Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Melpomeni Aslanidou: Στο δικό της ευαγγέλιο όλες οι γυναίκες που πλησίασαν τον Χριστό, ήταν πόρνες! (νυχτερινός διάλογος μου -με την κυρία, σε ανάρτηση φίλου μου)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Δημητρης Σε.
7 ώρες πριν
–Ο Άγιος Ιωάννης ο Σιναΐτης ή αλλιώς γνωστός και ως Ιωάννης της Κλίμακος
ΚΛΙΜΑΞ - Περί μετανοίας
Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. 

Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-4) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Οξύμωρα:
1. «Αγνή πόρνη»
2. «ηγάπησε πολύ»
Melpomeni Aslanidou 

ΚΑΘΟΛΟΥ Οξύμωρα.
ΑΓΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΥΕ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ.
ΔΙΟΤΗ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΡΩΜΙΚΗ ΨΥΧΗ ΝΑ ΤΕΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ.
ΜΟΛΙΣ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΑΓΑΠΗ ΕΜΟΙΩΣΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΘΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΥΤΗΝ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
Panagiotis Michalopoulos 

1. Που λέει ότι ήταν «ΑΓΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΥΕ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ.»;
2. Πώς συμπεραίνετε ότι «ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΡΩΜΙΚΗ ΨΥΧΗ ΝΑ ΤΕΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ.»;
3. Πού λέει ότι «ΜΟΛΙΣ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΑΓΑΠΗ ΕΜΟΙΩΣΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΘΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ»;
Melpomeni Aslanidou 

ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΑΛΗΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.
ΤΑ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΟΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΝΤΑΙ ΕΝΩ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΘΟΥΝ
Melpomeni Aslanidou 

ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΞΥΜΩΡΑ?ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ Η ΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΙΝΙΣΕΣΑΙ
Panagiotis Michalopoulos 

Υποθέτω ότι αυτά που υποστηρίζετε τα έχετε διαβάσει στην αγία γραφή ή κάπου αλλού, γι αυτό και κάνω την ερώτηση.
Όμως, τι πραγματικά λέει το ευαγγέλιο; Συμφωνεί άραγε πλήρως με αυτά που λέτε;
Το οξύμωρο προκύπτει από αυτές τις αποσπασματικές σας φράσεις.
Δώστε μας όλο το κείμενο για να καταλάβουμε. Τι πραγματικά έγινε σε εκείνη τη συνάντηση της πόρνης με τον Χριστό;
Melpomeni Aslanidou 

ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΞΥΜΩΡΟ. 
ΑΡΑΓΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΦΡΑΣΕΙΣ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.
Panagiotis Michalopoulos 

ο χρήστης "Δημητρης Σε."
(6 ώρες πριν) έγραψε:
1. «Αγνή πόρνη»
2. «ηγάπησε πολύ»

Melpomeni Aslanidou 

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΕΚΕΙ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΗ ΑΠΟΡΕΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΚΡΙΤΟΣ. 
ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΡΝΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΓΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑΜΩΝΕΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΑΛΛΑ ΕΚΦΕΡΩ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.
ΓΙΑΥΤΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΘΕΩΡΟΥΝΤΟ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ<ΠΩΣ ΟΙ ΤΕΛΩΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΝΕΣ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΔΙΚΑΙΟΙ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΟΥΤΕ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ
Panagiotis Michalopoulos

Melpomeni Aslanidou 
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΧΩΡΕΘΗΚΕ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ. 
ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΝΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΗΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΒΡΕΞΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΦΙΛΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΤΙΚΡΗΣΕ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕ ΤΗΝ ΛΥΤΡΩΣΗ
Panagiotis Michalopoulos 
Το διαβάσατε η ίδια ότι «ΕΒΡΕΞΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΦΙΛΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΤΙΚΡΗΣΕ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ»;
Melpomeni Aslanidou 
ΒΕΒΑΙΩΣ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.
Panagiotis Michalopoulos 
Για να μην έχω άγνοια, δώστε μου παρακαλώ το αυθεντικό κείμενο. Γιατί επιμένετε να λέτε λόγια δικά σας;
Melpomeni Aslanidou 
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ. 
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΕ ΟΜΑΔΑ. ΑΛΛΙΩΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΚΟΜΗΣΩ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ
Melpomeni Aslanidou 

ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ.
ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΣΙΜΩΝΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ<ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ> ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΛΥΝΕΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ <ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ> ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥ ΤΑ ΕΒΡΕΞΕ Κ.Λ.Π. 
ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΩΣ ΣΥΓΧΩΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΗΣΕ ΠΟΛΥ/ Σ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΛΙΓΟ ΑΓΑΠΑ<ΔΗΛΑΔΗ ΟΧΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ>ΣΥΓΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΛΙΓΟ

Panagiotis Michalopoulos 

Η παρεξήγηση οφείλεται στο ότι εγώ νόμιζα ότι πρόκειται για την άλλην περικοπή, εκείνη με την πόρνη που ο Χριστός έσωσε από λιθοβολισμό.
Αυτήν την άλλη περίπτωση, όπου αναφέρεται «η μύρωσις τῶν ποδιῶν τοῦ ᾿Ιησοῦ», είναι διαφορετική. Αυτήν, το ευαγγέλιο την αναφέρει απλά σαν αμαρτωλή. Ούτε σαν πόρνη, ούτε σαν αγνή πόρνη, ούτε σαν ερωτευμένη με τον Χριστό!

Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
(Λουκ. ζ΄36- 50)
36 ᾿Ηρώτα δέ τις αὐτὸν τῶν Φαρισαίων ἵνα φάγῃ μετ᾿ αὐτοῦ· καὶ εἰσελθὼν εἰς τὴν οἰκίαν τοῦ Φαρισαίου ἀνεκλίθη. 37 καὶ ἰδοὺ γυνὴ ἐν τῇ πόλει ἥτις ἦν ἁμαρτωλός, καὶ ἐπιγνοῦσα ὅτι ἀνάκειται ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ Φαρισαίου, κομίσασα ἀλάβαστρον μύρου 38 καὶ στᾶσα ὀπίσω παρὰ τοὺς πόδας αὐτοῦ κλαίουσα, ἤρξατο βρέχειν τοὺς πόδας αὐτοῦ τοῖς δάκρυσι καὶ ταῖς θριξὶ τῆς κεφαλῆς αὐτῆς ἐξέμασσε, καὶ κατεφίλει τοὺς πόδας αὐτοῦ καὶ ἤλειφε τῷ μύρῳ. 39 ἰδὼν δὲ ὁ Φαρισαῖος ὁ καλέσας αὐτὸν εἶπεν ἐν ἑαυτῷ λέγων· οὗτος εἰ ἦν προφήτης, ἐγίνωσκεν ἂν τίς καὶ ποταπὴ ἡ γυνὴ ἥτις ἅπτεται αὐτοῦ, ὅτι ἁμαρτωλός ἐστι. 40 καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπε πρὸς αὐτόν· Σίμων, ἔχω σοί τι εἰπεῖν. ὁ δέ φησι· διδάσκαλε, εἰπέ. 41 δύο χρεωφειλέται ἦσαν δανειστῇ τινι· ὁ εἷς ὤφειλε δηνάρια πεντακόσια, ὁ δὲ ἕτερος πεντήκοντα. 42 μὴ ἐχόντων δὲ αὐτῶν ἀποδοῦναι, ἀμφοτέροις ἐχαρίσατο· τίς οὖν αὐτῶν, εἰπέ, πλεῖον αὐτὸν ἀγαπήσει;
43 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Σίμων εἶπεν· ὑπολαμβάνω ὅτι ᾧ τὸ πλεῖον ἐχαρίσατο. ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ· ὀρθῶς ἔκρινας. 44 καὶ στραφεὶς πρὸς τὴν γυναῖκα τῷ Σίμωνι ἔφη· βλέπεις ταύτην τὴν γυναῖκα; εἰσῆλθόν σου εἰς τὴν οἰκίαν, ὕδωρ ἐπὶ τοὺς πόδας μου οὐκ ἔδωκας· αὕτη δὲ τοῖς δάκρυσιν ἔβρεξέ μου τοὺς πόδας καὶ ταῖς θριξὶ τῆς κεφαλῆς αὐτῆς ἐξέμαξε.
45 φίλημά μοι οὐκ ἔδωκας· αὕτη δὲ ἀφ᾿ ἧς εἰσῆλθεν οὐ διέλιπε καταφιλοῦσά μου τοὺς πόδας. 46 ἐλαίῳ τὴν κεφαλήν μου οὐκ ἤλειψας· αὕτη δὲ μύρῳ ἤλειψέ μου τοὺς πόδας.
47 οὗ χάριν λέγω σοι, ἀφέωνται αἱ ἁμαρτίαι αὐτῆς αἱ πολλαί, ὅτι ἠγάπησε πολύ· ᾧ δὲ ὀλίγον ἀφίεται, ὀλίγον ἀγαπᾷ. 48 εἶπε δὲ αὐτῇ· ἀφέωνταί σου αἱ ἁμαρτίαι. 49 καὶ ἤρξαντο οἱ συνανακείμενοι λέγειν ἐν ἑαυτοῖς· τίς οὗτός ἐστιν ὃς καὶ ἁμαρτίας ἀφίησιν; 50 εἶπε δὲ πρὸς τὴν γυναῖκα· ἡ πίστις σου σέσωκέ σε· πορεύου εἰς εἰρήνην.


Melpomeni Aslanidou 

ΤΟ ΗΤΙΣ ΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΤΙ ΕΝΟΕΙ?
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΔΩ, ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ. 
ΓΙΑ ΠΟΡΝΗ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ. 
Η ΛΙΘΟΒΟΛΗΘΗΣΑ ΗΤΑΝ ΜΟΙΧΑΛΙΔΑ ΟΧΙ ΑΠΛΗ ΠΟΡΝΗ.
 

Panagiotis Michalopoulos
ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΤΙΚΑ: «ΥΠΕΡ ΤΗΝ ΠΟΡΝΗΝ ΑΓΑΘΕ ΑΝΟΜΗΣΑΣ»
«Τη αγία και μεγάλη Τετάρτη της αλειψάσης τον Κύριον μύρω πόρνης γυναικός μνείαν ποιούμεθα». 
Το σημαντικότατο, συγκινητικότατο και διδακτικότατο γεγονός της αλείψεως του Κυρίου με πολύτιμο μύρο από την αμαρτωλή γυναίκα διασώζουν με μικρές παραλλαγές και οι τέσσερις ευαγγελιστές. Ο Ματθαίος (26:6-13), ο Μάρκος (14:3-9) και ο Ιωάννης (12:1-8) ομιλούν για την ίδια γυναίκα, την Μαρία, την αδελφή του Λαζάρου, η οποία, όπως αναφέραμε, από ευγνωμοσύνη για την ανάσταση του αδελφού της, έκαμε αυτή την σπουδαία πράξη. Αντίθετα ο Λουκάς αναφέρει πως η γυναίκα, που δεν αναφέρεται το όνομά της, ήταν αμαρτωλή πόρνη. Είναι προφανές ότι πρόκειται για διαφορετικό περιστατικό. Ίσως να ήταν η πόρνη γυναίκα, την οποία έσωσε ο Κύριος από το λιθοβολισμό των υποκριτών Ιουδαίων (Ιωάν.8:5).        

Panagiotis Michalopoulos 
Αμαρτωλή, ήταν και η Σαμαρείτης. Δεν λέει πουθενά ότι ήταν πόρνη!
Melpomeni Aslanidou 

ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΥΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. 
ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΕΙΠΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΑ<ΠΕΝΤΕ ΑΝΔΡΕΣ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΑΝΤΡΑΣ?>
ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ. 
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.
Panagiotis Michalopoulos 

Οι πέντε άντρες της, δεν ήταν οι νταβατζήδες στο πορνείο της.
Ούτε τους είχε και ταυτόχρονα!
Ήταν κανονικοί άντρες της, σε διαφορετικές εποχές, σε κανονικό σπίτι, τους οποίους όταν τους παντρεύτηκε μετά από κάποιο διάστημα τους χώρισε.
Ήταν δε αμαρτωλή διότι με τον τελευταίο άντρα της συζούσε κρυφά και παράνομα!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1223049364385955&set=a.1212244428799782.1073741826.100000427094084&type=3&theater


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Dimitris Papantoniou 
Μπορείς να κλέψεις να δολοφονήσεις να είσαι ανήθικος και ότι άλλο αναφέρεται στον ποινικό κώδικα,ακολούθως να μετανοήσεις και με προϋποθέσεις ίσως γίνεις και ΑΓΙΟΣ!!!

Panagiotis Michalopoulos 

Αν και το θέμα μας με την κυρία ήταν διαφορετικό από αυτό που σχολιάζετε εσείς, θα σας απαντήσω:
1. «Μπορείς να κλέψεις να δολοφονήσεις να είσαι ανήθικος και ότι άλλο αναφέρεται στον ποινικό κώδικα…», να κάνεις δηλαδή οποιαδήποτε τρέλα, να πέσεις εύκολα σε όποιον γκρεμό σε σπρώξει ο διάβολος… Σε βοηθάει άλλωστε και η βαρύτητα…
2. Όμως, το
«να μετανοήσεις ακολούθως, και με προϋποθέσεις να γίνεις ΑΓΙΟΣ», δεν είναι εύκολη υπόθεση! Είναι αλλαγή του νου, η μετάνοια! Ποιος αλλάζει εύκολα μυαλά σαλεμένα από την αμαρτία;
Αλλάζει ο διάβολος; Γίνεται Άγιος ο διάβολος; Όχι, διότι έχει τον εγωισμό του!
Συμπέρασμα:
Μόνον ο άνθρωπος με το θαύμα της Χάρης του θεού, και με την δική του ταπείνωση, και τον προσωπικό του αγώνα μπορεί να βιώσει ένα τέτοιο θαύμα.
ΥΓ
Και φυσικά, το κριτήριο της αγιότητας είναι διαφορετικό για τον θεό…
Διαφορετικό, από το σχετικό κριτήριο που έχουν -ανά τους αιώνες μέχρι σήμερα, κάποια εκκλησιαστικά καθάρματα (πατριάρχες κλπ) που ανακηρύσσουν σαν αγίους τάχα, τους ομοίους τους!
Να φανταστείτε, ότι έχουν ανακηρύξει ως μεγάλους αγίους τάχα, ακόμα και εκείνους τους άθλιους βυζαντινούς ρασοφόρους, τους διώκτες του ιερού Χρυσοστόμου, τους απαίσιους αυτούς δολοφόνους του!

Panagiotis Michalopoulos 
Συμπληρώνοντας το πιο πάνω σχόλιο μου, θα σας πω ακόμα ότι: 
Έχουμε σαν πρόσφατο παράδειγμα, την αγιοποίηση από το οικονομικό πατριαρχείο ιστανμπουλ, από τον οικουμενιστή τούρκο αξιωματικό Βαρθολομαίο, την αγιοποίηση ΚΑΙ του μαλάκα του κωλογέρου που πέθανε πριν λίγα χρόνια, του μεγάλου αυτού φασιστόμουτρου, του Παΐσιου!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1103680979694580

1 σχόλιο:

Σς είπε...

"Μόνον ο άνθρωπος με το θαύμα της Χάρης του θεού, και με την δική του ταπείνωση, και τον προσωπικό του αγώνα μπορεί να βιώσει ένα τέτοιο θαύμα."

Αυτό μ'άρεσε πολύ!
Ταπείνωση είναι και να αποδεχτεί ο άνθρωπος ότι χωρίς Εκείνον δεν μπορεί να κάνει τίποτα!

Προσωπική γνώμη, γι'αυτόν ακριβώς το λόγο αποτυγχάνει η ανθρωπότητα, προσπαθεί με κάθε υλικό μέσο να αυτοπροσδιοριστεί.