Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Σήμερα, μέρα λαμπρή! Αξιώθηκα και εξομολογήθηκα (1:06 μ.μ.) και εν βαθέων που λένε, στον σεβαστό μου πατέρα (φίλο μου από το facebook), τον πατέρα Ιωάννη Λουπασάκη (τόπος καταγωγής: Kíssamos, Khania, Greece), συνταξιούχο δάσκαλο, και ιερέα εν ενεργεία, στην ενορία του αγίου Αντωνίου –κάτω Παλαιοκάστρου! (εδώ, όλος ο μυστικός, ο μεταξύ μας διάλογος)

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ:
Πατήρ Ιωάννης Λουπασάκης
1:06 μ.μ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΙ ΣΚΕΠΤΕΣΘΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΙΣΤΕΥΕΤΕ...
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ...
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ...
Panagiotis Michalopoulos

Το θέμα σεβαστέ μου πατέρα, δεν είναι τι θα σας πω εγώ για το τι πιστεύω. Αν σας πω ότι πιστεύω κανονικά, σαν παραδοσιακός ορθόδοξος χριστιανός, όπως άλλωστε γράφω και στη κάρτα του προφίλ μου, εσείς θα το πιστέψετε; 
Για να έχετε λοιπόν μπερδευτεί εσείς, ένας σοφός γέροντας, ένας άξιος κληρικός της αγίας Εκκλησίας μας, πάει να πει ότι σίγουρα πρέπει να είμαι λάθος (ή εκτός Εκκλησίας), σε πολλά πράγματα. Συμφωνείτε; 
Πατήρ Ιωάννης Λουπασάκης
Μαλλον
Panagiotis Michalopoulos
Θα με υποχρεώνατε λοιπόν, αν μου επισημάνετε αυτά τα λάθη μου… Αυτά που κάνω εγώ, και βρίσκομαι εκτός Εκκλησίας, και που δεν τα κάνετε εσείς, και βρίσκεστε κανονικά στους κόλπους Της. Απαντήστε μου, σας παρακαλώ –και θα προτιμούσα και δημόσια (και όχι μόνον εδώ το inbox), αν πράγματι έχετε την θεάρεστη επιθυμία να με κατηχήσετε, να βοηθήσετε! Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, και περιμένω! Ευλογείτε!
 Πατήρ Ιωάννης Λουπασάκης (δεξιά στη φωτο)
 
Δυστυχώς, ο «Πατήρ Ιωάννης Λουπασάκης», δεν θέλησε τον δημόσιο διάλογο… Αμόλησε μελάνι, σαν σουπιά κι αυτός -όπως και όλοι οι άλλοι παπάδες που έχουν ασχοληθεί με μένα (με απειλές, αισχρολογίες κλπ, αυτοί)! Μελάνι μαύρο σαν την ψυχή τους, σαν το ράσο τους… Ο παπα-Γιάννης, δεν θέλησε να πάει εκεί που γράφω κάτι που το νομίζει σαν μη ορθόδοξο, και εκεί να με αντιμετωπίσει με επιχειρήματα, και αντρίκια, μια και υποτίθεται ότι φοράει και παντελόνια!
Αυτός ο κύριος, αρκέστηκε στην ευκολία του, στην υπεκφυγή, στους αφορισμούς, και στην αοριστολογία. Ότι τάχα έχω ξεφύγει λέει από το ορθόδοξο δόγμα, και ότι είμαι και ιεροκατήγορος!
Μου τα είπε λοιπόν, εκεί στο inbox, πριν λίγα δευτερόλεπτα –μια και έξω, με ένα τελευταίο σχόλιο του, και ξαλάφρωσε… Δεν αποδέχεται τελικά, το να είναι ένας ιδιότυπος ιντερνετικός πνευματικός μου, σύμβουλος, όπως είναι και φίλος άλλωστε… Με παραπέμπει -για να διαφωτιστώ λέει, στον παπά της ενορίας μου! Και αν αυτός λέει δεν είναι ο κατάλληλος, να πάω στον… μητροπολίτη!
Είδατε ο πονηρός και ακάθαρτος ρασοφόρος της Κρήτης; Ήξερε λοιπόν τι πιστεύω, δηλαδή νόμιζε ότι ήξερε… Αυτό δηλαδή που του κατέβασε το παπαδίστικο το μυαλό του…
Και ξεκίνησε με πουστιά… με ερώτημα (στα κρυφά στα σκοτεινά του
inbox) να του πω τάχα εγώ τι σκέφτομαι, τι πιστεύω… Διότι είχε λέει, μπερδευτεί από τα σχόλια μου -τα άρθρα μου στο μπλογκ μου, τα οποία και αναδημοσιεύω και στη σελίδα μου στο facebook!

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ «ΜΕΛΑΝΙ»… 
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ «ΦΙΛΟΥ» ΜΟΥ, ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΙΩΑΝΝΗ ΛΟΥΠΑΣΑΚΗ… 
ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΤΟ INBOX:
ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.
ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΛΟΓΩ ΙΣΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ.
ΟΜΩΣ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ Η ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ?
ΠΡΙΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΦΕΡΕΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ «ΕΙΔΙΚΟ», ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ Η ΑΜΑΡΤΙΑ.
ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΡΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ.
ΔΕΙΞΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: