Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Αδέλφια μου, ινδιάνοι –χριστιανοί…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Μαίρη Βογιατζή‎ προς Ενορία Ασσήρου
6 Φεβρουαρίου στις 11:36 π.μ. 

ΣΧΟΛΙΑ: 
Panagiotis Michalopoulos 
ΤΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ; ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΤΟΤΕΜ;
Μαίρη Βογιατζή 

Έχεις δει πολλά ινδιανικα τοτέμ να μοιάζουν με σταυρούς ;
Panagiotis Michalopoulos 

Χα, χα!
Έχω δει σταυρούς κανονικούς, απέριττους!.. Που δεν μοιάζουν με τοτέμ!
Μαίρη Βογιατζή 

Τότε εσύ να προτιμάς αυτούς τους σταυρούς
Panagiotis Michalopoulos 

ΝΑΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΟΠΕΛΑ. 
ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΤΙΜΩ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. 
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΝΔΙΑΝΟΣ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΤΟΤΕΜ.
Μαίρη Βογιατζή 

Ο Σταυρός αυτός που βλέπεις είναι επάνω στην Αγία Τράπεζα.
Και αυτό δεν είναι τυχαίο.

Και δεν επιτρέπετε να χλευάζεις τον οποιοδήποτε Σταυρό.
Panagiotis Michalopoulos 

ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ -ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ, ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΤΡΑ ΤΟΥΣ! ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙ -ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΚΟ, ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΑΤΟΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥΣ!..
Panagiotis Michalopoulos 

Αδέλφια μου, ινδιάνοι –χριστιανοί…
Πάρτε, να έχετε…
44 χριστιανικά τοτέμ…
Κλικ, ΕΔΩ:

http://xairete.blogspot.gr/search/label/Totem
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Μαίρη Βογιατζή
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008941844294

Δεν υπάρχουν σχόλια: