Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Κι όλοι λένε, στην παρέα… Να, «ο ωραίος, κι η ωραία!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Αναστάσιος Παράβαλος,
ενημέρωσε τη φωτογραφία του εξωφύλλου του.
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΚΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ;
Αναστάσιος Παράβαλος 
Νικά δράκο πάθη αμαρτίες
Panagiotis Michalopoulos 
Η ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΑΡΤΙΑ;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1099370103459252&set=a.328914910504779.77545.100001588177586&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ο ωραίος κι η ωραία.
Συνθέτης: Νικολόπουλος Χρήστος
Στης καρδιάς μου το πρώτο σεργιάνι
εμπριμέ είχα βάλει φουστάνι
και σε βλέπω στην πρώτη γωνία
να μου ρίχνεις σαΐτες ματιές.
Της μαμάς μου ο γιος ο ωραίος
από έξι παιδιά τελευταίος
είχα βγει στης αγάπης την πιάτσα
για να κάψω μωρό μου καρδιές.

Κι από τότε στρείδι μύδι
βάλαμε και δαχτυλίδι
κι όλοι λένε στην παρέα:
Ο ωραίος κι η ωραία.
Κι από τότε χείλια χείλια
σ’ αγαπώ κι είμαι στην τσίλια
κι όλοι λένε στην παρέα:
Ο ωραίος κι η ωραία.

Μ’ ένα βλέμμα κουστούμι σου ράβω
σα λαμπάδα σε τάμα ανάβω
και σου στέλνω το σήμα μωρό μου
πως για σένα επί τόπου σκορπώ.

Βάζω ένα λουλούδι στο πέτο
και χαμόγελο σκέτο κουφέτο
αχ μια φούντωση έχω στα στήθια
και μετράω σφυγμούς εκατό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: