Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Άγιες και ιερές εικόνες, που μπορούν και μιλάνε με… τα δάχτυλα: 1. «Ποιος μου πήρε το τσιγάρο που είχα ανάψει; Που να πέσει μια φωτιά και να τον κάψει!» 2. «Ποιος μου πήρε τους φακούς από τα γυαλιά μου; Ποιος μου έκοψε μια τούφα από τα μαλλιά μου;» 3. «Ποιος μου κάπνισε το πούρο που είχα ανάψει; Ποιος μου πήρε το παρμπρίζ από το αμάξι;» 4. «Όλα τα έχασα για σένα, γράψε αλλοίμονο σε μένα! Η ζωή μου είναι άδεια, σαν αμάξι δίχως λάδια!»

 - Ποιος μου πήρε το τσιγάρο που είχα ανάψει;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ποιος μου πήρε το μολύβι από το αυτί μου; πώς θα γράψω τώρα γράμμα στην καλή μου;
Ποιος μου πήρε τους φακούς από τα γυαλιά μου; Ποιος μου έκοψε μια τούφα από τα μαλλιά μου;
Ποιος μου πήρε το φλιτζάνι από το χέρι; Ποιος μου έβαλε στη γλώσσα μου πιπέρι;
Ποιος μου πήρε τη μαστίχα από το στόμα; Ποιος μου πήρε το μπουκάλι από το πώμα;
Ρεφρέν
Όλα τα έχασα για σένα, γράψε αλλοίμονο σε μένα! Η ζωή μου είναι άδεια, σαν αμάξι δίχως λάδια!
Ποιος μου πήρε την πετσέτα από το συρτάρι; Και είχα κρύψει μέσα και ένα πενηντάρι!
Ποιος μου κάπνισε το πούρο που είχα ανάψει; Ποιος μου πήρε το παρμπρίζ από το αμάξι;
Ποιος μου πήρε από την πόρτα το χερούλι; Ποιος μου πήρε την κλωστή από το καρούλι;
Ποιος μου πήρε τη βεράντα από τον κήπο; Ποιος με πήρε από το δωμάτιο και λείπω;
Ρεφρέν
Όλα τα έχασα για σένα, γράψε αλλοίμονο σε μένα! Η ζωή μου είναι άδεια, σαν αμάξι δίχως λάδια!


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017

Σα να λέει: «Ποιος μου πήρε -μέσα από τα δυο τα δάχτυλα μου, το τσιγάρο μου -που μόλις είχα ανάψει;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: