Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ, ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
17 ώρες πριν
ευχαριστω ολους τους φιλους μου για τα καλα τους λογια για τον ΑΡΗ ΜΟΥ....
ΣΧΟΛΙΑ:
Dimitris Dimitra Varadero 
Λυπαμαι πολυ κ.Αθηνα... 
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες Δήμητρα Πασπαλά 
Δήμητρα Πασπαλά 
Τα ζωακια ειναι οικογενεια γιατι ειναι αδολα σαν τα παιδια. 
Κριμα θεια.
Panagiotis Michalopoulos 
ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ, ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ;
ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 

oι πατερες λεγουν οχι ...
αλα ποιος ξερει ισος και να πανε 
ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
Panagiotis Michalopoulos 
Ίσως λοιπόν να μην υπάρχει απαγορευτικό για κανένα είδος ζωής. 
Ποιος ξέρει δηλαδή αν υπάρχουν και καλά κουνουπάκια, καλά σκουληκάκια, καλά μικρόβια, κλπ…
Ή και... καλός διάβολος, άμα λάχει!
Μη ξεχνάμε ότι ακόμα και σε εκείνον τον παράδεισο της Εδέμ, υπήρχε και εκείνο το διαβολο-φίδι!..


Panagiotis Michalopoulos  


Panagiotis Michalopoulos 
Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ;

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10204603794093731&id=1800906923
ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 
κυριε Παναγιωτη,
ειμαι πραγματι λυπημενη που εχασα τον υπεροχο φιλο μου τον σκυλο μου τον Αρη μου...
ωστοσο ξερω πως μονο ο ανθρωπος εχει αθανατη ψυχη

1 σχόλιο:

Σσ είπε...

Από μία άλλη οπτική. Μιζεριάζουμε τον πλανήτη και τον καταστρέφουμε για να βελτιώσουμε την τεχνητή νοημοσύνη ώστε να μπαίνουν περισσότερα χρήματα στις τσέπες λιγότερων για λίγο καιρό (YOLO δε λένε τώρα;), και ταυτόχρονα τα "φυσικά ρομπότ", τα ζωάκια, τα έχουμε αποδεκατίσει αντί να τα χρησιμοποιούμε για το σκοπό τους. Κι αυτό όμως έχει την επίπτωση σαν πράξη (βλέπε Κρόιτσφελντ-Γιάκομπς). Ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν είμαστε όλοι σε μαζική παράκρουση, ιδίως οι πιο "μορφωμένοι".