Κυριακή 16 Απριλίου 2017

Αν νομίζει το facebook, ότι έχει το ταλέντο της ευαισθησίας σε φωτο με γυμνό… Και έτσι παρακινούμενο από το παπαδαριό βρίσκει αφορμή να με μπλοκάρει (ο επταήμερος αποκλεισμός μου, λήγει σε 17 ώρες), επικαλούμενο ακόμα και φωτο σε βάπτιση μωρού, ή την τόπλες παρέα του Βασίλη Λεβέντη, ή –το πιο πρόσφατο: το αξύριστο γατάκι της Άντζελας Δημήτριου… Έχω να πω ότι αν σε αυτόν τον τομέα το facebook υποκρίνεται, τότε εγώ έχω πράγματι τη χάρη αυτού του τίτλου, της ευαισθησίας. Συνηθίζω λοιπόν να διαγράφω αμέσως φίλους –και το έχω κάνει αμέτρητες φορές, με το παραμικρό καθαρά σεξιστικό τους αφιέρωμα, είτε γραπτό, είτε εικονογραφημένο. Αρκετές φορές δε τα τελευταία χρόνια, έχω κοντραριστεί με θεούσες -μέλη του το facebook, που είχαν τη μανία να ανεβάζουν θηλυκούς αγγέλους (η ψύχη τάχα) άλλους με γυμνό το κωλαράκι (ξέκωλους), άλλους ξέβυζους, και άλλους με αξύριστο (και αυτών) το αιδοίο. Αφορμή για να τα θυμηθώ αυτά, μια σχετική -σαν σήμερα, περσινή δημοσίευση μου, που την έφερε στην επιφάνεια το facebook στο καθημερινό του πρόγραμμα, το «σαν σήμερα»!..

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 1 ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ
Ρετρό ατάκα: «Κορίτσια! Να, ο Μπάρκουλης!»
(Επίκαιρο: ποιο είναι αυτό το σέξι ξέκωλο με τα μεγάλα φτερά;)
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Μαρια Γαιτανη 
ανατική θεούσα - Πατριδοκάπηλη)
κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
10 Απριλίου στις 4:08 μ.μ.


ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΞΥ ΞΕΚΩΛΟ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΤΕΡΑ;
Μαρια Γαιτανη

ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ??
Panagiotis Michalopoulos

ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ.
Μαρια Γαιτανη 

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ...!!
Panagiotis Michalopoulos 

Συγγνώμη Μαρία μου, άλλα εσύ πώς θα την περιέγραφες διαφορετικά;

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Agelar Zoi
Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ, Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΣ ΦΥΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΑΣ.
Panagiotis Michalopoulos
ΧΑ - ΧΑ... 
ΨΥΧΗ, ΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΓΥΜΝΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ... 
ΜΠΡΑΒΟ... ΧΑ - ΧΑ...

http://xairete.blogspot.gr/2016/04/blog-post_89.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: