Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Α) Μια ολιγομελής «κλειστή ομάδα» -στο facebook, διαφημιζόταν σαν «ορθόδοξη χριστιανική». Νωρίς το πρωί λοιπόν, με έγραψαν και εμένα σαν μέλος, αφού πρώτα με ανάκριναν -με μια φόρμα, για το 1. αν είμαι ορθόδοξος (απάντησα «ναι»), και… 2. για το «γιατί θέλω να είμαι στην ομάδα;» (απάντησα, «έτσι, για καλή παρέα»). Β) Στη συνέχεια, μπήκα για να δω τι λένε εκεί μέσα («στα κρυφά» τους), και απάντησα σε 5 αναρτήσεις τους με κομποσκοίνια και χριστουγεννιάτικες εικόνες, με αντίστοιχα μικρά σχόλια μου. Απάντησα καλόπιστα, ευγενέστατα, με 5 σχετικές ερωτήσεις μου. Γ) Μεσολάβησε η κυριακάτικη λειτουργία, και ήμουν εκτός ίντερνετ… Με καθυστέρησαν και κάτι παιδιά της γειτονιάς με τα κάλαντα… Δ) Και τώρα –προς το μεσημέρι, που άνοιξα τον υπολογιστή μου, είδα στα μέηλ μου ότι κάποιος από εκεί μέσα, είχε ενοχληθεί σφόδρα με εμένα! Και με σχόλια του, με ανέκρινε –αν είμαι πιστός ή όχι… Και με προειδοποιούσε ότι θα είναι λίγα τα ψωμιά μου στην ομάδα, διότι γρήγορα θα με διαγράψουν! Ε) Πήγα να του απαντήσω, αλλά είδα ότι δεν γινόταν διότι ήδη με είχαν διαγράψει! Ζ) Χα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: