Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Μια άλλη (πανορθόδοξη αυτή) εκδοχή, για το πώς χρησιμοποιούσε τα χέρια του, τα δάχτυλα του ο Χριστός, είτε για να ευλογήσει, είτε για να διδάξει… Δηλαδή, δεν ήταν πάντα αποκλειστικό φαινόμενο το κωλοδάχτυλο, όπως αυτό βλέπουμε να κυριαρχεί στις ελληνορθόδοξες αγιογραφίες.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Μια άλλη (πανορθόδοξη αυτή) εκδοχή |(ΠΑΝΩ ΦΩΤΟ), για το πώς χρησιμοποιούσε τα χέρια του, τα δάχτυλα του ο Χριστός, είτε για να ευλογήσει, είτε για να διδάξει…
Δηλαδή, δεν ήταν πάντα αποκλειστικό φαινόμενο το κωλοδάχτυλο (ΚΑΤΩ ΦΩΤΟ), όπως αυτό βλέπουμε να κυριαρχεί στις ελληνορθόδοξες αγιογραφίες.
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Κωστας Ελευθεριος Γατσος 
μου κανει εντυπωση οτι ασχολειστε μονο με την ορθοδοξια χριστανικη θρησκεια ενο δεν ασχολειστε με αλλες θρησκειες
Panagiotis Michalopoulos 

Εγώ, ασχολούμαι με όλες…
Περισσότερο βέβαια, με το σπίτι μου…
Με τη δική μου πίστη και Εκκλησία,
με την ορθοδοξία…
Ενάντια σε όσους την αμαυρώνουν… Διότι έχω έννομο συμφέρον!

Panagiotis Michalopoulos 

Έχω κάθε δικαίωμα στην θρησκευτική σάτιρα, στο να αναδεικνύω το γελοίο το οποίο το δέχεται σαν άγιο και πανάγιο ο κάθε ευλαβής βλαμμένος θρησκόληπτος, και που σκύβει και το προσκυνάει -στα τέσσερα, η κάθε «ευλογημένη» ψευτο-θεούσα.
Έχω άποψη, έχω βαθειά γνώση των θεμάτων αυτών, και με ντοκουμέντα και με επιχειρήματα ασκώ τον έλεγχο στα θρησκευτικά πράγματα, με κύρος, σαν τιμημένο μέλος της Εκκλησίας.
Διότι δεν είμαι κανένας τυχαίος στον χώρο αυτό. Είμαι παλαίμαχος κατηχητής, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Είμαι και Αναγνώστης (βαθμός ιεροσύνης) χειροθετημένος από τον Επίσκοπο Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας…
Έχω δε τιμηθεί -για ένα βιβλίο μου, ακόμα και από τον ίδιο τον οικουμενικό πατριάρχη, τον προηγούμενο!
Κωστας Ελευθεριος Γατσος 

πρωτα απο ολλα δεν μιλας με θρησκοληπτο ατομο 
και ουτε ξερω ποιος εισαι και τη πτυχια εχεις, 
αλλα θα επρεπε να ξερεις σατιρα στα αγεια και μαλιστα με τροπο που εξευτελιζουν καθε αξια δεν γινετε καλε μου φιλε 
και δεν φταιη ουτε ο χριστος ουτε ο θεος αν καποιοι παπαδες δεν τιμησαν το ρασο τους και τον ορκο τους 
αυτο ομως δεν σημαινη οτι εσυ εχεις το δικαιωμα να ευτελιζεις καθε αγιο και αξια στα ματια τον πιστον
αλλα αμα σου βαστα και εισαι αντρας κανε και μια σατιρα στον μωαμεθ και αλαχ 
αντε να σε δω
Panagiotis Michalopoulos

1. «πρωτα απο ολλα δεν μιλας με θρησκοληπτο ατομο»
- Πώς θα ήσουν δηλαδή, αν ήσουν θρησκόληπτος;
Panagiotis Michalopoulos

2. «και ουτε ξερω ποιος εισαι και τη πτυχια εχεις»
- Είμαι τιμημένο μέλος της Εκκλησίας, ...

παλαίμαχος κατηχητής, βραβευμένος, 
...πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας, της Εκκλησίας της Ελλάδος –για χειρός αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου του Α΄, 
...κληρικός δε –Αναγνώστης, δια χειρός Επισκόπου Φλωρίνης Αυγουστίνου!
Panagiotis Michalopoulos

3. «αλλα θα επρεπε να ξερεις σατιρα στα αγεια και μαλιστα με τροπο που εξευτελιζουν καθε αξια δεν γινετε καλε μου φιλε»
- Ποια άγια ξεφτίλισα με τη σάτιρα μου;
Panagiotis Michalopoulos

4. «και δεν φταιη ουτε ο χριστος ουτε ο θεος...»
- Ποιος είπε ότι φταίει; 

Panagiotis Michalopoulos 
5. «αν καποιοι παπαδες δεν τιμησαν το ρασο τους και τον ορκο τους αυτο ομως δεν σημαινη οτι εσυ εχεις το δικαιωμα να ευτελιζεις καθε αγιο και αξια στα ματια τον πιστον»
- Ποιο είναι το κάθε Άγιο που ξεφτιλίζω;
Panagiotis Michalopoulos 

6. «αλλα αμα σου βαστα και εισαι αντρας κανε και μια σατιρα στον μωαμεθ και αλαχ αντε να σε δω.»
Και άντρας είμαι, σπάνιο είδος σε αυτήν την «εκκλησία των πούστηδων», όπως έλεγε και ο αείμνηστος μητροπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης! Και με το Ισλάμ, έχω ασχοληθεί, και πολύ σοβαρά μάλιστα! Ένα δε άρθρο μου -εκτενέστατο για το Ισλάμ, που δημοσίευσα το 2006, έγινε περιζήτητο στο Ίντερνετ, και πολλοί –σε διάφορα φόρα, μου ζητούσαν την άδεια να το αναδημοσιεύσουν. Ένας μάλιστα επιφανής ισλαμιστής των Αθηνών, άνοιξε ειδικό μπλογκ με τίτλο «Απάντηση στον Μιχαλόπουλο, για όσα γράφει για το Ισλάμ». Με κάλεσε δε και επίσημα στη συνάθροιση τους, για δημόσιο διάλογο!

Panagiotis Michalopoulos
 Εσύ που είσαι "άντρας", κ. Κωστα - Ελευθεριε - Γατσε...
πόσες φορές έπεσες στα τέσσερα, υπακούοντας...
στο γνωστό κωλομπαρο-παπαδικό κέλευσμα, το...
«σκύψε ευλογημένη!»;
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1139039639492047

Δεν υπάρχουν σχόλια: