Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Αυτά (ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ) αναφέρονται στο πρωτοευαγγέλιο του αδελφόθεου Ιακώβου. Αυτό, είναι ψευδεπίγραφο, δηλ. δεν το έγραψε ο Ιάκωβος, αλλά κάποιος άλλος και έβαλε ως συγγραφέα τον Ιάκωβο. Δεν εντάσσεται στα Κανονικά βιβλία της Κ.Δ.

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε τη φωτογραφία της Αικατερίνη Οικονομοπούλου.
6 λεπτά πριν

ΤΟ «ΠΡΩΤΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ», ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΠΛΑΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.
Αυτά (ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ) αναφέρονται στο πρωτοευαγγέλιο του αδελφόθεου Ιακώβου. Αυτό, είναι ψευδεπίγραφο, δηλ. δεν το έγραψε ο Ιάκωβος, αλλά κάποιος άλλος και έβαλε ως συγγραφέα τον Ιάκωβο. Δεν εντάσσεται στα Κανονικά βιβλία της Κ.Δ.
 

Το ερώτημα που τίθεται πάνω στο γεγονός αυτό είναι, εάν η Θεοτόκος κατά την παραμονή της στο Ναό εισήρχετο στα Άγια των Αγίων, όπου μόνον ο Αρχιερέας είχε αυτό το δικαίωμα και μόνο μια φορά το χρόνο, κατά την εορτή του εξιλασμού. Το γεγονός της εισόδου της Θεοτόκου στα άγια των αγίων φέρεται αμάρτυρο στην Αγία Γραφή.

1.- Δεν αναφέρεται από τον Παύλο, αλλά και από κανέναν άλλον Απόστολο και ευαγγελιστή η παραμονή της Θεοτόκου στα Άγια των Αγίων.


2.- Ο Παύλος δεν αναφέρει πουθενά και σε καμιά επιστολή του για την Θεοτόκο, τη μητέρα του Χριστού, ότι η Θεοτόκος παρέμεινε στο Ναό από το 12 π.Χ. μέχρι το 3 π.Χ.


3.- Η παραμονή οιουδήποτε εβραίου και πολύ περισσότερο θηλυκού γένους στα Άγια των Αγίων ήτανε αυστηρότατα απαγορευμένη από τον Μωσαϊκό Νόμο και επέσυρε την ποινή του θανάτου σ’ όποιον το έκανε, αλλά και σε όποιον το επέτρεπε.


4.- Η παραμονή της Θεοτόκου στα Άγια των Αγίων με την άδεια του Αρχιερέα θα σήμαινε την θανατική του καταδίκη. Αλλά τέτοια καταδίκη Αρχιερέα δεν είναι γνωστή, πράγμα που θα επέβαλε και την αγιοποίησή του, όπως στην περίπτωση του ραβίνου Γαμαλιήλ, νομοδιδάσκαλου και διδάσκαλου του Απ. Παύλου (Πράξ. 22. 3), ο οποίος αγιοποιήθηκε (3 Αυγούστου). Κατά την παράδοση θεωρείται κρυπτοχριστιανός και πρότεινε να αφεθεί στο Θεό η απόδειξη, του εάν το κίνημα των Αποστόλων ήτανε εκ Θεού ή όχι: «ότι εάν η εξ ανθρώπων η βουλή αύτη ή το έργον τούτο, καταλυθήσεται. ει δε εκ Θεού εστιν, ου δύνασθε καταλύσαι αυτό, μη ποτε και θεομάχοι ευρεθήτε» (Πράξ. 5. 38-39).
Επομένως η Παναγία δεν μπήκε πραγματικά στα Άγιων Αγίων.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=263852440683865&set=a.164207467315030.1073741829.100011773322089&type=3&theater

Γιώργος Ρόκκας 

Στο ίδιο ευαγγέλιο αναφέρεται και ο μύθος ότι ο Ιωσήφ ήταν ξαναπαντρεμένος και είχε παιδιά από άλλο γάμο (τα αδέλφια του Κυρίου)
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1243227489073261

ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:
P. MICHALOPOULOS είπε...
Το πρωτοευαγγέλιο του αδελφόθεου Ιακώβου, λοιπόν, θεωρείται από την Εκκλησία ως ψυχοφελής διήγηση.

Το ίδιο και η διήγηση με τον άγιο Γεώργιο και τον δράκο.
Το ίδιο και με τον άγιο Δημήτριο που σκοτώνει τον βούλγαρο ηγεμόνα που είχε πεθάνει από πνευμονία.
Το ίδιο και η δοξασία ότι ο Άγιος Δημήτριος κηρύττει ότι το κερί που ανάβουμε λιώνει μαζί του και τις αμαρτίες μας.
Το ίδιο και το ότι τα κομποσκοίνια βγάζουν ψυχές από την κόλαση, κλπ, κλπ, κλπ!
Α, ρε Καντιωτη! Πέθανες νωρίς (103 ετών), πριν από 7 χρόνια… Και έχασες όλα τα σημερινά γλέντια… Με τις πλαστικές παντόφλες, τη φανέλα, τα γυαλιά του Παΐσιου, και το χώμα από τον τάφο του… Με την υποδοχή του αγίου φωτός με τιμές αρχηγού κράτους, και μάλιστα από την κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου! Χα! 
P. MICHALOPOULOS είπε...
Έχω λοιπόν καταλάβει ότι γενικά έχουμε εικόνες, ύμνους και εορτές, που όχι μόνον είναι αντίθετες με τις γραφές, αλλά και που έχουν στηριχτεί σε πλαστά κείμενα, τύπου «Αγίας Επιστολής του Χριστού».
Έχω καταλάβει ότι όλα όσα απορρέουν από αυτά τα («ψυχοφελή και ευσεβιστικά») κείμενα, τα βαφτίσαμε σαν «παράδοση της Εκκλησίας», ενώ δεν είναι πραγματική «Ιερά Παράδοση», αλλά Παράδοση Απάτης.
P. MICHALOPOULOS είπε... 

Έτσι, ενώ π.χ. δεν πρέπει να προσκυνάμε είδωλα, εμείς καλά και ντε, φτιάξαμε εικόνες… Αυτές, που τάχα δεν είναι είδωλα, αλλά είναι λέει… θεία κατασκευάσματα. Έτσι, φτιάξαμε τον μύθο ότι διάφορα από αυτά τα εικονιζόμενα πρόσωπα, πόζαραν τάχα τα ίδια στους αγιογράφους τους, όπως π.χ. ο Αρχάγγελος Μιχαήλ της Λέσβου σε έναν καλόγερο, όπως η Παναγία η ίδια -πολλές φορές μάλιστα όταν ακόμα ζούσε, στον ευαγγελιστή Λουκά, ή η Παναγία η ίδια σε όραμα -σε μια μοναχή, για το πορτρέτο της ως... Ιεροσολυμίτισσα!
P. MICHALOPOULOS είπε... 

Έτσι ο χριστιανισμός μας, μετατρέπεται σε ειδωλολατρία, ΚΑΙ με την λατρεία και την προσκύνηση των εικόνων. Εικόνων, που πρέπει λέει να τις προσκυνούμε αν θέλουμε να λεγόμαστε πιστοί, αλλιώς σύμφωνα με τον σχετικό ύμνο, θα πρέπει να… μουγκαθούμε! Εικόνες, που μόνο άπιστοι λέει, δεν τις προσκυνούν. Αφού σύμφωνα με την Εκκλησία, οι εικόνες αυτές είναι η εμφάνιση του ίδιου του θεού -με διάφορα σημάδια, αφού άλλες κουνιούνται, άλλες ματώνουν, άλλες δακρύζουν, άλλες εμφανίζονται και εξαφανίζονται όπου και όπως θέλουν…
P. MICHALOPOULOS είπε...
Αντιγράφοντας δε κανονικά -και σε αυτό, την αρχαία ειδωλολατρική θρησκεία, θεσπίσαμε και εμείς το εξωφρενικό, ότι κάποιες από τις εικόνες μας (τις πιο διάσημες, και πιο θαυματουργές τάχα), δεν τις έχει λέει φτιάξει ανθρώπινο χέρι, αλλά είναι ετοιμοπαράδοτες από τον ουρανό. Είναι οι λεγόμενες αχειροποίητες εικόνες, πιστά αντίγραφα -ως προς την άπατη, των ξύλινων ειδώλων του Δία, που -όπως λένε, τα πετούσε τότε ο ίδιος από τον ουρανό!
P. MICHALOPOULOS είπε... 

Πρόσφατα δε έμαθα, ότι υπάρχει και μια αγιογραφία του Ευαγγελισμού, αυτή με το πουλί και τον κρίνο -όπως αυτή η παπική εικόνα της Τήνου, η οποία έγινε λέει με οδηγίες του γέροντα Παΐσιου που είδε τάχα και ο ίδιος την Παναγία!
http://xairete.blogspot.gr/2016/11/blog-post_66.html

Δεν μοιάζουν για γέροι, οι υποτιθέμενοι γονείς της Παναγίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: