Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Τι αγιογραφίες κάνετε; Την Παναγία να ευαγγελίζεται με τον κρίνο; Το άγιο πνεύμα παντού και πάντα σαν περιστέρι; Την αγία Τριάδα σαν καρναβάλι; Του αγίους καβάλα σε άλογα, να σκοτώνουν δράκους; Την κόλαση, με τους διαβόλους να βασανίζουν ανθρώπους; Τον Χριστό να ευλογεί με το παρα – μεσαίο δάχτυλο; Τον «άγιο»-γερο-μαλάκα τον χουντο-Παΐσιο;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Agia Marina Patrwn
1 ώρα πριν
Ιερος Ναός Αγίας Μαρίνης Πατρών
Ανακοίνωσις

Με την βοήθεια του Θεού και με τις ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, οι Αγιογραφίες του Ναού συνεχίζονται. 

Το κόστος είναι συμβολικό, και με πολλές δώσεις. 
Όποιος επιθυμεί να αφιερώσει μια εικόνα ας απευθυνθεί στον π. Παναγιώτη και στο τηλέφωνο 6932371500.
Η Αγία Μαρίνα ας ευλογεί όλους μας.
Εκ του ιερού ναού

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Τι αγιογραφίες κάνετε; 
1. Την Παναγία να ευαγγελίζεται με τον κρίνο; 
2. Το άγιο πνεύμα παντού και πάντα σαν περιστέρι; 
3. Την αγία Τριάδα σαν καρναβάλι; 
4. Τους αγίους καβάλα σε άλογα, να σκοτώνουν δράκους; 
5. Την κόλαση, με τους διαβόλους να βασανίζουν ανθρώπους; 
6. Τον Χριστό να ευλογεί με το παρα – μεσαίο δάχτυλο; 
7. Τον «άγιο»-γερο-μαλάκα, τον χουντο-Παΐσιο;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=277125719390866&id=100012803208606

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ...
ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ "ΕΛΕΥΘΕΡΗ  ΓΝΩΜΗ":
Archi Damos
11 Μαρτίου 2:23 μ.μ.
1) Το τι πιστεύεις είναι δικό σου θέμα, 2) δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις τα πιστεύω των άλλων και ακόμα πιο ειδικά να υβρίζεις 2) από πότε έγινες τιμητής και κριτής των πάντων και 4) Δεν χρειάζεται να πάει κάποιος πανεπιστήμιο για να γίνει ΜΑΛΑΚΑΣ, κάποιοι γεννιούνται έτοιμοι... 5) Η Ελευθερία του ενός σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου..... Τα κατάλαβες ή να στα.... αγιογραφήσω;
Panagiotis Michalopoulos 

Μου λέτε, αγαπητέ: 
«Το τι πιστεύεις είναι δικό σου θέμα»
Σας απαντώ:
Και της Εκκλησίας μας, είναι θέμα αυτό…
Και γι αυτό και με τιμά ιδιαίτερα -διαχρονικά, και με πολλές διακρίσεις!
1. Είμαι τιμημένο στέλεχος της -από τα εφηβικά μου χρόνια ακόμα, και ως στέλεχος εκκλησιαστικών κατασκηνώσεων… Έφτασα δε μέχρι και κήρυκας στους κυριακάτικους εκκλησιασμούς, και υπεύθυνος ψυχαγωγίας, και υπαρχηγός!
2. Μου ανάθεσε για πολλές δεκαετίες την εκπαίδευση των νέων στα κατηχητικά σχολεία της, στην Αττική. Το δε πτυχίο μου της σχολής κατηχητών μετ΄ επαίνων –ως αρίστου στις εξετάσεις, μου το παρέδωσε τυπωμένο σε μεμβράνη, ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος σε λάμπρη τελετή.
3. Ο άγιος Eπίσκοπος Αυγουστίνος, μου ανάθεσε σημαντικό πόστο στην ιεραποστολική αδελφότητα, «ο Σταυρός», και ο ίδιος με χειροθέτησε Αναγνώστη (βαθμός ιεροσύνης) σε λάμπρη τελετή στον μητροπολιτικό ναό.
4. Είχα δε αγαπητό φίλο και πνευματικό πατέρα τον άγιο λόγιο γέροντα, τον αρχιμανδρίτη Επιφάνειο Θεοδωροπουλο!
5. Ένα βιβλίο μου, με διαμαρτυρίες σαν και αυτήν που πόσταρα πιο πάνω, το «Γράμματα Διαμαρτυρίας», το επαίνεσε ο ίδιος ο οικουμενικός πατριάρχης, ο προηγούμενος!
6. Τα δε σχετικά σχόλια μου (αναρτήσεις) στο ιστολόγιο μου –το «χαίρετε», ένα από τα 23 εκκλησιαστικά μπλογκ που έχω, έχουν φτάσει στον αριθμό 22.191.
7. Και τέλος να σου πω, ότι οι περισσότεροι από τους πάνω από 2.800 φίλους μου εδώ στον λογαριασμό μου στο facebook, είναι ιερείς, και θρησκευτικές –εκκλησιαστικές σελίδες! Τυχαίο;
https://www.facebook.com/groups/629755713898492/permalink/666887190185344/

Archi Damos
Ο μπλόκερ, με το σύνθημα του Γιωργάκη Παπανδρέου…
«Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε»
https://www.facebook.com/damos.archi

Δεν υπάρχουν σχόλια: