Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2017

Ιωάννης ο θεολόγος (ΦΩΤΟ): Δεν έγραφε ποτέ, καμία ιερή λέξη από μόνος του… Από το μυαλό του, από την φαντασία του… Είτε για το ευαγγέλιο του, είτε για την Αποκάλυψη του, κλπ… Αν δεν το άκουγε πρώτα να του το λέει εμπιστευτικά -στο αυτί, ένα σοφό περιστέρι…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Δημητριος Παπακοσμας
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ;
Δημητριος Παπακοσμας 

Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=276059645820311&set=a.276058659153743.63337.100002488340571&type=3&theater
Σχετικό: 
Δημητριος Παπακοσμας
Δουλεύει στο... «ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ» - 

«GREEKS AGAINST TO THE NEW WORLD ORDER»
Πήγαινε στο 3 τεε
Έτος αποφοίτησης: 2002
Ελεύθερος
Τόπος διαμονής: Πτολεμαΐδα
Τόπος καταγωγής: Πτολεμαΐδα

https://www.facebook.com/dpapakosmas
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
ΜΙΑ ΝΕΑ «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ»: 
Ο Άγιος Ιωάννης ο θεολόγος (φωτο), ο αγαπημένος μαθητής του Ιησού… 
Δεν έγραφε ποτέ, καμία ιερή λέξη από μόνος του… Από το μυαλό του, από την φαντασία του… Είτε για το ευαγγέλιο του, είτε για την Αποκάλυψη του, κλπ… Αν δεν το άκουγε πρώτα να του το λέει εμπιστευτικά -στο αυτί, ένα σοφό περιστέρι που μίλαγε σαν άνθρωπος… 
Ένα ειδικά εκπαιδευμένο –μαγικό περιστέρι, που το είχε σκάσει από το ψηλό καπέλο ενός μάγου-ταχυδακτυλουργού εκείνης της εποχής, και είχε γίνει πια ένας αχώριστος σύντροφος του Αγίου, ο προσωπικός συμβουλάτορας του!
Gordana Blbmn 
τετγια βλεγια δεν ακουστικε εδω και χρονια !
Panagiotis Michalopoulos 

Εγώ, αυτήν την σκωπτική ερμηνεία έδωσα στην εικόνα αυτή.
Εσείς, πώς αλλιώς θα την περιγράφατε;
Manolis Iliou 

Ποιος ο λόγος αδελφέ που πλάθεις τέτοιου είδους κωμωδίες;; 
Η αντιπολίτευση μπορεί να σε οδηγήσει στο σωστό μονοπάτι, αλλά η ειρωνία δεν θα σε ωφελήσει ποτέ 😔
Panagiotis Michalopoulos 

Εγώ, αυτήν την σκωπτική ερμηνεία έδωσα στην εικόνα αυτή.
Εσείς, πώς αλλιώς θα την περιγράφατε;
Manolis Iliou 

Είναι σαφές ότι ο δημιουργός του έργου, συμβολίζει έτσι το Άγιο Πνεύμα Μην χάνεις τον χρόνο σου με άλλες τέτοιες αναλυσεις
Panagiotis Michalopoulos 

Είναι «σαφές» ότι το άγιο πνεύμα συμβολίζεται –εμφανίζεται, κάνει αισθητή την παρουσία του κλπ, αποκλειστικά και μόνο σαν ένα περιστέρι; Και θέλεις να το δεχτώ αυτό, και να αυτο-φιμωθώ, και να μη το σχολιάζω για να σου κάνω το χατίρι;
Να δεχτώ ότι και ο θεός πατέρας σωστά παρουσιάζεται ανθρωποποιημένος, σαν γέρος;
Ότι και το άγιο πνεύμα σαρκώθηκε σε ένα περιστέρι, και μπορεί έτσι να παρουσιάζεται πάντα και παντού σε κάθε θρησκευτική παράσταση, είτε μόνο του –με φωτοστέφανο μάλιστα, είτε σαν ένα περιστέρι σε ένα θρόνο όπου προσκυνείται σαν θεός;
Να δεχτώ μια τέτοια βλασφημία; Γιατί;

Manolis Iliou 

Το Άγιο Πνεύμα είναι ΠΝΕΥΜΑ, ουδέποτε αυτόσυμβολιζεται. Εμείς οι άνθρωποι τα σύμβολιζουμε, για να βάζουμε τα πράγματα σε μια τάξη καλην κακώς. Ποτέ να μην αυτοφιμωθεις, αλλά ποτέ να μην προσβάλλεις και την πίστη των συνανθρώπων σου, υπάρχουν σοφότεροι τρόποι να τους μεταφέρεις την άποψη σου η την χείρα βοήθειας σου όπως έσυ την νομιζεις
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζω:
«Το Άγιο Πνεύμα είναι ΠΝΕΥΜΑ, ουδέποτε αυτόσυμβολιζεται.»
Σχολιάζω:
1. Κανείς βέβαια δεν είδε ποτέ τον θεό, και επομένως δεν μπορεί να τον ζωγραφίσει. Οι Πατέρες είναι πολύ αυστηροί, τελείως κατηγορηματικοί στο θέμα αυτό.
2. Άρα, ο θεός Πατέρας, δεν είναι ένας γέρος.
3. Ούτε το δεύτερο πρόσωπο της αγίας τριάδας το έχουμε δει. Εικονίζουμε μόνο τον Χριστό ως άνθρωπο… Επειδή έτσι εμφανίστηκε –σαρκωμένο, το δεύτερο πρόσωπο της αγίας τριάδας.
4. Το άγιο πνεύμα έχει «αυτο-συμβολιστεί», με διάφορους τρόπους, όπως με το να μοιάζει –και όχι να είναι, με περιστέρι, στη βάπτιση του Χριστού. Και εκεί και μόνο εκεί –λέει απόφαση οικουμενικής Συνόδου, έχει θέση ο συμβολισμός του αυτός.
Στην Πεντηκοστή, σαν πύρινες γλώσσες!
Αλλά οι βλάσφημοι, το βάζουν και εδώ το περιστέρι… Και στην Πεντηκοστή… Αλλά και στην παπική εικόνα του Ευαγγελισμού –αυτήν με τον κρίνο, στη Τήνο!

Kostas Adamopoulos 
Κάθεσαι και σχολιάζεις με αφορμή έναν πίνακα ζωγραφικής, Έχεις δει κάτι παρόμοιο στην Ορθόδοξη Αγιογραφία. Έλεος!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Εγώ την βλέπω σαν αγιογραφία. Και αν δεν είναι σε καμιά ορθόδοξη εκκλησία, θα είναι σίγουρα σε κάποια παπική. Στην «αδελφή» εκκλησία του κ.κ. Βαρθολομαίου. Και δεν την βρήκα σε καμία αιρετική σελίδα, αλλά σαν εικόνα προφίλ ενός φίλου μου -φανατικού ορθόδοξου. Του κ. Δημητρίου Παπακοσμά. Ο οποίος μάλιστα -στα στοιχεία του, αυτο-προβάλλεται ως εργαζόμενος... «ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ» - «GREEKS AGAINST TO THE NEW WORLD ORDER»!.. 
Kostas Adamopoulos 
Καλά και γω τον Παναθηναικό στο ποδόσφαιρο μπορεί για τους δικούς μου λόγους να τον βλέπω Μπαρτσελόνα, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Κλωναρίδης είναι Μέσι
Kostas Adamopoulos
Και σίγουρα η εικόνα αυτή δεν είναι Ορθόδοξη , δεν αντιπροσωπεύει την Βυζαντινή Αγιογραφία
Kostas Adamopoulos 

Το τι κάνουν οι παπικοί δικό τους θέμα
Panagiotis Michalopoulos 

Τι εννοείτε αν έχω δει κάτι παρόμοιο στην ορθόδοξη αγιογραφία; Αν έχω δει το περιστέρι ξεκάρφωτο; Και βέβαια, το έχω δει.
1. Σε αμέτρητες εικόνες, ψηφιδωτά σε θόλους και τρούλους ναών, σε ολόκληρη την «ορθόδοξη» Ελλάδα, ακόμα και σε ονομαστά μοναστήρια του αγίου Όρους. Είναι αυτή η βλάσφημη εικόνα της αγίας τριάδας τάχα, με το περιστέρι!
2. Τέτοια βλάσφημη εικόνα, είναι και ο παπικός Ευαγγελισμός, η Μεγαλόχαρη της Τήνου. Εκεί βλέπουμε τον Άγγελο με τον κρίνο, και από πάνω το περιστέρι!

Kostas Adamopoulos
Εννοώ τον Ευαγγελιστή Ιωάννη με το περιστέρι να ύπταται της κεφαλής
Kostas Adamopoulos
¨οχι την εικόνα της Αγίας Τριάδος
Panagiotis Michalopoulos 

Όπως προανέφερα, δεν υπάρχει πια κανένας διαχωρισμός ορθόδοξης και αιρετικής εικόνας. Δεν υπάρχει καμία αυθεντία ούτε και με τις λεγόμενες βυζαντινές εικόνες. Κουλουβάχατα είναι, όλα!
1. Έτσι βλέπουμε σε εικόνες της γέννησης του Χριστού, τον Ιωσήφ να είναι άλλοτε νέος –από 20 έως 35 ετών… Και άλλοτε ασπρομάλλης γέρος, 80 ετών –όπως τον θέλουν κάποια ιερά κιτάπια.
2. Βλέπουμε αγίους και τον Χριστό, να ευλογούν με το κωλοδάχτυλο!
3. Βλέπουμε σε ορθόδοξους ναούς, θαυματουργές τάχα εικόνες, με την Παναγία όχι σε βυζαντινή απόδοση αλλά καθαρά παπική, σαν… Μαντόνα!
4. Βλέπουμε πάνω από την πύλη της εισόδου στον Πανάγιο Τάφο, την παπική και κοπτική εικόνα της Ανάστασης του Χριστού… Δηλαδή τον Κύριο να πετάγεται γυμνός από τον τάφο, έχοντας ένα σεντόνι ασύμμετρα ριγμένο πρόχειρα επάνω του, να ανεμίζει -έτοιμο να φύγει -και να γίνουν τα αποκαλυπτήρια, ενώ ο Χριστός κρατάει και μια… σημαία!

Panagiotis Michalopoulos 
Χειρότερο δε από αυτήν την εικόνα -«με τον Ευαγγελιστή Ιωάννη με το περιστέρι να ίπταται της κεφαλής», έχουμε στην λεγόμενη Πανορθόδοξη Σύνοδο -του οικουμενιστή Βαρθολομαίου, πρόσφατα στην Κρήτη. Εκεί ο πατριάρχης είχε βάλει σαν σήμα του, σαν έμβλημα της Συνόδου, μια εικόνα παρμένη από τον παπισμό: ένα περιστέρι, το άγιο πνεύμα τάχα, σε ένα θρόνο, μόνο του, να προσκυνείται και να λατρεύεται ως θεός!
Kostas Adamopoulos
Στην λεγόμενη πανορθόδοξη σύνοδο (γιατί ούτε Πανορθόδοξη ήταν ούτε Σύνοδος από την στιγμή που απουσίαζαν 4 Εκκλησίες) μόνο σε περιστέρι δεν παραπέμπει το έμβλημα, μάλλον σε περιστέρι με κέρατα.
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Kostas Adamopoulos
Και το πρόβλημα δεν έιναι μόνο στην αγιογραφία εδώ κάνουν συμπροσευχές με αιρετικούς, παπικούς προτεστάντες
Kostas Adamopoulos
https://katanixis.blogspot.gr/2016/12/blog-post_56.html?m=1 
Δράμα στη "μητρόπολη Δράμας"
Kostas Adamopoulos
αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρε΄πει να αποδεχόμαστε τα αίσχη
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΙΑ ΑΙΣΧΗ;
Kostas Adamopoulos
συλλείτουργα με αιρετικούς, αιρετικές εικόνες, συναυλίες σε ναούς
Panagiotis Michalopoulos
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1315489735180369?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: