Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Είμαι ισότιμο μέλος στην κλειστή ομάδα «Παλιό Ελληνικό Σινεμά»… Και φαίνεται, πως ένα σχόλιο μου –πριν από λίγο, τσάντισε πολύ, αυτήν την ωραία κυρία, το μέλος «Μαρια Λ.» (φωτο) που προσπαθεί να με φιμώσει! Χα!

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Η Μαρια Λ. κεφάτη.
Χθες στις 8:36 π.μ.
Καλημερούδια ολούθε με χαμόγελο παιδιά!!

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Τι έγινε ρε παιδιά; Γιατί αυτός ο πανικός;
Πάλι μας παραβίασαν την υφαλοκρηπίδα οι τούρκοι; Ή πάλι απειλούν ότι θα μας ξανα-εμβολίσουν στα δικά μας πάλι τα νερά;
Για σιγά ρε! Και λίγη παραπάνω ψυχραιμία ακόμα, δεν βλάπτει –αν την έχουμε! (Άλλωστε, από τώρα το «αι γενεαί πάσαι»; Δεν λέει!)

Μαρια Λ. 

Τι θελει να πει ο ποιητής;;;
Panagiotis Michalopoulos 

Ο ΜΑΛΟΥΧΟΣ ΕΙΝΑΙ!
Μαρια Λ. 

Δε νομίζω (ακομη θυμάμαι) να είναι ατάκα του Μαλουχου....
Panagiotis Michalopoulos 
ΕΓΩ ΚΑΝΩ -ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΑΤΑΚΑ.
Μαρια Λ. 

Το ιδιο λέμε....
Panagiotis Michalopoulos 

ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΩΡΑ; ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΤΑΚΑ;
Μαρια Λ. 

Στο "κλίμα"της ομάδας με διαφορετικο "νοημα"φυσικα κ επιτρέπεται...νομίζω!
Φυσικά δεν ειμαι η "αρμόδια"για να βάλω"όρους"η να κανω παρατηρήσεις, αλλα εδώ "ξεφευγουμε" λιγο απο τις Αλήθειες των γεγονότων που περναμε..
αυτα καλη συνέχεια!
Panagiotis Michalopoulos 

ΠΟΙΕς ΑΛΗΘΕΙΕΣ; 
ΤΑ ΙΜΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΓΟΥ ΚΑΜΕΝΟΥ;
Μαρια Λ. 

................
Σεβασμός δεν είσαι στον τοιχο σου!!!

Panagiotis Michalopoulos 

ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ
https://www.facebook.com/groups/927729380730461/permalink/946974268805972/

Δεν υπάρχουν σχόλια: