Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Βασιλική Πλεξίδα: «Είδα την Παναγιά μπροστά μου ολοζώντανη»

Βασιλική Πλεξίδα   
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΘΑΥΜΑΤΑ
«Είδα την Παναγιά μπροστά μου ολοζώντανη»: Συγκλονίζει η Αρχιλοχίας που σώθηκε από το Χιούι
Η Αρχιλοχίας αφιέρωσε στην Εκκλησία ένα καντήλι στο οποίο ήταν δεμένο ένα ομοίωμα ελικοπτέρου, το κομποσκοίνι της και την φόρμα που φορούσε την μοιραία ημέρα, η οποία ήταν σκισμένη από τα χτυπήματα, μετά από την πτώση του ελικοπτέρου.

agios-nektarios.net
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos

(21 εβδομάδες πριν)
ΔΙΑΒΑΖΩ: 
Συγκλονίζει η αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα, η οποία είναι η μόνη που κατάφερε να βγει ζωντανή από το δυστύχημα με το ελικόπτερο: «Με έσωσε η Παναγία - Την είδα ολοζώντανη» (Πηγή: Τηλεόραση Antenna)
ΣΧΟΛΙΑΖΩ: 

Πώς την είδε την Παναγία; Με μοντέρνα ρούχα –ευρωπαϊκά, ή με μαντήλα σαν μουσουλμάνα; Κρατούσε και μύριζε (σνιφ-σνιφ) και κανένα κρίνο σαν την Μεγαλόχαρη της Τήνου; Χα!
http://xairete.blogspot.gr/2017/07/antenna.html

Νεκταρια Τηλεμαχου
 
(21 εβδομάδες πριν)
Γίνονται Θαύματα εστω και αν καποιοι ανίδεοι άνθρωποι κοροϊδεύουν. Αν τους εμφανιστεί ξαφνικά θα δουν τον ουρανό με τα άστρα. Ντροπή σε αυτό τον άνθρωπο που κοροιδεψε την κοπέλα
Miltiadis Agamemnon

Civil Engineer, National Techical University of Athens
(21 εβδομάδες πριν)
Νεκταρια Τηλεμαχου, 
ΠΟΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ; 
ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑΝ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ; 
ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ.
Panagiotis Michalopoulos

(21 εβδομάδες πριν) 
Miltiadis Agamemnon, 
ΠΩΣ ΤΗΝ ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ";
Τάκης Νικητόπουλος 
(21 εβδομάδες πριν) 
Οι άλλοι τέσσερις τι ήταν δεν ήταν χριστιανοί δεν ήταν άνθρωποι; Ήταν αμαρτωλοί και έπρεπε να πεθάνουν; 
Τάκης Νικητόπουλος
(21 εβδομάδες πριν) 
Miltiadis Agamemnon,
Ζούμε σε μία χώρα όπου η εκκλησία βγάζει χρήματα από γυαλιά, παντόφλες, κάστανα.... Βλέπω ανθρώπους γύρω μου να καμαρώνουν την ξεφτίλα τους!!! 
Cristi Petrou
Λευκωσία
16 λεπ. πριν
Σαν δεν ντρεπεσε λεω γω Panagiotis Michalopoulos ...
νομιζω δεν εχεις πεσει στην αναγκη να θελεις βοηθεια...
αν πεσεις να σου πω εγω πως θα ξεσηκωσεις ολους τους αγιους απο την θεση τους...
αλλα εχει ο θεος και για σενα και για ολους οσους κοροιδευουν....
η ζωη ειναι τροχος και γυριζει αυτο να το θυμασαι καλα
Panagiotis Michalopoulos

5 λεπ. πριν 
Cristi Petrou, 
Έχω κάθε δικαίωμα στην θρησκευτική σάτιρα, στο να αναδεικνύω το γελοίο το οποίο το δέχεται σαν άγιο και πανάγιο ο κάθε ευλαβής βλαμμένος θρησκόληπτος, και που σκύβει και το προσκυνάει -στα τέσσερα, η κάθε «ευλογημένη» ψευτο-θεούσα.
Έχω άποψη, έχω βαθειά γνώση των θεμάτων αυτών, και με ντοκουμέντα και με επιχειρήματα ασκώ τον έλεγχο στα θρησκευτικά πράγματα, με κύρος, σαν τιμημένο μέλος της Εκκλησίας.
Διότι δεν είμαι κανένας τυχαίος στον χώρο αυτό. Είμαι παλαίμαχος κατηχητής, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Είμαι και Αναγνώστης (βαθμός ιεροσύνης) χειροθετημένος από τον Επίσκοπο Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας…
Έχω δε τιμηθεί -για ένα βιβλίο μου, ακόμα και από τον ίδιο τον οικουμενικό πατριάρχη, τον προηγούμενο!

https://agios-nektarios.net/miracles/eida-tin-panagia-mprosta-mou-olozontani-sygklonizei-archilochias-pou-sothike-apo-chioui/

Αυτή είναι η αρχιλοχίας, Βασιλική Πλεξίδα, ...μοναδική επιζήσασα από την πτώση του στρατιωτικού ελικοπτέρου ...στην περιοχή του Σαρανταπόρου, ...κοντά στα σύνορα των νομών Λάρισας και Κοζάνης.
ΣΧΕΤΙΚΟ:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155739410534131&set=a.489108779130.269363.794759130&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: