Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016

Το ξέρετε ότι αυτή η «Αννούλα του χιονιά», που γιορτάζει «στου Δεκέμβρη τις 9», τιμά την Σύλληψή της αγίας Άννας, της γιαγιάς του Χριστού; Τότε δηλαδή που η γριά πλέον αγία Άννα, έμεινε έγκυος στην Παναγία, την μητέρα του Χριστού… Από συνεύρεση, με τον επίσης γέρο σύζυγο της, τον Ιωακείμ. Υπάρχει δε και σχετική εικόνα (φωτο) με τίτλο «η Σύλληψη της αγίας Άννας» (πρώτη γιορτή), όπου φαίνεται και το επίσης θαυμαστό, ότι έκαναν σεξ πάνω από τα ρούχα τους, και όμως έπιασε!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο π. Χρυσόστομος Τελίδης, κοινοποίησε...
8 ώρες πριν
Η ΣΥΛΛΗΨΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=384885575186107&id=100009940020674
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Το ξέρετε ότι αυτή η «Αννούλα του χιονιά», που γιορτάζει «στου Δεκέμβρη τις 9», τιμά την Σύλληψή της αγίας Άννας, της γιαγιάς του Χριστού; 
Τότε δηλαδή που η γριά πλέον αγία Άννα, έμεινε έγκυος στην Παναγία, την μητέρα του Χριστού… από συνεύρεση, με τον επίσης γέρο σύζυγο της, τον Ιωακείμ. 
Υπάρχει δε και σχετική εικόνα (φωτο) με τίτλο «Η Σύλληψή της αγίας Άννας» (πρώτη γιορτή), όπου φαίνεται και το επίσης θαυμαστό, ότι έκαναν σεξ πάνω από τα ρούχα τους, και όμως έπιασε! 
Όλα αυτά, είναι γραμμένα σε ένα πλαστό ευαγγέλιο, ψευδεπίγραφο, απόκρυφο, το λεγόμενο πρωτευαγγέλιο του Ιακώβου, το οποίο το έχει απορρίψει η Εκκλησία…
Τη συνέχεια, την ξέρετε… 

1. Πώς να μεγαλώσουν τώρα παιδί, γεροί άνθρωποι; 
Τριών ετών λοιπόν η Παναγία μπαίνει εσώκλειστη στο ναό -τα Εισόδια, που λέμε (δεύτερη εορτή). 
2. Ανήλικη ακόμα -δεκαπέντε ετών, μένει έγκυος στον Χριστό, μέσα στο ναό ακόμα, με τον Ευαγγελισμό (τρίτη εορτή)
Τότε αρραβωνιάζεται με έναν γέρο άνθρωπο, τον Ιωσήφ, ο οποίος αγνοεί την εγκυμοσύνη της Μαρίας, που είναι ακόμα στην αρχή! 
Όταν ο Ιωσήφ μαθαίνει ότι η μνηστή του είναι έγκυος, θέλει να την φυγαδέψει για να μη την λιθοβολήσουν σαν μοιχαλίδα. Επιβαίνει όμως ο Άγγελος, και ο Ιωσήφ υποχωρεί και την κρατά. 
3. Και γεννιέται τελικά ο Χριστός (τέταρτη γιορτή), με τον κόσμο γύρω να πιστεύει -σαν απολύτως φυσικό, το ότι ο πατέρας του Ιησού, είναι ο Ιωσήφ... Αυτός ο γέρος, ο ετοιμοθάνατος… 
Δεν αναρωτήθηκε λοιπόν κανείς τότε, εκεί, το πώς μπόρεσε και τεκνοποίησε ο Ιωσήφ;
Όλα αυτά βέβαια, σε αυτό το πλαστό ευαγγέλιο. 
Συμπέρασμα:
Πλαστό ευαγγέλιο λοιπόν, πλαστές ιστορίες, πλαστές γιορτές…
Ερώτηση: 

Πόσο τελικά αληθινή είναι αυτή η ορθόδοξη πίστη μας;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και δεν μπορεί να γίνει συνουσία με τα ρούχα.

Πάντως, όταν γίνεται η σύλληψη ενός αγίου, από τους αγίους γονείς του, απομακρύνεται το άγιον Πνεύμα κατά τη στιγμή της συνουσίας και επανέρχεται πάλιν ύστερα.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Άρα λοιπόν, μένουμε στο πρώτο θαύμα.
Στο ότι οι γονείς της Παναγίας, αν και γέροι, μπόρεσαν και …διεγέρθηκαν σεξουαλικά, μπόρεσαν και έγιναν και γόνιμοι, με την πρώτη, μια και έξω, με μια μόνο προσπάθεια!
Και αυτό βέβαια το σενάριο, αφού είναι θαύμα, γίνεται κανονικά, με την συνέργια πάντα του αγίου πνεύματος.
Τώρα αν αρχικά το πνεύμα, τους ενδυνάμωσε μεν (βιάγκρα εποχής), αν αμέσως μετά το πνεύμα (σαν το αγγελάκι με τα βέλη) τους προώθησε ολοταχώς στο κρεβάτι, και αν τελικά το πνεύμα -την τελευταία στιγμή, στην επίμαχη φάση, αυτήν του μεγάλου οργασμού και της πλούσιας εκσπερμάτισης, το πνεύμα αποχώρισε –από σεμνοτυφία (και για να μην πούνε μετά, ότι κάθεται εκεί και παίρνει μάτι) … Τότε, δεν έχω κανένα λόγο να μη το δεχτώ, αυτό το τελευταίο, από θεολογική άποψη -πάντα!
Και φυσικά στη σχετική αγιογραφία, ο καλλιτέχνης, από σεμνοτυφία πάλι (και για λόγους αισθητικής –μη σιχαθούμε και το σεξ), δεν δείχνει έναν γέρο και μια γριά γυμνούς στο κρεβάτι να ξεσκίζονται… Αλλά τους δείχνει όρθιους και κόσμια ντυμένους… Και εμείς θα καταλάβουμε ότι βρίσκονται ακόμα ένα βήμα πίσω… στη φάση των προκαταρτικών της θαυματουργικής «Σύλληψης»! Σωστά;

Ανώνυμος είπε...

Σωστά

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Καλό σας βράδυ, φίλτατε!