εκκλησιες καντε το πιστεψτε με δεν θα σας πει κανενας τίποτα. 
.....βεβαια αν ειστε αρνητικος προς τα συγκεκριμενα μερη μην πάτε γιατι θα σας ενοχλουν τα παντα για καποιο λόγο
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΙΜΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΣ, ...
ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΛΙ, ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ.
Panagiotis Michalopoulos

Sofia μου,
Όταν δεν δίνεις χρήματα για κεριά, για τρισάγια, μνημόσυνα, σαράντισμα κλπ… 
Τότε, τρως από πίσω μια μούτζα παπαδική -μαζί με την κατάρα του, που είναι όλη δική σου!
Αν δεις το σατανικό πρόσωπο του παπά εκείνη την ώρα, το χλευαστικό για σένα την τζαμπατζού, θα καταλάβεις!
Sofia Tsitoura 
Δεν θεωρω οτι ειμαι τζαμπατζου.....και παντρευτηκα και βαπτισα τα παιδια μου και κηδεψα την μανα μου και μνημοσυνα της κάνουμε. .....(αρα πληρωνουμε -ειδικα στα μνημοσυνα δεν μας εχει ζητησει ποτε παπας κατι εμεις οτι δωσουμε επειδη το θελουμε).
το οτι δεν δινω χρηματα για το κερι ειναι γιατι πιστευω στον συμβολισμο του 
θεωρω οτι δεν πρςπει να το πληρωσω οπως δςν μου ζητανε χρηματα για να φιλησω μια εικόνα. ......Σοφία Τριανταφύλλου
τα πράγματα είναι απλά, απλούστατα: 
1. όποιος θέλει πάει στην εκκλησία και ανάβει όσα κεράκια θέλει (δικά του είναι τα λεφτά, ότι θέλει τα κάνει),😉 
2. όποιος θέλει πάει στην εκκλησία και ΔΕΝ ανάβει κανένα κεράκι ,😉 
3. όποιος ΔΕΝ θέλει, ΔΕΝ πάει στην εκκλησία (δεν τον υποχρεώνει κανείς)
Panagiotis Michalopoulos 

1. Αγαπητή Σοφία,
παράβλεψες ότι μιλάμε για κεριά παραφίνης πια, και όχι από αγνό κερί… Κεριά, που τσούζουν τα μάτια εκείνη την ώρα, και μελλοντικά είναι και καρκινογόνα!
2. Αλήθεια αγαπητή Σοφία,
γιατί οποίος πάει στην εκκλησία, πέφτει αμέσως μπροστά στο παγκάρι, με τον επίτροπο μπάστακα εκεί, να επιβλέπει τι θα ρίξεις;
3. Τι ρόλο παίζει το κερί, τώρα που υπάρχει ηλεκτρικός φωτισμός στις εκκλησιές;
4. Είχαμε και στην πρώτη Εκκλησία κεριά, ή τα υιοθετήσαμε μετά στη λατρεία μας, σαν εισαγόμενα ΚΑΙ ΑΥΤΑ -όπως και πολλά άλλα, από τον κιναιδικό βουδισμό;
5. Δηλαδή αγαπητή Σοφία,
οποιος δεν ανάβει κεριά, καλύτερα να μην πάει καθόλου στην εκκλησιά;
Χα!

Sofia Tsitoura 

Ασχετο εγραψα καπου οτι αν δεν αναβεις κερι μην πας στην εκκλησια?? Ισα ισα ειπα οτι στο παγκαρι δεν ριχνω αλλα παω στην εκκλησία. ....επισης υπαρχουν χιλια δυο πραγματα πιο καρκινογονα απο ενα κερι αλλα αυτο ειναι θεμα του καθενός τι μπορει να αποφυγει
Βίκυ Νακοπούλου 
Έλα μου ντε !
Panagiotis Michalopoulos 
"επισης υπαρχουν χιλια δυο πραγματα πιο καρκινογονα απο ενα κερι..."
ΟΠΟΤΕ, ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΑΛΑΛΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Χα!
Panagiotis Michalopoulos 
"επισης υπαρχουν χιλια δυο πραγματα πιο καρκινογονα απο ενα κερι..."
ΣΩΣΤΑ. 
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΕ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ.
Sofia Tsitoura 
Οκ δεκτό πλεον δεν γίνονται απο μελισοκερι.....
αλλα καθετι που γίνεται μεσα στην εκκλησια εχει τον συμβολισμο του .....
ετσι και το αναμμα των κεριών......
Επίσης το παγκαρι για να μην δημιουργω και λαθος εντυπωσεις ειναι κατι που σιχαίνομαι 
Panagiotis Michalopoulos 
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΡΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ.
Sofia Tsitoura 
Τελοσπαντων μαλλον εχουμε μια μικρη διαφωνια αλλα γι αυτο ειναι οι συζητήσεις. 
.....ως ενα σημειο συμφωνω με το "εμποριο" που αναφέρεται
https://www.facebook.com/groups/913221035355766/permalink/1121897717821429/
ΔΙΑΒΑΖΩ:
https://www.facebook.com/sofia.tsitoura

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ελλη χατζογλου 
Το κερί συμβολίζει: 
α) Την καθαρότητα της ψυχής μας, 
β) Το εύπλαστο της ψυχής μας, την οποία πρέπει να πλάσουμε σύμφωνα με τις εντολές του Ευαγγελίου, 
γ) Την ευωδία της Θείας Χάριτος, την οποία πρέπει να εκπέμπει κάθε ψυχή, όπως το κερί διαθέτει γλυκεία μυρωδιά, 
δ) Όπως το γνήσιο κερί, καιόμενο ανακατεύεται με τη φωτιά και τις δίνει τροφή, έτσι και η ψυχή καιομένη από τον Θείο Έρωτα οδηγείται βαθμηδόν στη θέωση, 
ε) Το φως του Χριστού και 
στ) Την αγάπη και την ειρήνη με τις οποίες κυριευμένος ο πιστός γίνεται φωτεινός οδοδείκτης στους άλλους.
Panagiotis Michalopoulos 
Δικό σου είναι αυτό, αγαπητή Έλλη;
ελλη χατζογλου 
αυτή είναι η αλήθεια αγαπητέ μου! 
Επειδή δεν ξέρεις το συμβολισμό του κεριού το έβαλα!
Panagiotis Michalopoulos 

1. Καλά κάνατε και το βάλατε! Βοηθά στη συζήτηση μας. 
Εγώ όμως ρώτησα από πού το βγάλατε; Από το μυαλό σας;
2. Εγώ δεν είπα ότι δεν ξέρω τον συμβολισμό του κεριού, για να έλθετε να με διαφωτίσετε. Εγώ είπα ότι δεν συμβολίζει τίποτε άλλο, παρά το κέρδος στο παγκάρι και στις τσέπες των εμπόρων παπάδων, και εσείς το αποδοκιμάσατε (με το σύμβολο «έλεος»), το σχόλιο μου!
3. Και πώς θα ήμουν σε άγνοια εγώ, ένας αναγνωρισμένος Δάσκαλος της ορθόδοξης Εκκλησίας;
Και πώς θα ήμουν σε άγνοια εγώ, ένας παλαίμαχος Κατηχητής, της Αποστολικής Διακονίας;
Και πώς θα ήμουν σε άγνοια εγώ, ένας ορθόδοξος κληρικός, με το βαθμό του Αναγνώστη;

ελλη χατζογλου 
άντε γειά....
Panagiotis Michalopoulos

https://www.facebook.com/groups/913221035355766/permalink/1121897717821429/  
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Βίκυ Νακοπούλου
κακώς δίνεται λεφτά διότι στα μυστήρια δεν δίνουμε χρήματα είναι με μισθό.
Panagiotis Michalopoulos
1. Και το ότι είναι μισθωτοί ποιμένες (επαγγελματίες, κρατικοί υπάλληλοι, υπηρέτες του Καίσαρα) οι ιερείς του Ύψιστου, είναι κακό
2. Αλλά και το να παίρνουν έξτρα χρήματα (τα «τυχερά», τα «φιλότιμα»), από τις ιεροπραξίες, ε, αυτό είναι ό,τι το χείριστο

Το χρήμα στο ναό, είναι ο Μαμωνάς!
Ιερέας δε που παίρνει χρήματα για τα μυστήρια, που εμπορεύεται το άγιο πνεύμα, είναι άξιος καθαίρεσης, διότι γίνεται Σιμωνιακός, όργανο του διαβόλου!

https://www.facebook.com/groups/913221035355766/permalink/1121897717821429/   
Βίκυ Νακοπούλου 
https://www.facebook.com/vic.nakopoulou

Δεν υπάρχουν σχόλια: