Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

ΠΡΟΣ ΤΗ ΛΕΝΑ, ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ! (Panagiotis Michalopoulos: 1. «ΠΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΚΤΗ ΜΕΡΑ. ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ. ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΑΣ!» 2. «Πρόσεξε Λένα: ΤΩΡΑ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΜΕΡΑ. ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟ, ΑΠΟΓΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ, ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ! ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…»)

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
14 ώρες πριν

Η βίβλος λέει, ότι ήταν τρεις. Το ανδρόγυνο και τα δυο παιδιά.
Όταν ο Κάιν έφυγε, πήγε κάπου μακριά… Και βρήκε γυναίκα και παντρεύτηκε και έκανε πολλά παιδιά!
Στη συνέχεια, και ενώ η Εύα είναι πολυ-γιαγιά πλέον, κάνει ένα τρίτο παιδί! Και δοξολογεί το θεό που της έδωσε τον αντικαταστάτη του αδελφο-σκοτωμένου Άβελ!
http://xairete.blogspot.gr/2018/03/4-14.html
 

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Lena Parodia 
Το ανδρογυνο και τα δυο παιδια ειναι τεσσερεις.επισης ποια ηταν αυτη η γυναικα που ο καιν την ηβρε τοσο μακρια ;; υπηρχαν και αλλοι ανθρωποι τοτε εκτος τον αδαμ και την ευα ; λογικα εφοσον καταγομαστε μονο απο δυο ατομα ο καιν δικαιολογημενα επρεπε να παντρευτει την αδερφη του. Αλλα η αδερφη πως βρεθηκε τοσο μακρια ; 

Panagiotis Michalopoulos 
Ήταν τέσσερεις αλλά το ένα παιδί σκότωσε το άλλο. Αυτό ήθελα να πω.
Και αφού έμειναν μόνο τρεις και δεν υπήρχε άλλο άτομο από την οικογένεια για να κάνει μαζί του γάμο -το παιδί που έμεινε, δεν πήγε με τη μάνα του, αλλά έφυγε από το σπίτι και
βρήκε αλλού γυναίκα. Η γραφή αναφέρει και την περιοχή.
Καταλήξαμε έτσι στο συμπέρασμα ότι ο Αδάμ και η Εύα δεν ήταν οι πρώτοι πρωτόπλαστοι.

ΥΓ
Αν μπορούσες να διαβάσεις τι γράφω στο μπλογκ, θα έβλεπες ότι βρήκε γυναίκα από ανθρώπους που προϋπήρχαν. Από εκείνους τους πρωτόπλαστους απόγονοι των οποίων ήταν και οι γονείς του.


Lena Parodia 
Ποια γραφη τα λεει αυτα; ;;
Lena Parodia 

η Ευα οπως ξερουμε δεν ειχε μανα αλλα γεννηθηκε μονο απ τον θεο και μεσω του πλευρου του αδαμ.οπως και ο αδαμ δεν ειχε μανα.
Lena Parodia 
Εγω ξερω οτι ο αδαμ και η ευα ειχαν και κορες.

ΠΡΟΣ ΤΗ ΛΕΝΑ, ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!  
Panagiotis Michalopoulos 
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΠΕΜΤΗ ΗΜΕΡΑ:
Γεν. 1,21 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ κήτη τὰ μεγάλα καὶ πᾶσαν ψυχὴν ζῴων ἑρπετῶν, ἃ ἐξήγαγε τὰ ὕδατα κατὰ γένη αὐτῶν, καὶ πᾶν πετεινὸν πτερωτὸν κατὰ γένος. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλά.

Γεν. 1,22 καὶ εὐλόγησεν αὐτὰ ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὰ ὕδατα ἐν ταῖς θαλάσσαις, καὶ τὰ πετεινὰ πληθυνέσθωσαν ἐπὶ τῆς γῆς.
Γεν. 1,23 καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα πέμπτη. 
Panagiotis Michalopoulos 
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ:
Γεν. 1,24 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἐξαγαγέτω ἡ γῆ ψυχὴν ζῶσαν κατὰ γένος, τετράποδα καὶ ἑρπετὰ καὶ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος. καὶ ἐγένετο οὕτως.
Γεν. 1,25 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος, καὶ τὰ κτήνη κατὰ γένος αὐτῶν καὶ πάντα τὰ ἑρπετὰ τῆς γῆς κατὰ γένος αὐτῶν. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλά.
Γεν. 1 ,26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν, καὶ ἀρχέτωσαν τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ γῆς γῆς.
Γεν. 1,27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. 

Panagiotis Michalopoulos 
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΥΤΟΙ, ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΙ.
AYTO HTAN ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ.
ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ.
ΑΥΤΟ, ΤΟ ΕΥΛΟΓΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ: 

«αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς»! 
Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γεν. 1,28 καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς καὶ ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς.
Γεν. 1,29 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἰδοὺ δέδωκα ὑμῖν πάντα χόρτον σπόριμον σπεῖρον σπέρμα, ὅ ἐστιν ἐπάνω πάσης τῆς γῆς, καὶ πᾶν ξύλον, ὃ ἔχει ἐν ἑαυτῷ καρπὸν σπέρματος σπορίμου, ὑμῖν ἔσται εἰς βρῶσιν·

Γεν. 1,31 καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὰ πάντα, ὅσα ἐποίησε, καὶ ἰδοὺ καλὰ λίαν. καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα ἕκτη. 
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΚΤΗ ΜΕΡΑ.
ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ.
ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΑΣ! 

Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γεν. 2,1 Καὶ συνετελέσθησαν ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ καὶ πᾶς ὁ κόσμος αὐτῶν.
Γεν. 2,2 καὶ συνετέλεσεν ὁ Θεὸς ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῇ ἕκτῃ τὰ ἔργα αὐτοῦ, ἃ ἐποίησε, καὶ κατέπαυσε τῇ ἡμέρᾳ τῇ ἑβδόμῃ ἀπὸ πάντων τῶν ἔργων αὐτοῦ, ὧν ἐποίησε. 

Panagiotis Michalopoulos 
1. ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΜΕΡΑ, ΛΟΙΠΟΝ…
ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ…
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ….
ΧΩΡΙΣ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΕΥΑ!
2. ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΕΒΔΟΜΗ ΜΕΡΑ. ΗΜΕΡΑ ΔΟΞΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ.
3. Ο ΘΕΟΣ «ΕΚΑΤΣΕ»… ΚΑΙ «ΠΕΡΙΜΕΝΕ»… ΝΑ ΦΑΝΕΙ Ο ΑΔΑΜ ΚΑΙ Η ΕΥΑ! 

Panagiotis Michalopoulos 
Και μια και δεν ερχόταν από το πουθενά, αυτό το ζευγάρι…
Σηκώθηκε την επομένη μέρα ο θεός, την ογδόη ημέρα, και το δημιούργησε, και αυτό!
Πώς; Θα τα δούμε αυτά στη συνέχεια, στην οποία η βίβλος κάνει και μια περίληψη των προηγουμένων, για να κάνει συνδέσει με το νέο κομμάτι της δημιουργίας…
Αυτήν τη φορά, με τον άλλον άνθρωπο… Όχι πια τον πρωτόπλαστο τον σαρκικό, αλλά τον πνευματικό κυρίως: Τον Αδάμ και την Εύα! 

Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω:
Γεν. 2,4 Αὕτη ἡ βίβλος γενέσεως οὐρανοῦ καὶ γῆς, ὅτε ἐγένετο· ᾗ ἡμέρᾳ ἐποίησε Κύριος ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν
Γεν. 2,5 καὶ πᾶν χλωρὸν ἀγροῦ πρὸ τοῦ γενέσθαι ἐπὶ τῆς γῆς καὶ πάντα χόρτον ἀγροῦ πρὸ τοῦ ἀνατεῖλαι· οὐ γὰρ ἔβρεξεν ὁ Θεὸς ἐπὶ τὴν γῆν, καὶ ἄνθρωπος οὐκ ἦν ἐργάζεσθαι αὐτήν· 

Panagiotis Michalopoulos 
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΚΟΜΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…
ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΗΠΟ, Ο ΘΕΟΣ!

Πρόσεξε τώρα, πώς μπαίνουμε στην ιδέα αυτού του κήπου! 

Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γεν. 2,6 πηγὴ δὲ ἀνέβαινεν ἐκ τῆς γῆς καὶ ἐπότιζε πᾶν τὸ πρόσωπον τῆς γῆς. 

Panagiotis Michalopoulos 
Πρόσεξε Λένα:
ΤΩΡΑ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΜΕΡΑ. 

ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟ, ΑΠΟΓΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ...
ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ!
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…

Γεν. 2,7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν. 

Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γεν. 2,8 Καὶ ἐφύτευσεν ὁ Θεὸς παράδεισον ἐν Ἐδὲμ κατὰ ἀνατολὰς καὶ ἔθετο ἐκεῖ τὸν ἄνθρωπον, ὃν ἔπλασε. 

Panagiotis Michalopoulos 
ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΑΝΘΡΩΠΟ...
ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΞΑΝΑ-ΕΠΛΑΣΕ, Ο ΘΕΟΣ...
ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ, ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

Γεν. 2,15 Καὶ ἔλαβε Κύριος ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, ὃν ἔπλασε, καὶ ἔθετο αὐτὸν ἐν τῷ παραδείσῳ τῆς τρυφῆς, ἐργάζεσθαι αὐτὸν καὶ φυλάσσειν.

Panagiotis Michalopoulos 
Αλλά αυτός ο τόπος, δεν είναι πια ίδιος με την υπόλοιπη γη. Είναι μια αγία γη, μέσα στην υπόλοιπη. Είναι η αποκλειστική παρουσία του θεού δίπλα στον άνθρωπο. Κάτι σαν μοναστήρι, που έχει πια και κανόνες. Έχει…και, νηστεία! Και ο ανώνυμος πρωτόπλαστος βαφτίζεται πια σε… Αδάμ! Διαμάντι!
Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γεν. 2,16 καὶ ἐνετείλατο Κύριος ὁ Θεὸς τῷ Ἀδὰμ λέγων· ἀπὸ παντὸς ξύλου τοῦ ἐν τῷ παραδείσῳ βρώσει φαγῇ,
Γεν. 2,17 ἀπὸ δὲ τοῦ ξύλου τοῦ γινώσκειν καλὸν καὶ πονηρόν, οὐ φάγεσθε ἀπ᾿ αὐτοῦ· ᾗ δ᾿ ἂν ἡμέρᾳ φάγητε ἀπ᾿ αὐτοῦ, θανάτῳ ἀποθανεῖσθε.

Panagiotis Michalopoulos 
Εδώ βλέπουμε ότι ο νέος αυτός πρωτόπλαστος, είναι και… αθάνατος! Δεν είναι ο ζωώδης άνθρωπος της έκτης ημέρας, ο θνητός -όπως ήταν μαζί με αυτόν, και όλα τα άλλα πλάσματα. Είναι ο άνθρωπος της όγδοης ημέρας, ο… θεωμένος άνθρωπος!
Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γεν. 2,18 Καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ καλὸν εἶναι τὸν ἄνθρωπον μόνον· ποιήσωμεν αὐτῷ βοηθὸν κατ᾿ αὐτόν.
Γεν. 2,20 καὶ ἐκάλεσεν Ἀδὰμ ὀνόματα πᾶσι τοῖς κτήνεσι καὶ πᾶσι τοῖς πετεινοῖς τοῦ οὐρανοῦ καὶ πᾶσι τοῖς θηρίοις τοῦ ἀγροῦ· τῷ δὲ Ἀδὰμ οὐχ εὑρέθη βοηθὸς ὅμοιος αὐτῷ.

Panagiotis Michalopoulos 
Αλλά σε αυτό το μοναστήρι, ο κηπουρός Αδάμ, παρά τη συγκεκριμένη νηστεία, δεν εμποδιζόταν να έχει και μια γυναίκα δίπλα του, μια επίσης πνευματική ύπαρξη, μια αδελφή ψυχή, και, αυτή!
Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γεν. 2,21 καὶ ἐπέβαλεν ὁ Θεὸς ἔκστασιν ἐπὶ τὸν Ἀδάμ, καὶ ὕπνωσε· καὶ ἔλαβε μίαν τῶν πλευρῶν αὐτοῦ καὶ ἀνεπλήρωσε σάρκα ἀντ᾿ αὐτῆς.
Γεν. 2,22 καὶ ᾠκοδόμησεν ὁ Θεὸς τὴν πλευράν, ἣν ἔλαβεν ἀπὸ τοῦ Ἀδάμ, εἰς γυναῖκα καὶ ἤγαγεν αὐτὴν πρὸς τὸν Ἀδάμ.
Γεν. 2,23 καὶ εἶπεν Ἀδάμ· τοῦτο νῦν ὀστοῦν ἐκ τῶν ὀστέων μου καὶ σὰρξ ἐκ τῆς σαρκός μου· αὕτη κληθήσεται γυνή, ὅτι ἐκ τοῦ ἀνδρὸς αὐτῆς ἐλήφθη αὕτη·
Γεν. 2,24 ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ προσκολληθήσεται πρὸς τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1714231058639566&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ αδελφέ Παναγιώτη αν και για τα θέματα αυτά έχουμε ξαναδιαφωνήσει, όπως και με τον άλλο αδελφό μας, τον αγαπητό Ιωάννη, χάριν του διαλόγου σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε -ως αντίρρηση- και αυτό το σχόλιό μου, με τις απόψεις μου.
α) στη Γἐνεση γἰνεται πρώτα μια εισαγωγική περίληψι κι έπειτα ο ιστορικός επανέρχεται σε λεπτομέρειες. Ένα είναι το ζεύγος των πρωτοπλάστων, ο Αδάμ και η Εύα. Δεν υπήρξε άλλη πλάση ή δημιουργία ή εξέλιξη ανθρώπων.
β) Το κείμενο των εντύπων εκδόσεων της Π.Δ. που χρησιμοποιούμε σήμερα είναι ανατυπώσεις της μετάφρασης των Ο΄ από μη επιμελημένες εκδόσεις αιρετικών και δεν είναι σε καλή κατάσταση, ενώ αντίθετα το κείμενο της Κ.Δ. που χρησιμοποιούμε, της εκδόσεως της Αποστολικής Διακονίας εγγίζει στο πρωτότυπο, διότι εκδίδεται κατόπιν κριτικής έκδοσης εκ των χειρογράφων.
γ) Στα πρώτα εκείνα χρόνια, που τα γονίδια ήταν καθαρά, επιτρεπόταν ο γάμος μεταξύ αδελφής και αδελφού και εξαδέλφων κλπ.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
επισκέπτης

P. MICHALOPOULOS είπε...

Εγώ σας ευχαριστώ, φίλτατε Επισκέπτη μας!
Για το σχόλιο, για τον κόπο…
Και κυρίως διότι -με την ενεργή παρουσίας σας, εδώ... Μου δίνετε αυτό, το τόσο καλό συναίσθημα . Ότι εσείς, δεν με έχετε αφήσει!
Καλό σας βράδυ! Χαίρετε!