Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

Καλημέρα, καλή Κυριακή! Φωτο: Εγερτήριο σάλπισμα ο πετεινός, που μας ξυπνάει νωρίς το πρωί, στο χωριό και στην εξοχή!.. (Και τα πιο πρόσφατα «σαλπίσματα» του ιστολογίου μου -του «χαίρετε», ήταν…)

Ο "πάτερ" Theodosis Oikonomidis.


1. Μια σπάνια εικόνα του αγίου Γεωργίου: Η μόνη στην οποία τρέχει αίμα! Ο Άγιος, έχει καρφώσει το ακόντιο του στο στόμα του δράκου… Και η αιχμή του, βγαίνει από πίσω από τον σβέρκο! (θεωρείται ακατάλληλη για παιδιά κάτω των 15 ετών) 2. ΕΝΘΕΤΟ: Ο Άγιος, ως νεαρός σπουδαστής, σε τεχνική σχολή μαθητείας, με κατεύθυνση… «κυνηγός δράκων». (αυτή η εικόνα, διανέμεται ελεύθερα, σε όλα τα κατηχητικά, όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.)


Το σηκώνει το ράσο;


Έτσι μοιάζεις κι εσύ, σαν αγουροξυπνημένος το πρωί… Τι να σου κάνει λίγο νερό στο πρόσωπο από το κρεμαστό στον τοίχο βρυσάκι… Τι να σου κάνει και ένα πρόχειρο σκούπισμα με την πετσέτα που μάταια γράφει «καλημέρα σας»! Η τσίμπλα δεν φεύγει εύκολα, και αισθάνεσαι το κεφάλι σου καζάνι, ή τηγάνι, κλπ! Θέλει οπωσδήποτε και έναν γερό καφέ η υπόθεση, για να αλλάξει η διάθεση του ανθρώπου!


Αν παρατηρήσετε προσεκτικά την εικόνα, θα διαπιστώσετε ότι μυστικό της επιτυχίας του αγίου Γεωργίου, είχε τρία κύρια χαρακτηριστικά: 1. Είχε καβαλήσει ανάποδα το άλογο του, και έτσι αναποδογύρισε πιο εύκολα τον δράκο. 2. Είχε στολίσει το άλογο του, σαν την εικόνα της Παναγίας της Γοργοϋπηκόου, σαν τάμα για να έχει γρήγορη νίκη! 3. Στο βάθος δε, η βασιλοπούλα ξορκίζει τον δράκο με ένα χασάπικο χορό, χειρονομώντας ανάλογα και ευχόμενη άδοντας, να σφαχτεί με τη σπάθα του αγίου, σε φέτες – παϊδάκια το τέρας, για να ψηθεί μετά στα κάρβουνα, ως μεζές για το βραδινό επινίκιο βασιλικό πανηγύρι…


Τόσο άγιο είναι το "άγιο φως" των Ιεροσολύμων, ώστε για να το ανάψει ο «ορθόδοξος» (και έλληνας κανονικός -με καταγωγή από φουστανέλα και τσαρούχια) πατριάρχης, πρέπει να έχει μαζί του μπαίνοντας στου Χριστού (;) τον τάφο...


Το καλογερικό κομποσκοίνι λοιπόν! Είχαν και ο Χριστός και οι Απόστολοι, κάτι τέτοιο; Όχι βέβαια! Αυτό το πράμα, το έκλεψαν οι δικοί μας -οι ορθόδοξοι καλόγεροι –αλλά και οι παπικοί τοιούτοι, από την κιναιδική βουδιστική λατρεία!


Ερώτηση: Πώς και ο «διορατικός», γέροντας Παΐσιος, δεν κατάλαβε ότι ο οικονομικός πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι μεγάλος οικουμενιστής, προδότης της ορθοδοξίας, ένας ουνίτης στην ουσία;


Γλείψιμο;


Μαλακίας, το Ανάγνωσμα: Έρχεται από τα Ιεροσόλυμα, ο Τίμιος Σταυρός! Μπορεί βέβαια να έχει το μέγεθος μιας οδοντογλυφίδας (τόσος έμεινε πια), αλλά εξακολουθεί να είναι θαυματουργός! Έχουν ξαπλώσει πεθαμένο επάνω του, και αμέσως αναστήθηκε! Όλοι λοιπόν στην υποδοχή και στην προσκύνηση της αγίας οδοντογλυφίδας! Έξτρα ατραξιόν θα είναι η τέλεση αγιασμού με τίμιο ξύλο! Αυτός δε, δεν θα είναι πια ένας απλός αγιασμός, αλλά κανονικό… «μπουρλότο», όπως θα έλεγε και η αείμνηστη Σαπφώ Νοταρά!


Μητροπολίτης Χαλκίδος Νικόλαος Σελέντης (πέθανε πριν από 42 χρόνια): Γιατί τον καθαίρεσαν από μητροπολίτη Χαλκίδας; Τι σχέση είχε με τον κίναιδο, τον πρώην Αττικής -τον καθηρημένο κι αυτόν, Νικόδημο Γκατζιρούλη;


ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ κ. ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ


Θεοφάνια - Αγιασμός υδάτων… («Navy Lt. David Hostetler, a Greek Orthodox priest, leads a Blessing of the Waters ceremony in Okinawa, Japan.») Η ευλογία, γίνεται πάντα με το δεξί χέρι… Και με κυρίαρχο πάντα -στη σχετική (πονηρή;) κίνηση, το παράμεσο δάχτυλο… Αυτό, με τη βέρα…


Η «αποθέωση», ή «όλος ο θίασος επί σκηνής». Το γνωστό θεατρικό κουαρτέτο: 1. Ψηλά –ψηλά, παππούλης θιασάρχης. 2. Ακολουθεί το διάσημο εκπαιδευμένο περιστέρι, με μια επίδειξη κάθετης εφόρμησης. 3. Από κάτω, το κεντρικό πρόσωπο της βραδιάς, ο Κύριος με το πανάκριβο παρεο-μπουρνούζι του, σε μια φάση από το γύρο του θανάτου… 4. Και δεξιά του, η παρουσιάστρια του σόου, η κυρία με το σπαθί, για το μοντάζ των σκηνών.


Μήπως αυτήν την λεγόμενη «ευλογία», στις λεγόμενες «βυζαντινές» αγιογραφίες… Αυτήν δηλαδή την περίεργη κίνηση, με κυρίαρχο το παράμεσο δάχτυλο… Πρέπει να φαίνεται ότι την κάνουν μόνο οι ιερωμένοι άγιοι; Διότι αυτό -το «σήμα» να πούμε, το βλέπουμε συνέχεια σήμερα στην ελληνορθόδοξη εκκλησία… Να το κάνουν μόνο οι ιερείς και οι δεσποτάδες μας, στις διάφορες τελετές, ιεροπραξίες, ακολουθίες κλπ.


ΔΙΑΒΑΖΩ: « Ου ποιήσεις σε αυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υπό κάτω της γης, ου προσκυνήσεις αυτοίς ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς.» ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Στο απαγορευτικό «ου», της δεύτερης εντολής, ανήκει και η προσκύνηση των εικόνων, των λειψάνων, των δώρων των μάγων, τεμαχίου του τίμιου ξύλου, του περιστεριού, και του δικέφαλου αετού;


Μενού με κοντοσούβλι μόνο, δε λέει για ένα τέτοιο πανηγύρι. Αν είχατε και δράκους ψητούς στα κάρβουνα, τότε θα ήταν… tamam!


Το facebook, μου θύμισε ότι σήμερα γιορτάζει τα γενέθλια της, η φίλη μου η Prav Christian. Πάω στη σελίδα της για να πω τα χρόνια πολλά, και διαβάζω στην εικόνα του προφίλ της: «Did he (St. George), really, kill a dragon?»


ΔΙΑΒΑΖΩ: «Όταν ήταν ακόμα εκεί, συμπληρώθηκαν οι μέρες της Μαρίας και γέννησε τον Ιησού. Εκεί θέλησε να γεννηθεί ο φιλάνθρωπος και ταπεινός Κύριος, ο Λυτρωτής του κόσμου, όπου και τον σπαργάνωσε (τον τύλιξε με πάνινες λουρίδες) η Θεοτόκος σε μια φάτνη των ζώων για να ζεσταθεί. Έτσι βγήκε αληθινή η προφητεία που έλεγε ότι ο Μεσσίας θα γεννιόταν στη Βηθλεέμ.» ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Στη γέννα αυτή, χωρίς μαμή φαντάζομαι, βοήθησε καθόλου ο Ιωσήφ;


ΔΙΑΒΑΖΩ: «Ο Ιωσήφ, μετά από λίγο καιρό, προβληματίζεται έντονα διότι ερμηνεύοντας ανθρώπινα την αδικαιολόγητη εγκυμοσύνη της Παναγίας, αποφασίζει να την διώξει. Επειδή ήταν "δίκαιος", δεν ήθελε να την διαπομπεύσει παραδειγματικά, όπως προέβλεπε ο νόμος.» ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Δηλαδή, έγινε παράνομος ο Ιωσήφ;


ΔΙΑΒΑΖΩ: «Όταν η Παναγία έγινε δεκαπέντε ετών, επειδή οι γονείς της είχαν στο μεταξύ πεθάνει, οι ιερείς του ναού της φρόντισαν να την αποκαταστήσουν. Προέκριναν ως καταλληλότερο τον Ιωσήφ από τη Ναζαρέτ.» ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Ποια είναι η πηγή για όλα αυτά;


ΔΙΑΒΑΖΩ: Αυτή ήταν η προσευχή της αγίας Άννας, στο θεό για να της χαρίσει παιδί: «Κύριε Παντοκράτορα, και Μεγαλοδύναμε… μπλα –μπλα…Εσύ, που ευλόγησες τη Σάρρα, τη γυναίκα του Αβραάμ και γέννησε τον Ισαάκ στα γεράματά της. Εσύ που χαρίτωσες εκείνη την Άννα την ομοία μου και γέννησε το Σαμουήλ τον προφήτη, μπλα –μπλα… Δώσε και σε μένα σπέρμα (αντρικό) και καρπό κοιλίας (γονιμοποίηση ωαρίου), και αν γεννήσω είτε αρσενικό είτε θηλυκό, να Σού το χαρίσω με όλη μου τη χαρά και να το φέρω στο Ναό Σου να το αφιερώσω». ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Τότε δεν κρεμάγανε τάματα στις εικόνες!


Ο Χριστός (η ψυχή του) στον Άδη, μετά την σταυρική του θυσία! Τους πήρε (ως ψυχές -από το χέρι), και τους σήκωσε… Και τους έστειλε (ως ψυχές) στον παράδεισο, «αυθημερόν», μαζί με τον ληστή… ΣΩΣΤΑ;


1. Ως γνωστόν, ο φτωχός ο Λάζαρος -της Παραβολής, πήγε στον παράδεισο… Και εκεί πάνω βέβαια, δεν (μας) είχε καμία ανάγκη. 2. Ο πλούσιος όμως, εκεί κάτω στον Άδη όπου καιγόταν και εκλιπαρούσε τον Αβραάμ να του στείλει από ψηλά μια σταγόνα νερό… Αυτός, δεν είχε ανάγκη από ένα αρχιερατικό μνημόσυνο για την ψυχή του, από τους πλούσιους συγγενείς του; (Γιατί ο Κύριος δεν σκέφτηκε τότε τα μνημόσυνα, και άφησε να τα επινοήσουν σήμερα οι παπάδες μας;)


Μπράβο στην κατηχήτρια!


Πώς και ο τάχα «διορατικός» γέροντας Παΐσιος, δεν μυρίστηκε ότι ο οικονομικός πατριάρχης Βαρθολομαίος, είναι και οικουμενιστής; (βίντεο 7.11.1992, όπου ο γέροντας ασπάζεται τον Βαρθολομαίο. Μονή Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους.)


Πιστεύουμε ακράδαντα, στην αναστήλωση των εικόνων… Αγαπάμε εγκάρδια, τα καντηλέρια… Λατρεύουμε με τρέλα, τα τάματα! Και ψάλουμε μεγαφώνως: «Άλαλα τα χείλη των ασεβών, των μη προσκυνούντων» την… λατέρνα σου, τη σεπτή!


Απόψε, βγάζω «selfie» («αυτο-φωτό», «αυτοφωτογραφία», «αυτοφωτοποζεριά»), με τον χρήστη «Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός».


BLOGxairete: Παντός καιρού, και πάσης ώρας… Ως προς το αξιόμαχο, και την ετοιμότητα! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας…)

Δεν υπάρχουν σχόλια: