Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Πολύ ωραία εικόνα, αγαπητή Αγγελική. Σε ευχαριστώ! Καλό Πάσχα!

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Κυριακή, 9 Απριλίου 2017

Από το καρναβάλι των Χριστουγέννων, περνάμε αισίως στο καρναβάλι του Πάσχα, με αποκορύφωμα την μεγάλη ατραξιόν του λεγόμενου αγίου φωτός! Χα! Σας έχω λοιπόν μια ανάρτηση –βίντεο του φίλου μου πάπα Φραντζίσκου, στο facebook, και μια εικόνα της Παναγίας με τον Χριστό. Α, να μη ξεχάσω να σας πω ότι φέτος συμπίπτει το Πάσχα του ορθόδοξου με εκείνο του παπικού τσίρκου! Χα!


Σήμερα  9 Απριλίου στις 1:21 μ.μ.     
Από: Facebook
Προς Panagiotis Michalopoulos
ΜΗΝΥΜΑ
Η Aggeliki Kouvari-Typaldou 
σχολίασε το δικό σας βίντεο.
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
προς Aggeliki Kouvari-Typaldou,
Πολύ ωραία εικόνα, αγαπητή αγγελική.
Σε ευχαριστώ! Καλό Πάσχα!

Aggeliki Kouvari-Typaldou 

Και εγώ το ίδιο εύχομαι και Καλό Πάσχα να έχετε και Υγεία σας εύχομαι
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1376828662379809

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Χάρηκα για την πιο πάνω εικόνα, αυτήν για τη σημερινή εορτή -Κυριακή των Βαΐων, που μου έστειλε η Αγγελική, η καλή φίλη μου στο facebook. 
Χάρηκα κυρίως, διότι δεν ήταν βυζαντινή αυτή η εικόνα, με την θριαμβική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα. 
Διότι αν ήταν, τότε δυστυχώς θα τρώγαμε πάλι στη μάπα έναν Χριστό να ευλογεί με το κωλοδάχτυλο, σαν ελληνορθόδοξος παπάς και μητροπολίτης! 
Παρεμπιπτόντως… 
Ξέχασα να σας πω ακόμα,
...ότι και ο Λάζαρος -χθες,
...με κωλοδάχτυλο αναστήθηκε! 

2 σχόλια:

stavroula είπε...

Δεν μπαινω και τοσο συχνα λογω ασχολειων αλλα σου ευχομαι μια καλη κι ευλογημενη Μεγαλη και Αγια Εβδομαδα... με κάθε ατραξιον

:D

P. MICHALOPOULOS είπε...

Καλημέρα Σταυρούλα μου!
Κάνω που λες, την τακτική μου επιθεώρηση στο πρόγραμμα των επισκεπτών μου, και διαπιστώνω ότι δεν ανάβει συχνά το φωτάκι της Βιρτζίνια, και έτσι καταλαβαίνω την απουσία σου… Αλλά πάντα εύχομαι να είσαι καλά, και καταλαβαίνω ότι έχεις τόσα πολλά, και με το σχολείο σου και με την οικογένεια… Καλά και ευλογημένα να είναι, όλα!
Βέβαια, περίμενα ότι "σήμερα ή αύριο", θα έχω μήνυμα σου… Και χάρηκα που αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που είδα –πρωί – πρωί, μόλις άνοιξα τον υπολογιστή μου… Πριν ακόμα προλάβω να πιο την πρώτη γουλιά από τον αχνιστό καφέ που έχω δίπλα μου!
Στην υγειά σου λοιπόν, καλή μου φίλη και εν Χριστώ αδελφή!

Σε ευχαριστώ για τις ευχές, και εύχομαι και εγώ τα ίδια.
Καλό Πάσχα, Σταυρούλα μου, καλή Ανάσταση!
Χαίρετε, και πάλι χαίρετε, αγαπημένα μου –ξενιτεμένα αδέλφια! :D

Υ.Γ.
Μόλις ήπια και μια δεύτερη γουλιά στην υγειά σας, και στέλνω το μήνυμα. :D