Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Ο εκλεκτός συνεργάτης του ιστολογίου μου – του «χαίρετε», ο «ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ» -σχολιαστής, μου είπε: «Αγαπητέ συμμαθητά κύριε Παναγιώτη, είμαστε μαθητές Του. "Ἐὰν ὑμεῖς ΜΕΙΝΗΤΕ ἐν τῷ ΛΟΓῼ Τῼ ΕΜῼ, ἀληθῶς ΜΑΘΗΤΑΙ ΜΟΥ ΕΣΤΕ, καὶ ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ, καὶ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ" (Ιωάν.8,31-32). "ΕΓΩ ΕΙΜΙ ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ΑΛΗΘΕΙΑ καὶ ἡ ζωή" (Ὁ Κύριος). (Ιωάν.14΄6)»

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: 
Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017

Διότι εκτός των άλλων προαπαιτούμενων, διδασκόμενος κιόλας τόσες και τόσο μεγάλες αλήθειες και από εσάς – όπως επίσης και από τον άλλον αδελφό μας τον κ. Καρδάση, μπορώ και ελπίζω πιο δυνατά πλέον, ότι θα σωθώ τελικά κι εγώ, αφού η Αλήθεια ελευθερώνει! (Ιωάννης 8:31, 32)


ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, είπε...
    Αγαπητέ ιστολόγε, ορθόδοξε απολογητά κύριε Παναγιώτη Μιχαλόπουλε, με την ανοχή σας θα επαναλάβω ότι [...]

    Μια πολύ καλή αναφορά για το κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης είναι εδώ:
    http://www.symbole.gr/bible/txtbi/1289-textot
[...]
    Σας ευχαριστώ, Χαίρετε!


P. MICHALOPOULOS είπε...

    1. Σας ευχαριστώ θερμά φίλτατε για την καλοσύνη σας και την αγάπη σας, να αναφέρεστε σε μένα με τόσο καλά λόγια… Χαρακτηρίζοντας με, με ονόματα που όμως δεν τα αξίζω, όπως αυτό το «απολογητής», διότι το όνομα αυτό είναι πολύ βαρύ, ομολογουμένως!
    Πάντως ευχαριστώ και πάλι, και να είστε καλά!
    2. Και καλά κάνετε και επαναλαμβάνετε κάποια πράγματα, επαυξημένα και συμπληρωμένα κάθε φορά, διότι η επανάληψη βοηθάει πολύ στη μάθηση.
    Και πρώτος μαθητής -με την «ανοχή» σας, είμαι εγώ –εδώ στο μπλογκ…
    Φαίνεται, ότι γι αυτό έζησα μέχρι τώρα… Για να σας διαβάζω και να μην πάω… «στραβός στον Άδη». Ελπίζω δε, να μην πάω καθόλου εκεί! Ελπίζω, ότι με την χάρη και την ανοχή του θεού θα ελεηθώ για κάτι καλύτερο...
    Διότι εκτός των άλλων προαπαιτούμενων, διδασκόμενος κιόλας τόσες και τόσο μεγάλες αλήθειες και από εσάς – όπως επίσης και από τον άλλον αδελφό μας τον κ. Καρδάση, μπορώ και ελπίζω πιο δυνατά πλέον, ότι θα σωθώ τελικά κι εγώ, αφού η Αλήθεια ελευθερώνει! (Ιωάννης 8:31, 32)
    3. Σας ευχαριστώ θερμά, και πάλι! Χαίρετε!


"Ἐὰν ὑμεῖς ΜΕΙΝΗΤΕ ἐν τῷ ΛΟΓῼ Τῼ ΕΜῼ, ἀληθῶς ΜΑΘΗΤΑΙ ΜΟΥ ΕΣΤΕ,

καὶ ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ, καὶ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ" (Ιωάν.8,31-32).

"ΕΓΩ ΕΙΜΙ ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ΑΛΗΘΕΙΑ καὶ ἡ ζωή" (Ὁ Κύριος). (Ιωάν.14΄6) 

2 νέα σχόλια: 
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, είπε...
Αγαπητέ συμμαθητά κύριε Παναγιώτη, 
είμαστε μαθητές Του. 
"Ἐὰν ὑμεῖς ΜΕΙΝΗΤΕ ἐν τῷ ΛΟΓῼ Τῼ ΕΜῼ, ἀληθῶς ΜΑΘΗΤΑΙ ΜΟΥ ΕΣΤΕ, καὶ ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ, καὶ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ" (Ιωάν.8,31-32).
"ΕΓΩ ΕΙΜΙ ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ΑΛΗΘΕΙΑ καὶ ἡ ζωή" (Ὁ Κύριος). (Ιωάν.14΄6) 

P. MICHALOPOULOS είπε...
Αρχειακό: 
(Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2008) 
Ανάρτηση με τίτλο: «Κι απ τον πιο βαρύ χειμώνα... άνοιξη γοργά θα ’ρθει!!..» Τραγουδούσαμε τότε, ως παιδιά, έφηβοι, νέοι… 
Μπρος αδέλφια για τη νίκη, στο στρατί που 'χουμε μπει.. 
Χίλιοι μας κυκλώνουν λύκοι, μα κανένας μη σκιαχτεί! 
Του Χριστού μας χελιδόνια, δεν λυγίζουμε ποτέ... 
κι απ τα πρώτα μας τα χρόνια, μέχρι τέλους νικηταί! 
Η ψυχή μας στον αγώνα, γρανιτένια θα γενεί. 
κι απ τον πιο βαρύ χειμώνα... άνοιξη γοργά θα 'ρθει!!.. 
http://ymnoiasmata.blogspot.gr/2008/07/blog-post_76.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: