http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_1.html
ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΥΚΗΣ:
Μουσουλμάνος δήμαρχος στη Θράκη απαγορεύει τον... Αϊ-Βασίλη
Πηγή: iefimerida.gr
ΣΧΟΛΙΑ:
Σοφία Βαρσάμη
Ο santa clause, δεν είναι χριστιανικό έθιμο! Η θρησκεία τους απαγορεύει πολλά, τα οποία κ οι περισσότεροι δεν τηρούν. Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι ο Αι Βασίλης. Επίσης να σας πω ότι ζω στην Ξάνθη, κ τα σπίτια κ τα μαγαζιά των μουσουλμάνων είναι πιο στολισμένα από αυτά των χριστιανών, για την περίοδο των χριστουγεννων.
http://www.iefimerida.gr/news/243578/moysoylmanos-dimarhos-sti-thraki-apagoreyei-ton-ai-vasili?ref=yfp
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος:
(Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2016)
Με αφορμή την «παρουσία» άγιων Βασίληδων – Santa Claus, κάτι το απαράδεκτο και για χριστιανούς -και μάλιστα σε χριστουγεννιάτικη γιορτή στα σχολεία της περιοχής του, ο μουσουλμάνος Δήμαρχος Θράκης διαμαρτυρήθηκε -με επίσημο έγγραφο του, για το ότι τα παιδιά των μουσουλμάνων της περιφέρειας του, αναγκάζονται να συμμετέχουν κι αυτά σε τέτοιες γιορτές. Προχώρησε δε ακόμα πιο πέρα, και ζήτησε τούρκικη γλώσσα και τούρκικη εκπαίδευση, αναγκαστική και για τα παιδιά των Πομάκων της περιοχής, αν και αυτοί δεν αισθάνονται τούρκοι, όπως άλλοι μουσουλμάνοι της Θράκης, αλλά έλληνες, και έχουν και σαν μητρική τους γλώσσα την ελληνική!
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
stavroula είπε...
1 Ιανουαρίου 2016 - 3:49 μ.μ.
Χρονια Πολλα και απο μας εδω στην μακρινη Βιρτζινια.
Καλη Χρονια ευλογημενη δημιουργικη ευχομαι στο ΧΑΙΡΕΤΕ!
Επρεπε να διαλεξω ενα καλο αρθρο για τις ευχες μας :D
P. MICHALOPOULOS είπε...
1 Ιανουαρίου 2016 - 4:16 μ.μ.
Για εμάς, δεν είναι μακρινή η Βιρτζίνια! Είναι τόσο κοντινή -λόγω Σταυρούλας, όσο κοντινοί μας είναι και οι άλλοι δυο άγγελοι του ιστολογίου αυτού… Δηλαδη, τόσο ο κ. Καρδάσης μας –γείτονας, που το σπίτι του το βλέπω αν ανέβω ψηλά στην ταράτσα του σπιτιού μου, όσο και ο «Επισκέπτης» μας, που μπορεί και να είναι πιο μακριά –πιο βόρια, από σένα!
Περίμενα δε να μάθω νέα σου, διότι ανησυχούσα με αυτά που ακούω για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα σε όλον τον κόσμο.
Χαίρομαι λοιπόν που είστε εδώ –όλοι οι φίλοι μου, χαίρομαι που είστε καλά και που τα λέμε!
Χρόνια πολλά και σε εσένα Σταυρούλα μου, και σε όλη την ευλογημένη οικογένεια σου! Καλή χρόνια, αγαπημένα, ξενιτεμένα, αδέλφια μου! χαίρετε!
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, είπε...
1 Ιανουαρίου 2016 - 8:35 μ.μ.
Καλή Χρονιά! Για το νέο έτος 2016 μετά Χριστόν εύχομαι με τη σειρά μου τόσο στον αγαπητό ιστολόγο Κο Παναγιώτη Μιχαλόπουλο, όσο και στους αναγνώστες, συνεργάτες, επισκέπτες και καλοπροαίρετους συνομιλητές του: - χρόνια καλά και πολλά, με υγεία, ευτυχία, εκ θεού ευλογία, συναναστροφή με τη θεόπνευστη αγία Γραφή που η άγνοιά της μας κάνει θύματα.
Ομομολογώ ότι κι εγώ όταν διάβασα την είδηση αναφώνησα: Ένας μουσουλμάνος έβαλε τα γιαλιά στους "Χριστιανούς" και αντέδρασε αποφασιστικότατα ενώ οι ίδιοι οι χριστιανοί θα έπρεπε να έχουμε πετάξει έξω από τις (πρόσφατες) παραδόσεις μας τον παχουλό κοιλαρά κοκκινομάγουλο μεθύστακα με τα άσπρα μαλλιά και γένεια που "παριστάνει άγιο της Εκκλησίας μας" ενώ αναπαριστά τον ειδωλολατρικό θεό χρόνο των Σκανδιναβών ή τον δικό τους δυτικό Σάντα Κλάους (αγιο Νικόλαο που φέρνει τα δώρα) και την φιγούρα που επιβλήθηκε από την κοκα κόλα για διαφημιστικούς και μόνο λόγους. Δεν θα έπρεπε να αποδεχτούμε ούτε και το ειδωλολατρικό "Χριστουγεννιάτικο" στολισμένο δέντρο τις ιερής βελανιδιάς της αρχαιοπαγανιστικής ή/και Κέλτικης θρησκείας των δρυϊδων, που δεν το είχαμε στην Ελλάδα, μας το έφεραν οι Βαυαροί, και τώρα κάποιοι θεολόγοι επιχειρούν να το εκχριστιανίσουν, με το "εγώ ειμί η άμπελος" και με το "ράβδος εκ της ρίζης Ιεσσαί".
Χαίρετε, Επισκέπτης.
P. MICHALOPOULOS είπε...1 Ιανουαρίου 2016 - 9:20 μ.μ.
Χρόνια πολλά αγαπητέ «Επισκέπτη» μας, και καλή χρονιά να έχουμε!
Η παρουσία σας εδώ, είναι μια μεγάλη ευλογία για εμάς. Μας στηρίζετε φίλτατε, τόσο, όσο δεν φαντάζεστε!
Είστε -όπως το έχω ξαναπεί, οι τρεις καλοί μου άγγελοι, εδώ στο μπλογκ. Και εσείς -ο «Επισκέπτης» μας, και η Σταυρούλα μας, και ο κ. Καρδάσης μας.
Σας ευχαριστώ όλους, θερμά! Χαίρετε!
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, είπε...
1 Ιανουαρίου 2016 - 9:45 μ.μ.
Συμπληρωματικό Διορθωτικό σχόλιο από "επισκέπτη":
Όταν έγραψα στο προηγούμενο ευχετήριο σχόλιο και τα περί "Σάντα Κλάους" είχα διαβάσει μεν την είδηση, αλλά όχι και το έγγραφο του Μουσουλμάνου Δημάρχου Μύκης.
Διαβάζοντας όμως έπειτα το γνήσιο έγγραφο από την φωτογραφία που παραθέτετε, οφείλω να διαφωνήσω με αυτό που ο Δήμαρχος ζητάει δηλ. υποχρεωτική "Τουρκική" εκπαίδευση ή έστω υποχρεωτική "Τουρκική γλωσσική εκπαίδευση" για ΟΛΑ τα παιδά του νηπιαγωγείων των Ελλήνων πολιτών του Δήμου Μύκης. Διότι τότε ίσως καταπιέζει κάποιο τμήμα από τους Δημότες του, πολλοί εκ των οποίων δεν ομιλούν την Τουρκική αλλά ειδικά στον Δήμο Μύκης ομιλούν την Πομακική γλώσσα. Είναι Έλληνες πολίτες, Πομάκοι και καταπιέζονται ενίοτε, από το ότι το Ελληνικό Κράτος επειδή είναι στο θρήσκευμα Μουσουλμάνοι, τους υποχρεώνει να διδάσκονται την Τουρκική Γλώσσα στα σχολεία ενώ δεν είναι η μητρική τους γλώσσα.
Περισσότερα:
http://www.zagalisa.gr/category/katigories/pomakoxoria-nksanthis/dimos-mykis
Με την ευκαιρία, ας υπενθυμίζουμε κάτι γνωστό από την Ιστορία, ότι η πλειοψηφία των μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης, της Μικράς Ασίας κ.λπ. ήταν χριστιανοί που εξισλαμίστηκαν βίαια ή ίσως και εθελοντικά μετά την επί αιώνες Κατοχή των χριστιανικών εδαφών της Βυζαντινής αυτοκρατορίας από τους Τούρκους. Σε κάποιες περιπτώσεις με τους παπάδες! Αναφέρεται και ολόκληρη Μονή που έγινε μουσουλμανική, και οι καλόγεροι δερβίσηδες. κάποιοι έχουν ακόμα γαλάζια μάτια και ξανθά μαλλιά, τιμούν ή τιμούσαν μέχρι πρόσφατα χωρίς να ξέρουν γιατί, από παράδοση, την Παναγία και τον άη Γιώργη, πηγαίνουν στα "φατήργιακα" για να τιμήσουν το χριστιανικό πανηγύρι, λένε τα κάλαντα (έχω ιδία πείρα στη Θράκη, από μουσουλμανάκι που κάθε χρόνο μας έλεγε τα κάλαντα αγιος Βασίλης έρχεται).
Επίσης είναι γνωστό, ότι ίσως γι΄αυτό το λόγο, και διότι η Μουσουλμανική θρησκευτική μειονότητα στην Θράκη εκτός από Τουρκόφωνους απαρτίζεται και από Πομάκους και από άλλες μειονότητες που δεν ομιλούν την Τουρκική, στη Συνθήκη της Λωζάνης, αναφέρεται ως Μουσουλμανική η μειονότητα στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα ως Ελληνική η μειονότητα στην Τουρκία (που το Κράτος της Τουρκίας έχει φροντίσει να μην υπάρχει πλέον, ενώ στην Ελλάδα η μουσουλμανική ανθεί). Ο Δήμαρχος φυσικά κάνει την προπαγάνδα του όπως νομίζει, αλλά το Ελληνικό Κράτος οφείλει σεβασμό στην ιστορία, στης Συνθήκες και στην πραγματικότητα, δηλ. να μην καταπιέζονται οι άλλες μειονότητες όπως οι Πομάκοι, οι Αθίγγανοι, οι μελαψοί κ.λπ. Και αν κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, το Κράτος ξέρει ότι οι πολίτες του εἰναι Έλληνες πολίτες, ξέρει την ιστορία, δεν πρέπει να δέχεται κάποια μειονότητα να καταπιέζει άλλες μειονότητες και να τις υποχρεώνει να αυτοπροσδιορίζονται όπως δεν είναι και δεν θέλουν και να μαθαίνουν στα σχολεία μια γλώσσα που δεν είναι η μητρική τους. Εννοώ ότι οι Έλληνες Πομάκοι, οι Έλληνες Αθίγγανοι κ.λπ. δεν πρέπει να καταπιέζονται και να διδάσκονται την Τουρκική γλώσσα διότι έτσι θέλει ο κάθε ... Δήμαρχος ο οποίος μάλλον χρησιμοποιώντας ένα σωστό επιχείρημα (για τον Αη Βασίλη) έχει ρίξει κι άλλα συνθήματα που ίσως καταπιέζουν άλλο τμήμα της μειονότητας.
P. MICHALOPOULOS είπε...
2 Ιανουαρίου 2016 - 12:05 π.μ.
Όλα αυτά που γράψατε -συμπληρωματικά, είναι απόλυτα σωστά!
Όποιος λοιπόν μπόρεσε και διάβασε όλα τα ψιλά γράμματα του εγγράφου, αυτό το συμπέρασμα έβγαλε, ότι δηλαδη δώσαμε το δικαίωμα στον Δήμαρχο να χρησιμοποιήσει αυτόν τον «Αϊ Βασίλη», αυτόν τον «άγιο» της διεφθαρμένης για τους μουσουλμάνους Δύσης, για να ρίξει κι άλλα συνθήματα –όπως γλωσσικό, και να κάνει προπαγάνδα υπέρ των τούρκων.
Πάρα ταύτα, δεν προβλήθηκε αυτό το θέμα στο ρεπορτάζ από όπου πήρα τα στοιχεία για την πιο πάνω ανάρτηση μου. Πρόκειται για την ηλεκτρονική σελίδα «Μακελειό», του ακροδεξιού δημοσιογράφου ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ (πρώην εκκλησιαστικογράφου της «Εσπρέσο») κ. Στέφανου Χίου. Εκείνο που προβλήθηκε, ήταν ότι ο Δήμαρχος… πάει να μας καταργήσει τον Άγιο Βασίλη μας!
Ο τίτλος του δημοσιεύματος, είναι:
ΑΙΣΧΟΣ-Συνεχίζεται το ξεπούλημα και η τουρκοποίηση-Μουσουλμάνος δήμαρχος στη Θράκη απαγορεύει τον Αϊ-Βασίλη!
Και στο κείμενο, διαβάζουμε:
Εκεί καταντήσαμε! Δήμαρχος, μουσουλμάνος στο θρήσκευμα και Έλληνας πολίτης της Θράκης, διαμαρτύρεται γιατί σε νηπιαγωγεία του δήμου Μύκης έγιναν εορτές για τα Χριστούγεννα με ντυμένους Αϊ Βασίληδες! Ο Τζεμήλ Καπζά έστειλε έγγραφο διαμαρτυρίας με το οποίο υποστηρίζει ότι ο δήμος Μύκης αποτελείται από πολίτες αμιγώς μουσουλμάνους στο θρήσκευμα και οι επίσημες θρησκευτικές γιορτές είναι τα δύο Μπαϊράμια και τα πέντε καντήλια. Tέλος, διαβεβαιώνει ότι σέβεται τις γιορτές των χριστιανών αλλά λέει ότι η θρησκεία τους απαγορεύει τη παρουσία και την επαφή τους με τον Αϊ Βασίλη! Ο δήμος Μύκης ανήκει στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συστάθηκε με το πρόγραμμα Καλλικράτης. Προέκυψε από τη συνένωση του προϋπάρχοντος δήμου Μύκης και των Κοινοτήτων Σατρών, Κοτύλης και Θερμών. Η έκτασή του 633,3 τ.χλμ. και ο πληθυσμός του 15.540 κάτοικοι σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Έδρα του δήμου είναι η Σμίνθη, ενώ η περιοχή χαρακτηρίζεται από το μεγάλο ποσοστό κατοίκων που είναι μουσουλμάνοι Πομάκοι.
http://www.makeleio.gr/?p=512748
Βλέπετε καμία αναφορά σε γλωσσικό ζήτημα;
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, είπε...
2 Ιανουαρίου 2016 - 4:26 π.μ.
Ευχαριστώ για την αποδοχή του σχολίου μου, αγαπητέ διδάσκαλε, κατηχητά κι εν Χριστώ αδελφέ κε Παναγιώτη.
Απαντώ: Όχι φυσικά, στο δημοσίευμα δεν βλέπω καμιά αναφορά σε "γλωσσικό ζήτημα". Και ποιος να το εντοπίσει "στα ψιλά" του εγγράφου! Δεν πρόκειται νομίζω για ένα απλό "γλωσσικό ζήτημα". Με αφορμή τον Άη Βασίλη, ο κύριος δήμαρχος ζητάει "δίγλωσση τουρκική και ελληνική εκπαίδευση", όχι απλά "γλώσσα". Ειδικά όμως στον συγκεκριμένο Δήμο ένα μεγάλο ποσοστό των Δημοτών είναι Πομάκοι που δεν έχουν ως μητρική την Τούρκικη γλώσσα, ούτε αισθάνονται ή αυτοχαρακτηρίζονται τουρκογενείς, ούτε και θέλουν τούρκικη εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο για το παιδιά τους! Δεν είναι περίεργο το ότι ειδικά στο Δήμο αυτό, στην έδρα των Πομακοχωρίων της Θράκης, ο Δήμαρχος, ενώ διαμαρτύρεται μαχητικά για "τα θρησκευτικά δικαιώματα" που δήθεν "καταπιέζονται" (με αφορμή τον Αη Βασίλη !!!, άλλο αν ο Σάντα Κλάους είναι καραγκιόζης), ζητάει παράλληλα την υποχρεωτική "τουρκική εκπαίδευση" σε όλα τα παιδιά των μειονοτικών νηπιαγωγείων, ενώ ξέρει ότι μεγάλο ποσοστό των παιδιών έχουν σαν μητρική γλώσσα την Πομακική και δεν θέλουν την τουρκική γλώσσα και εκπαίδευση! Να το εκλάβουμε σαν έντεχνη απόπειρα προπαγάνδας με περιτύλιγμα κάποια υποτιθέμενη αδικία", με σκοπό την καταπίεση τμήματος της μειονότητας, από άλλο τμήμα της μειονότητας; Δεν θα απαντήσω, ας αφήσουμε κάποιους Πομάκους να μιλήσουν οι ίδιοι:
http://www.zagalisa.gr/content/baterlo-i-komotini-megali-itta-toy-toyrkikoy-ratsismoy-sti-fuen-ekpliktoi-oi-eyropaioi-syned
"...Εδώ στην ελληνική Θράκη, ζούν 40.000 Πομάκοι και το μεγαλύτερο τμήμα της δεν είναι τουρκικό... Ήμουν 20 χρόνια δάσκαλος στη μειονοτική εκπαίδευση. Στο σχολείο ερχόταν Πομάκοι μαθητές με μητρική γλώσσα τα πομακικά. Δεν γνώριζαν ούτε μία τουρκική λέξη. Τα παιδιά για να πάψουν να μιλούν πομάκικα και να μάθουν τουρκικά, δέχονταν μεγάλη πίεση και ξυλοδαρμό. Το πομακόπουλο των έξι ετών υποχρεωνόταν να μαθαίνει ξένες γλώσσες πλην της μητρικής του και τρία αλφάβητα (αραβικό, λατινικό/τουρκικό, ελληνικό)..."
http://www.zagalisa.gr/content/programmata-antallagis-mathiton-komenioys-toyrkia-kai-maysoleio-moystafa-kemal
"... τα Πομακόπουλα τα στέλνουν οι γονείς τους στα δημόσια (όχι μειονοτικά) σχολεία πρώτον γιατί θέλουν τα παιδιά τους να γίνουν κοινωνοί της ελληνικής παιδείας και να ξεφύγουν από το γκέτο της μειονοτικής εκπαίδευσης ενώ άλλοι γιατί θέλουν να γλιτώσουν από την τουρκική προπαγάνδα των μειονοτικών σχολείων προσφέροντάς τους τα ερεθίσματα του δημόσιου σχολείου".
Τι θα έπρεπε να πούμε και για την αντίστοιχη της μουσουλμανικής μειονότητας, την Ελληνική μειονότητα στην Τουρκία που πέρασε τα πάνδεινα και εξοντώθηκε, ως την ανυπαρξία;
P. MICHALOPOULOS είπε...
Καλημέρα φίλτατε!
Λέτε «Ευχαριστώ για την αποδοχή του σχολίου μου». Είναι όμως ποτέ δυνατόν να μην αποδεχτώ ένα σχόλιο σας, τη στιγμή μάλιστα που βάζετε τα πράγματα στη σωστή τους θέση; Εσείς, διαβάσατε το έγγραφο και βγάλατε τα πιο σωστά συμπεράσματα και με διορθώνετε ότι ο «αγνός» μουσουλμάνος και «γνήσιος Έλληνας» Δήμαρχος Θράκης, ο και «αξιότιμος» σύμφωνα με τον τίτλο της ανάρτησης μου, είναι κάτι άλλο!
Με αφορμή δηλαδη την «εμφάνιση» -όπως λέει ο Δήμαρχος, του Καραγκιόζη άι Βασίλη στην χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου της περιφερείας του, διαμαρτύρεται και απειλεί να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο (χριστιανική γιορτή, δηλαδη), διότι θα υπάρξουν ακόμα κινητοποιήσεις από τους ψηφοφόρους του οι οποίοι δηλώνουν και μουσουλμάνοι και τούρκοι! Και με αυτήν την αφορμή ζητεί και τουρκική γλώσσα στα σχολεία εκεί, και τουρκική εκπαίδευση.
Δεν ξέρω αν έχει αυτό το δικαίωμα ο Δήμαρχος, δεν ξέρω αν μπορεί να επιβληθεί κάτι τέτοιο και να ζημιωθούν άλλες μειονότητες όπως λέτε, όπως αυτή των Πομάκων που δεν αισθάνονται τούρκοι αλλά έλληνες!
Χαίρομαι λοιπόν που με την υπερβολή του τίτλου της αναρτήσεως μου, σας έδωσα αφορμή για να το αναδείξετε αυτό, κάτι που δεν έκανε το δημοσίευμα του Στέφανου Χίου, ο οποίος εστίασε μόνο στον «διωγμό» του «αι Βασίλη» από τον Δήμαρχο, και που έτσι παρέσυρε κι εμένα να αντιδράσω με τον τρόπο μου κατά του πνεύματος του δημοσιεύματος αυτού, έχοντας μάλιστα και την αίσθηση ότι δεν «παρουσιάστηκε» μόνο ο Σάντα Κλάους στην γιορτή του σχολείου, αλλά με παρόμοιο τρόπο (σκουφάκια, κλπ) μασκαρεύτηκαν, και, τα παιδιά.
Στο κείμενο του Χίου ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ, διαβάσαμε: «Μουσουλμάνος δήμαρχος στη Θράκη απαγορεύει τον Αϊ-Βασίλη! Εκεί καταντήσαμε! Δήμαρχος, μουσουλμάνος στο θρήσκευμα και Έλληνας πολίτης της Θράκης, διαμαρτύρεται γιατί σε νηπιαγωγεία του δήμου Μύκης έγιναν εορτές για τα Χριστούγεννα με ντυμένους Αϊ Βασίληδες!»
Τίποτε άλλο για τουρκική γλώσσα και εκπαίδευση! Μόνο ένα αόριστο «Συνεχίζεται το ξεπούλημα και η τουρκοποίηση».
Έτσι φίλτατε, δημοσίευσα χωρίς καμιά αναστολή το σχόλιο στο οποίο αναφέρεστε! Έτσι –και μάλιστα στα εντελώς στα τύφλα, δημοσίευσα πριν λίγες ώρες και το επόμενο σχόλιο σας, το πιο πάνω (στις 4:26), χωρίς καν να το έχω διαβάσει, διότι εκείνη την ώρα νύσταζα τόσο που δεν μπορούσα να διαβάσω ούτε μια φράση του! Το προσπάθησα αλλά έκλεισαν τα μάτια μου και… κουτούλησα στο πληκτρολόγιο! Και έτσι το άφησα για τώρα -το πρωί πια, που ξύπνησα για καλά!
Να είστε λοιπόν πάντα καλά φίλτατε, που μας διαφωτίζετε, που μας στηρίζετε, που μας διορθώνετε!
Χαίρετε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου