Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Διαβάζω να λένε για την «κυρία» Βέφα» (για μια ρατσιστική της ανάρτηση): Θα έπρεπε να ντρέπεται η παλιόγρια!

ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Κλεμάνς Ζαβιτσάνου
3 ώρες πριν
Κυρία Βέφα ο κόσμος τι σας λέει όταν σας συναντά?
Μ’ αγκαλιάζουν, με φιλούν, με αγαπάνε… Πολλές φορές ξεκινώ για την αγορά και με την κουβέντα μαζί τους τα μαγαζιά κλείνουν. Το παράπονο όλων είναι γιατί δεν είμαι στην τηλεόραση. Κι εμένα το παράπονό μου είναι γιατί όλες αυτές οι γνώσεις που έχω δεν αξιοποιούνται στην πατρίδα μου.

ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΣΧΟΛΙΑ:
Olga Moschochoritou 
Δεν ντρέπεται η παλιόγρια. 
Δύο κόρες έχασε και δε γλύκανε ο άθλιος ναρκισσισμός της...
Φλώρα Πνευματικού Κρητικού
ΔΥΟ ΚΟΡΕΣ ΕΘΑΨΕ, Η ΣΚΥΛΑ... ΚΙ ΟΜΩΣ...
Thanasis Korogianos 

Πολύ κακία αυτή η γυναίκα.. Φαντάζομαι ότι είχε θέματα στην ζωή της.
Άξια της μοίρας της είναι..
Yioula Athanasakou 

Ξεχνά να πει ότι ούτε ο παππούς της ήταν στα τάγματα ασφαλείας, όπως πολλοί παππούδες συμπατριωτών μας...
Koula Papadrielli 

Γιατι να το πει ;
Αυτή θα ειναι και περήφανη .
Μήπως ειναι λίγοι αυτοί που διαφεντεύουν τις τύχες μας ;
Τιμωρήθηκε κανένας;
Kevin Thomas Hill 

Mrs nazi eat a shitpie!
Iordanis Xgeorgiou 

ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ.
Panagiotis Michalopoulos
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=979368398840080&set=a.264704493639811.54064.100003007875035&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ, ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!
(του Βασίλη Τσιτσάνη)
Σαν χριστιανός ορθόδοξος σ’ αυτή την κοινωνία
εβάλθηκα ρε μάγκες μου να κάνω λιτανεία

Εμάζεψα τα σέα μου κι ένα κομμάτι μαύρο
και ξεκινώ ρε μάγκες μου να πάω στον Άγιο Μάμμο
Μπαίνω μέσα στην εκκλησιά στις στρογγυλές καμάρες
και αρχινώ τις τσιμπουκιές σαν να `τανε λαμπάδες

Μα ξάφνου ένας καλόγερος μου λέει κάνε πίσω
γιατί κι εγώ έχω σειρά τζούρα για να ρουφήξω
Νάσου κι ο αρχάγγελος με μια μεγάλη φούρια
απ’ τα ντουμάνια τα πολλά τον έπιασε η μαστούρα

Μου λέει άκου χριστιανέ δεν είναι αμαρτία
που μπήκες μες στην εκκλησιά να κάνεις λιτανεία

Δεν υπάρχουν σχόλια: