Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Καλημέρα, και καλό μήνα! «Ημέρα του παππού και της γιαγιάς», σήμερα! Όλοι οι γεροί-γέροι –όπως και ο εικονιζόμενος, πάμε εκκλησία διότι είναι, και, Κυριακή! Θα γιόρταζα και εγώ αν ήμουν παππούς με εγγόνια! Χα! Είμαι όμως απλά, μόνο 73 ετών! Πάντως, «αφιερωμένο στον παππού και τη γιαγιά» είναι το σημερινό doodle της Google (δες δεύτερη φωτο). Ούτως ή άλλως λοιπόν, είναι κι αυτή μια γιορτή, και… χρόνια μας πολλά! (περισσότερα θέματα στο μπλογκ, θα σχολιάσουμε -συν θεώ, μετά τον εκκλησιασμό, Χαίρετε!)

Καλημέρα, και καλό μήνα! 
«Ημέρα του παππού και της γιαγιάς», σήμερα!
Όλοι οι γεροί-γέροι –όπως και πιο πάνω ο εικονιζόμενος, πάμε εκκλησία διότι είναι, και, Κυριακή! 
Θα γιόρταζα και εγώ αν ήμουν παππούς με εγγόνια! Χα! Είμαι όμως απλά, μόνο 73 ετών! 
Πάντως, «αφιερωμένο στον παππού και τη γιαγιά» είναι το σημερινό doodle της Google (δες δεύτερη φωτο, πιο πάνω ). 
Ούτως ή άλλως λοιπόν είναι κι αυτή μια γιορτή, και… χρόνια μας πολλά! 
(περισσότερα θέματα στο μπλογκ, θα σχολιάσουμε -συν θεώ, μετά τον εκκλησιασμό, Χαίρετε!) 

4 σχόλια:

stavroula είπε...

Καλησπέρα από εμας και καλο μηνα!
Μπήκαμε πλεον στο Φθινοπωρο.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Καλησπέρα Σταυρούλα μας! Τι κάνετε;
Χαιρόμαστε ξανά για την επίσκεψη, για την παρουσία σου εδώ!
Έχετε και εσείς εκεί ψυχρούλες;
Σε εμάς έγινε αισθητή η είσοδος του φθινοπώρου με την κάθετη πτώση της θερμοκρασίας τις τρεις τελευταίες μέρες. Έτσι, αναγκάστηκα "να γυρίσω στο σπίτι" και να μαζέψω τη "σκηνή" μου στην οποία ξημεροβραδιαζόμουν όλο το καλοκαίρι μέχρι και προχθές. Δηλαδή, όλα τα μπογαλάκια μου από τη βεράντα όπου και… παραθέριζα! Από το πρωί σήμερα ξεκουβάλαγα πράγματα από εκεί, και η βεράντα -από καλοκαιρινό τσαντίρι, έγινε και πάλι βεράντα, και έμεινε ξανά με τις γλάστρες της μόνο! Χα!
Το Σάββατο δε, προχθές, πήγα άνετα στη λαϊκή για ψώνια. Φυσούσε ένα δροσερό αεράκι, σύννεφα βαριά από πάνω, και δεν ίδρωσα καθόλου, αν και έφερα (έσερνα) το καρότσι γεμάτο –βαρύ, βαρύ, στα πρόθυρα να σπάσει, και να μην ανεβαίνει εύκολα τα σκαλιά της εισόδου! Χα! Τέλος καλό, όλα καλά!
Έκανα λοιπόν και τις προμήθειες μου (μόλις είχα πάρει και τη σύνταξη), και θυμήθηκα και εκείνους του σκίουρους που (προ ετών) βούταγαν τα φρούτα από τα δέντρα σου, και είχαν τρυπώσει στη σοφίτα του παλιού σου σπιτιού για να ξεχειμωνιάσουν!
Έτσι αισθάνομαι κι εγώ τώρα: Σώος, επαρκής και ασφαλής! Χα!
Καλό φθινόπωρο λοιπόν! Χαίρετε Σταυρούλα μας!

stavroula είπε...

Ναι αρχησαν και σε μας οι ψυχρες Όπως τα λες. Αληθεια μ αυτην την πετρελαιοκηλιδα τι απεγινε? Ξεχαστηκε κι αυτό το καθαρησαν καπως?
Κατά τ αλλα καλο φθινοπωρο να εχεις μια και ανεφοδιαστικες καταληλα!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έπεσαν λέει εταιρίες, φορείς, Δήμοι, εθελοντές, και φαίνεται πως κάτι έκαναν ώστε να μην υπάρχει πια -σε όλο το τρομακτικό μεγαλείο της, εκείνη η κατάμαυρη πρώτη εικόνα που είχαμε στην παραλία, από την Πειραϊκή μέχρι το Σούνιο...
Επίσης, συνεχίζουν να αδειάζουν το ναυαγισμένο πλοίο από το υπόλοιπο φορτίο του.
Τώρα τι γίνεται στα βαθιά, πέρα από την παραλία, τι κακό αδιόρθωτο έχει γίνει στο βυθό, δεν το ξέρουμε ακόμα!
Ήταν να μας τύχει και αυτό, και να μην εμπιστευόμαστε πια τα αλιεύματα!
Καλή εβδομάδα Σταυρούλα, καλό φθινόπωρο και πάλι! Καλή συνέχεια στα έργα σας. Να είστε όλοι καλά!
Χαίρετε!