Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Το facebook, μου θυμίζει μια προπέρσινη ανάρτηση μου… «Σαν σήμερα»! (Καλή μου φίλη, να χαίρεσαι πρέπει. Ο Παναγιώτης, από την δεκαετή κόλαση βρέθηκε ξαφνικά στον παράδεισο -εδώ και 4 χρόνια, όταν οι διώκτες του ετράπησαν σε άτακτη φυγή. Είμαι λοιπόν, ένας ευτυχισμένος άνθρωπος όλο αυτό το διάστημα μόνος στο σπίτι. Στο σπίτι μου, που το είχαν ρημάξει οι τρεις βάρβαροι, και που τώρα το έφερα -με καθημερινή εργασία, στο αρχαίο του το κάλος.)

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ:
Μελινα Χρηστου: ''ΚΑΜΕΝΟΣ'' ΑΠΟ ΚΑΚΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.....

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Μελινα Χρηστου κοινοποίησε τη φωτογραφία...
11 Ιανουαρίου στις 2:38 μ.μ.

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Η κυρία αυτή η μασκαρεμένη, έχει ψεύτικη μύτη; Διότι αν είναι αληθινή, τότε κατά τα άλλα... μια χαρά κοπέλα φαίνεται. Μια μικρή ρινοπλαστική χρειάζεται, και γίνεται τέλεια γυναίκα.
Μελινα Χρηστου

''ΚΑΜΕΝΟΣ'' ΑΠΟ ΚΑΚΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.....
Panagiotis Michalopoulos

Απορώ: Πώς και τα μάθανε όλοι, τα μυστικά μου όλα;
Μελινα Χρηστου

ΕΛΑ ΝΤΕ?????
Panagiotis Michalopoulos

http://oikogeneiakos.blogspot.gr/
Προέτρεψε την δικηγόρο να μην την αναλάβει, διότι λέει ψέματα, διότι το ίδιο το ψέμα το κουβαλάει στο κεφάλι...
Μελινα Χρηστου

ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.......
ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ !!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

Εγώ, …καράφλιασα!
Μελινα Χρηστου

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΡΑΦΛΟΣ ...
ΠΑΡΑ.. ΣΑΛΕΜΕΝΟΣ !!!!!!!! 
ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ !!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

Σαλεμένος; Τι μου θύμισες τώρα! 
Το… Δρομοκαΐτειο… πτέρυγα αγίας Μαρκέλλας! 
Χα!
Μελινα Χρηστου

Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ??
Panagiotis Michalopoulos

Αύριο τα λέμε αυτά. 
Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα καλή μου φίλη! 
Χαίρε!
Panagiotis Michalopoulos

Μια πρόγευση τώρα, για να έχουμε θέμα για αύριο…
Δρομοκαΐτειο (62 αναρτήσεις) 

ΕΔΩ:
 

Μελινα Χρηστου
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΣ ΑΠΟΨΕ........
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ !!!!!!!! 
RESPECT !!!!!!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

Καλή μου φίλη, να χαίρεσαι πρέπει. Ο Παναγιώτης, από την δεκαετή κόλαση βρέθηκε ξαφνικά στον παράδεισο -εδώ και 4 χρόνια, όταν οι διώκτες του ετράπησαν σε άτακτη φυγή.
Είμαι λοιπόν, ένας ευτυχισμένος άνθρωπος όλο αυτό το διάστημα μόνος στο σπίτι. Στο σπίτι μου, που το είχαν ρημάξει οι τρεις βάρβαροι, και που τώρα το έφερα -με καθημερινή εργασία, στο αρχαίο του το κάλος.
Από την διαρκή Μ. Παρασκευή, την σταύρωση διαρκείας μου (Μ. εβδομάδα –του 2006 με έβαλαν εκεί, και έμεινα μέσα –ελεύθερος με δικαίωμα εξόδου, 52 μέρες, -όσο όριζε η εισαγγελική εντολή την οποίαν απέσπασαν με ραδιουργίες σε βάρος μου), ζω πια μιαν διαρκή αναστάσιμη μέρα!
Εγώ δε, έχω αποδείξεις ότι ήμουν και είμαι καλά, εκείνοι όμως (η σατανική τριάδα) δεν υπάκουσαν στην πρόσκληση να πάνε να τους εξετάσουν! Έμειναν λοιπόν με το στίγμα, και έφυγαν (13/10/2010) προς άγνωστη κατεύθυνση ντροπιασμένοι και με την ουρά κάτω από τα σκέλη τους… Και με άφησαν ήσυχο!


Μελινα Χρηστου
ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ !!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ .........
......Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΣΕ ΕΡΜΑΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ !!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ..... ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ !!!!! Η ΑΛΛΙΩΣ.........Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ !!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Έλεγα τότε απεγνωσμένα, σε σχετικό σχόλιο μου στο μπλογκ: «Κυρία υπάρχει. Κύριος και θεός όμως δεν υπάρχει;».

http://xairete.blogspot.gr/2015/01/blog-post_49.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: