Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Με βάση λοιπόν αυτήν την τόσο παρεξηγήσιμη δαχτυλική κίνηση, με το μεσαίο ή με το παράμεσο δάχτυλο και τις παραλλαγές τους -στις αγιογραφίες, κυκλοφορούν ΚΑΙ αμέτρητες σατιρικές παραστάσεις. Μια τέτοια λοιπόν εικόνα, που την βρήκα έτοιμη, χρησιμοποίησα και εγώ σαν σχόλιο μου στην αγαπητή Γκλόρια… Για να ελέγξω, για να σατιρίσω, για να διαμαρτυρηθώ, με όπλο μου το χιούμορ αυτό!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Vinus Gloria
Χθες στις 3:54 π.μ.
ΕΠΙΠΟΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΠΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ...
GOD BLESS YOU !!!!!

ΣΧΟΛΙΑ:
Eugenia Pechlivanidou 
Аmin!!!!!!!
Ikaros Protis 

Γλυκητάτη μου μανούλα
Καλημέρα Γλυκητάτη φίλη Γκλορια
Panagiotis Michalopoulos

Dimitris Papageorgiou 
Τί είναι αυτό που ανέβασες????
Panagiotis Michalopoulos 

Είναι η... ευλογία. 
Σχετική, με την πιο πάνω εικόνα -της Γκλόριας, αυτήν με τον μικρό Χριστό, να παίζει -το ίδιο, με τα δαχτυλάκια του.
Dimitris Papageorgiou 

και αυτό που έκανες ήταν κάτι επιβεβλημένο να γίνει? 
Αισθπανθηκες δηλαδή οτι έπρεπε να κάνεις κάτι τέτοιο? 
Θεωρείς δηλαδή αυτή την κίνηση σου, σωστή?
Panagiotis Michalopoulos 

Καλημέρα Δημήτρη!
Όπως σου είπα και προηγουμένως, μιλάμε για την λεγόμενη ευλογία, σε μια τάχα εικόνα που ανέβασε η φίλη μου η Γκλόρια. Για μια αυθαίρετη εικόνα… Διότι
είναι πάρα πολύ αυθαίρετο αυτό, το να δείχνουμε δηλαδή τον Χριστό να ευλογεί σαν… ελληνορθόδοξος παπάς! Συμφωνούμε, μέχρι εδώ;
Με βάση λοιπόν αυτήν την τόσο παρεξηγήσιμη δαχτυλική κίνηση, με το μεσαίο ή με το παράμεσο δάχτυλο και τις παραλλαγές τους -στις αγιογραφίες, κυκλοφορούν ΚΑΙ αμέτρητες σατιρικές παραστάσεις. Μια τέτοια λοιπόν εικόνα, που την βρήκα έτοιμη, χρησιμοποίησα και εγώ σαν σχόλιο μου στην αγαπητή Γκλόρια… Για να ελέγξω, για να σατιρίσω, για να διαμαρτυρηθώ, με όπλο μου το χιούμορ αυτό!
Καταλάβατε;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=941212166020645&set=a.360228070785727.1073741826.100003956107264&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: