Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2016

Ο Χρήστης, ο επονομαζόμενος Ανδρέας Αυξ. Γεωργίου (ΦΩΤΟ: Η ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟ-ΒΙΒΛΙΟ), μου είπε: «Είσαι και άθεος... είσαι και άσχετος...»

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
11 ώρες πριν

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Φανιτσα Καφουρη Ιωαννου
Υπρεραγια Θεοτοκε Πρεσβαιε υπερ ημων
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
1. Panagiotis Michalopoulos
ΥΠΕΡΑΓΙΑ = ΣΟΥΠΕΡ ΑΓΙΑ;
2. Panagiotis Michalopoulos
ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΑΠΛΑ... ΑΓΙΟΣ;
 
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Ανδρέας Αυξ. Γεωργίου 
Είσαι και άθεος... είσαι και άσχετος...

Panagiotis Michalopoulos 

Γιατί κύριε; 
Ο διάλογος, έγινε σε σελίδα κυπρίου ιερωμένου, ο οποίος έσπευσε και πάτησε «like», στον δικό μου σχολιασμό.
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ανδρέας Αυξ. Γεωργίου
Δικηγόρος

Νομικός Σύμβουλος-Πρόεδρος Εταιρείας Α.Α.ΓΕΩΡΓΙΟΥ Δ.Ε.Π.Ε.
Τόπος διαμονής: Λάρνακα
Panagiotis Michalopoulos 

Ο Πάτερ Θεοδόσης Θεοχάρους,
Έβαλε «μου αρέσει», και στα δυο σχόλια μου στην εικόνα του προφίλ του.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1385426721684042&set=a.1385426691684045.1073741825.100006501819726&type=3&theater

Ανδρέας Αυξ. Γεωργίου 

Panagiotis Michalopoulos,
βλασφημείς... 
Δικαιούσαι να μην πιστεύεις ή να πιστεύεις ότι θέλεις... 
Όμως μην περιγελάς τα ιερά και τα όσια των άλλων...
Panagiotis Michalopoulos 

Εγώ, πιστεύω! 
Είμαι και πτυχιούχος κατηχητής, της Αποστολικής Διακονίας, είμαι και κληρικός, χειροθετημένος Αναγνώστης. 
Εσύ, τι είσαι;
Panagiotis Michalopoulos 

Μπορείτε επιτέλους και μια φορά στη ζωή σας να κάνετε διάλογο, χωρίς προσωπική επίθεση στον συζητητή σας; Προτιμήστε καμιά φορά και τα επιχειρήματα στον αντίλογο. Αν δεν έχετε, μη βρίζετε τον άλλον όταν σχολιάζει, έστω και αν σας φαίνονται εξωπραγματικές οι απορίες του.
Αν δεν έχετε επιχειρήματα, τότε να σιωπάτε… Και εσωτερικά, να οικτίρετε τον εαυτό σας γι αυτό… Αυτόν, και μόνον αυτόν!
Panagiotis Michalopoulos 

Και γενικά…
Δεν μπορείτε ποτέ να απαντάτε ψύχραιμα και με επιχειρήματα, παρά μόνο σπασμωδικά και με προσωπική επίθεση σε όποιον έχει μια απορία, σε όποιον διαφέρει από εσάς που πέφτετε πάντα στα τέσσερα στα κελεύσματα των παπάδων σας, στο «σκύψε ευλογημένε - ευλογημένη»;
Panagiotis Michalopoulos 

Έχω κάθε δικαίωμα στην θρησκευτική σάτιρα! Στο να αναδεικνύω δηλαδή το γελοίο το οποίο το δέχεται σαν άγιο και πανάγιο ο κάθε ευλαβής βλαμμένος θρησκόληπτος, και που σκύβει και το προσκυνάει -στα τέσσερα, η κάθε «ευλογημένη» ψευτο-θεούσα.
Έχω άποψη, έχω βαθειά γνώση των θεμάτων αυτών, και με ντοκουμέντα και με επιχειρήματα ασκώ τον έλεγχο στα θρησκευτικά πράγματα, με κύρος, σαν τιμημένο μέλος της Εκκλησίας.
Διότι δεν είμαι κανένας τυχαίος στον χώρο αυτό. Είμαι παλαίμαχος κατηχητής, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Είμαι και Αναγνώστης (βαθμός ιεροσύνης) χειροθετημένος από τον Επίσκοπο Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας…
Έχω δε τιμηθεί -για ένα βιβλίο μου, ακόμα και από τον ίδιο τον οικουμενικό πατριάρχη, τον προηγούμενο!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1225767320819278?pnref=story

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη, που παρεμβαίνω:

Ένας μη κληρικός δεν μπορεί να κατηγορεί έναν κληρικό ως "άθεο και άσχετο", καθ΄ην στιγμήν, σύμφωνα με τους Κανόνες της Εκκλησίας επιτρέπεται στον κληρικό να κηρύττει τον Λόγο Του Θεού, ενώ η Εκκλησία απαγορεύει τούτο σε έναν μη κληρικό.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ευχαριστώ θερμά για την παρέμβαση, φίλτατε κ. Καρδάση μας!
Καλό σας βράδυ! Χαίρετε!

Ανώνυμος είπε...

Ο αναγνώστης είναι ψάλτης..Όχι βαθμός ιεροσύνης

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
Ο ρόλος του Αναγνώστου στην Εκκλησία μας σήμερα
Στην ορθόδοξη ιδιαίτερα Λατρεία, κεντρικότατη θέση κατέχει η αναγνώση των αγιογραφικών, και όχι μόνον, κειμένων.
Τούτο διαπιστώνεται από το γεγονός ότι από τα αρχαία χριστιανικά χρόνια η εκκλησία επιλέγει ορισμένα χαρισματούχα πρόσωπά που τους αναθέτει το ιερό αυτό έργο δια χειροθεσίας.
Σε πολλά αρχαία συναξάρια συναντούμε αγίους, χαρισματούχους άνδρας οι οποίοι, πολλές φορές μαρτύρησαν κατά την περίοδο των διωγμών, και οι οποίοι είχαν σαν διακόνημα να φυλάττουν τα ιερά κείμενα για να μην πέσουν στα χέρια ειδωλολατρών και απίστων, να αναγινώσκουν το περιεχόμενο τους στις λατρευτικές συνάξεις, αλλά άκομα και να διδάσκουν το περιεχόμενο της πίστης με την πρώτη ευκαιρία, δίκην ανεπίσημης κατηχήσεως.
Ένα από τα τόσα παραδείγματα, αποτελεί ο νεαρός αναγνώστης Τιμόθεος από την Θηβαϊδα της Αιγύπτου, ο οποίος μαρτύρησε μαζί με την σύζυγό του Μαύρα στον διωγμό του Διοκλητιανού.
Αλλά και αργότερα, στους βυζαντινούς χρόνους και στην τουρκοκρατία το αξίωμα του αναγνώστου ήταν πολύ σημαντικό και το ελάμβαναν χαρισματούχα μέλη της Εκκλησίας, που είχαν ιδιαίτερη κλήση και έφεση στα ιερά γράμματα και τάλαντο στην ανάγνωση και την απαγγελία των Γραφών και των ιερών κειμένων.
(Από την ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής Αθηνών)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Για... να ευλογήσουμε λίγο και τα γένια μας (αν και δεν έχουμε!) δεδομένου ότι ο υπεύθυνος του Ιστολογίου αυτού (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ), έχει χειροθετηθεί Αναγνώστης από νεαρής ηλικίας, όταν ακόμα υπηρετούσε τη θητεία του στο Πολεμικό Ναυτικό, το 1969.

http://p-michalopoulos.blogspot.gr/2008/08/blog-post_07.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ο Αναγνώστης, είναι ορθόδοξος κληρικός, και όχι ψάλτης.
Ο βαθμός αυτής της ειδικής ιεροσύνης, κρατάει από τα πρωτοχριστιανικά τα χρόνια.
Ποιος είναι ο ρόλος του Αναγνώστη;
(φωτο: Ο Αναγνώστης Παναγιώτης Μιχαλόπουλος – Κατηχητής, Διαχειριστής του ιστολογίου «Χαίρετε».)
http://xairete.blogspot.gr/2017/11/blog-post_70.html