Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Αν ήμουν Βουδιστής…

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos 
22 λεπτά πριν
Αν ήμουν Βουδιστής…
Θα ήμουν υπερήφανος, διότι…
Θα το θεωρούσα μεγάλη μου τιμή που στη θρησκεία αυτή χρησιμοποιώ πρώτος εγώ λατρευτικά στοιχεία που τα υιοθέτησε μετά όλα –σαν καλά και άγια, ο Χριστιανισμός…

Ναι, τα έκλεψε ο χριστιανισμός, κι ας μην πήγε τελικά ποτέ στις Ινδίες ο Χριστός (που λένε ότι πήγε από 12 μέχρι 30 ετών), για να τα μάθει και να τα αντιγράψει…
Αυτά πέρασαν στον χριστιανισμό, εκατοντάδες χρόνια μετά, και μάλλον στην εποχή της παρακμής του Βυζαντίου…
Έτσι οι χριστιανοί…
Σφετεριστήκαν από τον βουδισμό…

Τα κεριά και τα λιβάνια…
Τα καντήλια και την προσκύνηση…
Το χειροφίλημα και τα φωτοστέφανο…
Το κωλοδάχτυλο ευλογίας, του βούδα…
Το κομποσκοίνι, αλλά και τις ομπρέλες, τις τέντες και τα κουβούκλια στις λιτανείες…

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1343765839019425?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: