Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Όχι αγαπητή Λένα! Εμένα, δεν με ξε-βαφτίσανε σε καμιά θάλασσα, σε καμιά παραλία, ούτε σε αυτήν στην Γλυφάδα, στην εκδρομή τους -σε παράλια, για μπάνιο, τότε που συμμετείχα και εγώ με την –αρραβωνιαστικιά μου τότε, την Ελένη!

ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ
Lena Parodia 
Με θυμουμαι πριν λιγα χρονια με μια εικονιτσα και εγω να περιφερομαι γυρω απο τον ναο ως προβατο μαζι με τα αλλα προβατα..βρε καλα που ο θεος εστειλε στο δρομο μου κατι ατομα που ευαγγελιζαν στην παραλια και ανοιξαν τα ματακια μου..
Panagiotis Michalopoulos 
Τα γνώρισα και εγώ αυτά τα πρόσωπα, αγαπητή Λένα! Με είχαν προσεγγίσει τότε, στη δέκατα του ΄80, γνωρίζοντας με από ένα βιβλίο μου, το «γράμματα διαμαρτυρίας», δεύτερη έκδοση, με το οποίο κατήγγελλα διάφορες ηθικές παρεκτροπές εκείνης της εποχής. Με προσέγγισαν λοιπόν αυτά τα πρόσωπα, και είχαν (πρόκειται για μεγάλη προτεσταντική εκκλησία), είχαν την πρόθεση να με κάνουν ένα από τα αρχηγικά πρόσωπα, της οργάνωσης τους.
Panagiotis Michalopoulos 
Μου έδειξαν μεγάλη φιλία, ήρθαν δε και στο γάμο μου -στον Άγιο Αρτέμιο Φιλολάου, στο Παγκράτι, και τράβηξαν -από την καλή τους τη διάθεση, τις μόνες φωτογραφίες που έχω, ένα ολόκληρο φιλμ, με τη μηχανή του Αρχηγού (διάσημου θεολόγου)! 
Παρακολουθούσα δε τότε - την εποχή λίγο πριν το γάμο μου, για αρκετό καιρό τις κινήσεις τους –εδώ στην Αττική, όπου με προσκαλούσαν τιμητικά…
Panagiotis Michalopoulos 
Τους μελετούσα από κοινωνικό, θεολογικό και δημοσιογραφικό ενδιαφέρον… Και όλο αυτό το διάστημα, τους βρήκα αρκετά μεμπτά, τα οποία και περιέλαβα -μερικά χρόνια αργότερα, στην τρίτη έκδοση του βιβλίου μου με τις «διαμαρτυρίες», αυτήν που πια είχε -από την πείρα μου αυτή, αναφορές και σε διάφορες αιρέσεις, στις πλάνες τους, και στις δόλιες μεθοδεύσεις τους να ενεργούν σαν ξένοι πράκτορες στην Ελλάδα μας.
Panagiotis Michalopoulos 
Όχι αγαπητή Λένα!
Εμένα, δεν με ξε-βαφτίσανε σε καμιά θάλασσα, σε καμιά παραλία, ούτε σε αυτήν στην Γλυφάδα, στην εκδρομή τους -σε παράλια, για μπάνιο, τότε που συμμετείχα και εγώ, με την –αρραβωνιαστικιά μου τότε, την Ελένη!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1704085136320825

Δεν υπάρχουν σχόλια: