Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Το δράμα ενός αγίου!

- Σαν αρχιμανδρίτης τότε –το 1960 στην Αθήνα, κατέβαζα σε συλλαλητήριο το λαό, σε συγκέντρωση στο θέατρο Ακροπόλ, με σύνθημα «έξω οι πούστηδες κληρικοί –παπάδες, δεσποτάδες, από την ιεροσύνη της εκκλησίας μας»! Είχα βέβαια ξεχάσει να αναφέρω και τους κολομπαράδες τοιούτους, αλλά εξυπακούεται ότι και αυτούς τους ήθελα έξω! 
Μετά, το 1967, για να μου κλείσουν το στόμα, με έκαναν μητροπολίτη στη Φλώρινα, και στη χειροτονία μου στον άγιο Κωνσταντίνο Ομονοίας, με υποχρέωσαν να γίνω μασκαράς, και να φορέσω εκείνο το βυζαντινό καθίκι στο κεφάλι, τη μίτρα
Γέρασα πια, και είμαι υποχρεωμένος –όπως βλέπετε (φωτο), να ευλογώ και με το κωλοδάχτυλο… 
Και δεν το μπορώ ρε πούστη μου να το κάνω καλά αυτό, αφού έχω και σπονδυλαρθρίτιδα! Χέσε μέσα, δηλαδή! 
Τι άλλο θα κάνω ο εσχατόγηρος, πόσο ακόμα πιο χαμηλά θα πέσω κι εγώ, για να γίνω ισάξιος με τους συναδέλφους μου… Με τους «αγίους», με αυτούς για τους οποίους βροντοφώναζα τότε, εκείνο το θρυλικό, το… «έξω οι πούστηδες»;
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ:
FrSavvas Anastasiou 
Ο Καντιώτης δεν ήταν Άγιος, ούτε ομολογητής δεν ήτανε, ούτε επίσκοπος της ακαινοτομήτου Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν ήτανε. Και που πήγαν όλες οι διαμαρτυρίες του; Τι κατόρθωσε;
Panagiotis Michalopoulos 

Άσχετα με τα δικά μου τα πειράγματα…
Ήταν άλλωστε και ο πρώτος μου πνευματικός πατέρας, από τα εφηβικά μου χρόνια! Άλλαξα αναγκαστικά πνευματικό, τότε που έφυγε για τη Φλώρινα, και πήγα στον π. Επιφάνειο Θεοδωρόπουλο…

Άσχετα λοιπόν με τα δικά μου τα πειράγματα…
Ο π. Αυγουστίνος είναι πολύ περισσότερο Άγιος από πολλούς μαζί αναγνωρισμένους ήδη ως αγίους.
Και για το ένα εκατομμυριοστό από αυτά που κατόρθωσε, θα μπορούσε ο θεός να τον κατατάξει στους αγίους, στους μεγάλους πατέρες της Εκκλησίας μας!
Ας είναι αναπαυμένη η ψυχούλα του!
Ας έχω κι εγώ, την ευχή του…
Και τον θέλω να γελάει και εκεί πάνω με τα αστεία του γέρου πια Παναγιώτη, όπως γελούσε και τότε, την δεκαετία του ’60 με τις παραστάσεις που έδινα, και εδώ στην Αθήνα, και στη Φλώρινα, και σε άλλες περιοχές, στις νεανικές μας ιεραποστολικές περιοδείες -εξορμήσεις!
Αμήν!

ΕΞΩ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ
FrSavvas Anastasiou 
Με όλες τις διαμαρτυρίες του κατόρθωσε να αλλάξει την οικουμενιστική και μοντερνιστική πορεία της κρατούσας εκκλησίας στην οποία ανήκε;
Panagiotis Michalopoulos 

Άλλαξε πάρα πολλά, υπέστη πολλούς διωγμούς. 
Σύνθημα του ήταν το «ζητούμε ελεύθερη και ζωντανή Εκκλησία». 
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1324313687631307 

Δεν υπάρχουν σχόλια: